Yesch, ik ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
back to school vind ik ook fijn.
Gewoon doen, zwakkeling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik wil godverdomme stoppen met roken, maar ik ben te zwak
Mijn longen voelen echt niet gezond aan.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen, ik wil godverdomme stoppen met roken, maar ik ben te zwak
Mijn longen voelen echt niet gezond aan.
Te diep ademen doet een beetje pijn, als ik adem hoor je dikke ruis, soms hoesten omdat vastzittend slijm.quote:
Ja maar dan denk ik constant: "Sigaret... sigaret..." dan ben ik even afgeleid en dan weer verder: "sigaret... sigaret..." Zo kan ik dat best een halve dag volhouden, maar dan word het best moeilijk. Maar als ik 1 dag oversla met roken, kan ik best stoppen met roken. Maar als ik dan toch rook, dan voel ik meteen die drang weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop het niet meer, heb je ook wat meer doekoecentjes over.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Te diep ademen doet een beetje pijn, als ik adem hoor je dikke ruis, soms hoesten omdat vastzittend slijm.
Maar de huisarts zei: "Virus in je luchtwegen, het is gewoon een beetje geirriteerd"
(Is trouwens niet besmettelijk, heb ik gevraagd)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef vogelkooi het volgende:
Hard zijn voor jezelf! een weekendje naar sibirie zal je goed doen.
Ja, ik wil niet dat anderen dit hebbenquote:
Nee weet ik niet, want ik ben niet zo'n debiel die is begonnen met roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet dat anderen dit hebben
Weet je hoe kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |