Ik gebruik mijn muis met rechts..quote:
Oh, "wat heb je ermee gedaan dan?"quote:
quote:
WODKA EN SWAGquote:
Overbelaste polsen high five?quote:
Ik ga de Sims installeren, dan maak ik een familie van alle stoners, en dan laat ik ons WooHoo'en en maak ik er een pic van.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga de Sims installeren, dan maak ik een familie van alle stoners, en dan laat ik ons WooHoo'en en maak ik er een pic van.
Maar dan zit het nog aan de linkerkant. Zit je op je arm als je sims speelt? Of telkens klapaucius!;!;!;!;!;!;!!;!;!; typen?quote:
Point for you, sir.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, "wat heb je ermee gedaan dan?"
White russian.quote:
Nouja ik gebruik wel (enigzins krampachtig) het toetsenbord. Hmm.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dan zit het nog aan de linkerkant. Zit je op je arm als je sims speelt? Of telkens klapaucius!;!;!;!;!;!;!!;!;!; typen?
[..]
Point for you, sir.
[..]
White russian.
Volgens mij werkt dat ook niet met rechts op links.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe ik met m'n normale pols wel
Je hebt een fictief kind en je vraagt nu om alimentatie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geef me alimentatie kut vent, ik heb bijna geen luiers meer in huis
Wil je die ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat ook niet met rechts op links.![]()
Okkernoten?
In principe, jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt een fictief kind en je vraagt nu om alimentatie?
Alleen van jou.quote:
Gwn meself x 'quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gebruik je verder ook wat of ben je zo van jezelf?
Snapequote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:25 schreef Onorgineel het volgende:
Overigens gefeliciteerd met deel 400 ik ben trots op ons mooie tijden leuke dingen saaie speech
Ah je doet het ook echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Snape
Sims
[ afbeelding ]
Whehe, dit gaat een ramp worden
gaan jullie elkaars naam op de bips zetten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow wnr gaan we samen tattoo zetten?
Je naam staat al op m'n bilquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
snow wnr gaan we samen tattoo zetten?
Omigosh gmta!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
gaan jullie elkaars naam op de bips zetten?
Ik ben een man van mijn woordquote:
quote:
ja ik vind het echt heel kut godverquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom aub dinsdag, kan niet zonder je xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |