Laat het dan ook niet lijken alsof ik je wat moet uitleggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik achterlijk ben
Geen idee. ik hoop niet Dorotheaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja lekker, kan ik wel gebruiken na een paar uur werken. Rook je nog? Doen we er een joint bij en ouwehoeren we nog wat verder over lelijke wijven en perfectie.
Pls.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laat het dan ook niet lijken alsof ik je wat moet uitleggen.
Goed idee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja lekker, kan ik wel gebruiken na een paar uur werken. Rook je nog? Doen we er een joint bij en ouwehoeren we nog wat verder over lelijke wijven en perfectie.
Ok ok.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
Doe eens lief joh mensen.. Tis een jonko-reeks weten jullie nog? Reeeeeeelaaaaaaaaaaaax.
![]()
badtripbobquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
Doe eens lief joh mensen.. Tis een jonko-reeks weten jullie nog? Reeeeeeelaaaaaaaaaaaax.
![]()
Het ligt niet aan mij dat jij op het verkeerde deel van de post hapt.quote:
Die ken ik niet. Zelf altijd nog fan van dezequote:
En dit natuurlijk. Bob to the rescue.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef badtripbob het volgende:
![]()
* Unscrewed DM't: "Pics?"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Sardu het volgende:
Nu echt douchen en straks trippen. Voor pics gelieve dm te gebruiken.
Ik heb een huis vlieg, Nu toch al een paar weken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier een mug. Ik hoor hem zoemen.
Sla hem op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Snowbells het volgende:
Er is hier een mug. Ik hoor hem zoemen.
Dode muis ergens?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb een huis vlieg, Nu toch al een paar weken.
Ondanks dat we het huis schoonmaken.
back to school vind ik ook fijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij dat jij op het verkeerde deel van de post hapt.![]()
Ik kan me zo wel een inschatting maken waarom je zo reageert maar dat is heul niet nodig meid.![]()
[..]
Die ken ik niet. Zelf altijd nog fan van deze
Nee gewoon een vlieg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |