Neen, marketing een tijdje gedaan maar niks voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:30 schreef Unscrewed het volgende: [..] DM
[..] Lijkt me ook chill om een keer te doen nu
Is marketing niks voor jou?
![]()
Voeg maar toe op het lijstjequote:
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Snowbells het volgende:
@sardu je hebt mijn kaaklijn nog nooit gezien mimang
Ik heb geen foto van m'n kaaklijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar schatje, zeker wel dat ik je kaaklijn heb gezien. En sexy dat ie was. Je polsen ontbreekt nog elk spoor van maar ik ga ervan uit dat je niet hebt gelogen.
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
ROTERDAM k^%ker stad in de oorlog lag je ook al plat.
Aldus mijn oma over roterdam
andurs had ik banquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
rare oma als ze k-haakje omhoog-procentteken-ker stad zegt.\
vreemd
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van m'n kaaklijn
Ey niks mis met m'n kinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, maar na een tijdje fotograaf spelen kan ik dat van je voorkant ook wel zien. Met je puntige kin.
Dat zeg ik ook nergens. Ik complimenteer je er juist mee.quote:
Perfectie.quote:
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
Typisch kan vrouwen een orgasme bezorgen met zijn pink. hij steekt die op een geheime manier in haar vulva en binnen de kortste keren schudden ze in het rond en zit hij onder het vrouwencum
Squirtersquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome. Een squirter is wel het gekste wat ik heb meegemaakt denk ik.
Die laatstequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
#hosselaar #woensel-west #gokkastineigenhuis
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Squirters![]()
Natte zak van een leeglopende kutGeweldig is dat. Het fascineert mij
Als ik hier post, altijd goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mikey, hoe staat het leven broeder
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huisquote:
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Ja flex wel zo'n nat bed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het in al mijn nieuwsgierigheid geproeft. Smaakt nergens naar.![]()
Wel awesome om mee te maken en ze je hele bed door kroelen.
Die smaakt naar een raketje. beetje saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Wat een baasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kees had er één, in Groningen ook 2 met een gokkast in huis
Helden zijn dat. Dat is het meetpunt ter behoeve van classificatie in de groep 'pauper'
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet ziltig? Zoals een (schone) kut smaakt?
Tss.quote:
Ik ben gezegend met meerdere paren beddegoed. Ik heb zo vaak na de sex mijn bed moeten verschonen.quote:
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja opzich. Ziltig is nooit bij me opgekomen maar inderdaad een beetje alsof je een schone kut proeft.![]()
Mono baas, begrijpt het gewoon.![]()
Dit is waarheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat een baas
Iedereen moet een gokkast in zijn huis hebben, dan pas snap je het leven
Raketjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die smaakt naar een raketje. beetje saai
Whehequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verzuurde man omdat niemand met hem uit wil.
Ja, hommos hier kunnen 3 dagen achter elkaar ineens niet meer handelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb een beetje in model geknipt, eigenlijk is het model naar rechts, maar ik ben #hipster dus ik doe het expres naar links.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
kreeg een whatsappje van een chick van de middelbare school vandaag, ik had toen ik 15/16 was bijna net zulk lang haar als jij.![]()
kanjer hippie dat ik was
Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat mag niet in vbl, daarom kanjer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Snowbells het volgende:
Kanjer, konko. What the heck mensen zeg dan gewoon kanker
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja het lag er ook wel dikker bovenop dan slagroom op mijn appeltaart.![]()
Perfectiedie moet je nog tegenkomen screwie.
Ik zie dubbel .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Q ke le Quuuuuu. Vroeg, maar ben al vanaf 13:30 aan het drinken :p
en ik heb dit wel 10 keer overnieuw geprobeerdkk loesoe
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoor liever 'perfectie' dan 'puntige kin'
Pedo 101quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
haar neus man :Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik noem het beestje liever bij de naam dan dat ik ga lopen slijmen met iemand aan de andere kant van het land. Perfectie is schaars en lijkt me nu niet dat juist 1 van de 5 vrouwen met ballen groot genoeg om de stoner sc te betreden daar onder valt.
Maar prove me wrong tijdens de sushi.![]()
lol je hebt haar nooit gezien in het echt toch?quote:
Ik moet niks en ik pedo ook niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pedo 101
En perfectie is subjectief. Als jij Snowie niet perfect vind moet je weg gaan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
maar dat wil nog niet zeggen dat ik haar maar meteen anaal wil vernederen.![]()
AAHH YES, JOUW HOOFD OEHH JAA OOMGG JAAAquote:
Nah, want perfectie ligt er totaal aan wanneer je iets perfect vind, tenzij er van te voren is aangegeven wat 'perfect' is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Sardu het volgende:
Perfectie is trouwens vaak prima meetbaar en niet geheel subjectief.
GTST officieel uitgelekt he ?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik loop de afgelopen dagen alleen maar Footbal Manager te spelen,
begin het eindelijk te lopen, slaat de boel vast.
Wat je mooi vind is subjectief. Perfectie is altijd te meten aan hetgeen wat al afgesproken is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, want perfectie ligt er totaal aan wanneer je iets perfect vind, tenzij er van te voren is aangegeven wat 'perfect' is.
Dat is het probleem, je gaat ervan uit dat er al afspraken zijn over wat perfect is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat je mooi vind is subjectief. Perfectie is altijd te meten aan hetgeen wat al afgesproken is.
Haha grappig hoe druk die mensen zich mkaen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
GTST officieel uitgelekt he ?!Hihihhi
ouwe GTST poster
Every time I close my eyes, it's like a dark paradisequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Typisch het volgende:
snow ik heb nu lana del rey op staan
wat een depressieve muziek
Mooi en perfect zijn twee heel andere dingen, unsje punsje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is het probleem, je gaat ervan uit dat er al afspraken zijn over wat perfect is.
Dat is hetzelfde als ervan uit gaan dat er is afgesproken wat valt onder "mooi," en het dan objectief noemen.
Nee. Wat jou betreft kan ik het je ook wel uitleggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]is dat het eerste waar je aan denkt bij chicks dan
IT'S YOU IT'S YOU IT'S ALL FOR YOU, EVERYTHING I DOquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Every time I close my eyes, it's like a dark paradise
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee. Wat jou betreft kan ik het je ook wel uitleggen.![]()
Anale sex is net als anale sex, je moet het heel subtiel brengen en stukje bij beetje iets verder proberen waar je je samen goed bij voelt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha grappig hoe druk die mensen zich mkaen.
Nee en ja. Ze zijn allebei subjectief.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mooi en perfect zijn twee heel andere dingen, unsje punsje.
I TELL YOU ALL THE TIMEquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
IT'S YOU IT'S YOU IT'S ALL FOR YOU, EVERYTHING I DO
Get a room and fuck togetherquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I TELL YOU ALL THE TIME
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU, TELL ME ALL THE THINGS YOU WANNA DO
Videogames
Niet naar haar concert geweest zijnquote:
Toen we dagelijks childe in de park.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Weet je nog dat ik jouw Big_Mac account gebruikte en in dat topic vertelde
dat Bowien terug zou kerenen hoe iedereen hapte
snow kijkt mij niet meer aan sinds ze weet dat ik op vakantie engelse sletjes aan de haak heb geslagenquote:
doe normaal johquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I TELL YOU ALL THE TIME
HEAVEN IS A PLACE ON EARTH WITH YOU, TELL ME ALL THE THINGS YOU WANNA DO
Videogames
Het gaat je een beetje boven de pet of niet?quote:
Waar is Alberto gebleven eigenlijk? Is hij nog recentelijk gespot op FOK!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen we dagelijks childe in de park.
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zatenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen we dagelijks childe in de park.
Doe normaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gaat je een beetje boven de pet of niet?
Je hoort de dame.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zaten
Ja, mooie dingen meegemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Onder 'schooltijd' waar we ook maar zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |