Laat je piemel eens zien op TC.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe mijn neonroze vest niet meer aan (die ik laatst had gekocht) zolang mijn haar roze isAnders geef ik licht haha, mijn vest geeft sowieso al bijna licht zo neon
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laat je piemel eens zien op TC.
Met zo'n outfit moet je onder een blackllight gaan staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik doe mijn neonroze vest niet meer aan (die ik laatst had gekocht) zolang mijn haar roze isAnders geef ik licht haha, mijn vest geeft sowieso al bijna licht zo neon
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Met zo'n outfit moet je onder een blackllight gaan staan
Het rijmt op TC.quote:
diarreequote:
quote:
quote:
twitter:Factsionary twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:56:03Men are naturally more comedic than women because of the male hormone, testosterone. reageer retweet
Dat is volgens mij echt, ik kan veel meer lachen om mannen omdat iets "ECHT" grappig is (niet alleen sociaal gezien), dan om vrouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:56 schreef Typisch het volgende:
twitter:Factsionary twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 07:56:03Men are naturally more comedic than women because of the male hormone, testosterone. reageer retweet
Ik vind vrouwen ook zelden grappig ja, als ze grappig proberen te zijn that is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt, ik kan veel meer lachen om mannen omdat iets "ECHT" grappig is (niet alleen sociaal gezien), dan om vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |