Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verzuurde man omdat niemand met hem uit wil.
Dat mag niet in vbl, daarom kanjer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Kanjer, konko. What the heck mensen zeg dan gewoon kanker
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.![]()
Perfectiedie moet je nog tegenkomen screwie.
Ik zie dubbel .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Q ke le Quuuuuu. Vroeg, maar ben al vanaf 13:30 aan het drinken :p
en ik heb dit wel 10 keer overnieuw geprobeerdkk loesoe
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'
Pedo 101quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
haar neus man :Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
lol je hebt haar nooit gezien in het echt toch?quote:
Ik moet niks en ik pedo ook niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
maar dat wil nog niet zeggen dat ik haar maar meteen anaal wil vernederen.![]()
AAHH YES, JOUW HOOFD OEHH JAA OOMGG JAAAquote:
Nah, want perfectie ligt er totaal aan wanneer je iets perfect vind, tenzij er van te voren is aangegeven wat 'perfect' is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Sardu het volgende:
Perfectie is trouwens vaak prima meetbaar en niet geheel subjectief.
GTST officieel uitgelekt he ?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loop de afgelopen dagen alleen maar Footbal Manager te spelen,
begin het eindelijk te lopen, slaat de boel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |