In March 2006, at the Nasdaq-100 Open in Miami, Hawk-Eye was used officially for the first time at a tennis tour event. Later that year, the US Open became the first grand-slam event to use the system during play, allowing players to challenge line calls.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk net dit filmpje
van de AO 2009 en zie tot mijn grote verbazing dat ze toen al HawkEye hadden. Wanneer is dat ingevoerd? Als ik erop google vind ik geen eenduidig antwoord Blijkbaar is er al in 2003 en 2005 mee geëxperimenteerd, maar wanneer het standaard werd weet ik niet.
Ik dacht dat ze het pas sinds 2010 ofzo gebruikten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
In March 2006, at the Nasdaq-100 Open in Miami, Hawk-Eye was used officially for the first time at a tennis tour event. Later that year, the US Open became the first grand-slam event to use the system during play, allowing players to challenge line calls.
'Funny' pointquote:
Ik vraag me af of er journalisten ware die vroegen 'Was je nog gewoon actief op de Tour dan?' Ik dacht dat hij al drie jaar niet meer meedeed, bij wijze.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:28 schreef 1239758715981 het volgende:
Blake heeft vandaag ook een 'speciale mededeling'![]()
Ik ook niet. Blijkbaar was Verkerks reactie 'grappig'. Ik kan er niet om lachen, maar geeft niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
'Funny' pointIk snap het niet?
post dan deze epische momentenquote:
Summiere overwinninkjes prefereren boven verliezen tegen Hemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef superniger het volgende:
[..]
post dan deze epische momenten
en met winst van een titel! dat moet de ingecalculeerde titel van Kitzbühel zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Rosario het volgende:
- Ferrer op Nadal en Djokovic na de meeste overwinningen![]()
- Haase een gedeelde eerste plek bij meeste overwinningen in een beslissende set![]()
- Federer komt in geen enkel lijstje voor
Federer in het GS top 5 rijtje hoor...quote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef Rosario het volgende:
- Ferrer op Nadal en Djokovic na de meeste overwinningen![]()
- Haase een gedeelde eerste plek bij meeste overwinningen in een beslissende set![]()
- Federer komt in geen enkel lijstje voor
Nuria Llagostera Vives heeft laatst nog positief getest op crystal meth, maar daar heeft de WTA nog niks mee gedaan.quote:Op maandag 16 september 2013 21:40 schreef XL het volgende:
Cilic geschorst voor dope...
Troicki, Cilic... Who's next?
Djoko eindelijk?
Over jaartje einde carriere om helemaal te vercrackenquote:Op maandag 16 september 2013 23:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nuria Llagostera Vives heeft laatst nog positief getest op crystal meth, maar daar heeft de WTA nog niks mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |