Ja ik lust gewoon geen Nederlandse kostquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel mensen hebben ook totaal geen idee hoe ze gezond lekker eten kunnen koken.
Die komen niet verder dan aardappelen, groenten en vlees
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
godverdomme ik had lapo en wilde net een nieuwe maken wie denk je wel niet dat je bent msacajkbfjhe
!!!!!!!!!!!!!
Beetje dom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
ja godver ik had een superlang bericht en even gekopieerd voor in het nieuwe topic maar toen heb ik per ongeluk iets anders gekopieerd
Ben jij een Nederlander?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders koken groente ook vaak zo enorm lang
Ja. Deels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij een Nederlander?
#durftevragen
ja ik had het niet door. ik post soms gewoon ff hier. lees niet echt mee ofzoquote:
Oh wat ben je dan voor het andere deel?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik had het niet door. ik post soms gewoon ff hier. lees niet echt mee ofzo
Hoeft niks te zeggen, ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken. En ik ben niet bepaald wat je noemt de allochtoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij een Nederlander?
#durftevragen
oh is niet ergquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]ik ben te ongeduldig lol. het duurde al 3 minuten dus ja
Ik care niet om het eetgedeelte?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen, ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken. En ik ben niet bepaald wat je noemt de allochtoon
Het is vaak ongeïnspireerde klotezooi jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken.
Nee nee ik bedoel meer dat als mensen bashen op de Nederlandse keuken dat ze dan ook prima 100% Nederlands kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik care niet om het eetgedeelte?
lol
Nederlandse keuken bestaat niet, het is vieze smakeloze prut voornamelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vaak ongeïnspireerde klotezooi ja
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
Nee, neem de Italiaanse, Mexicaanse of Aziatische keuken dan...
ooooh zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel meer dat als mensen bashen op de Nederlandse keuken dat ze dan ook prima 100% Nederlands kunnen zijn
Ja, heb volgensmij best wel overgewicht ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
wat er stond: ik vind hollandse pot echt fucking vies, gadverdamme![]()
en als reactie naar dearest: zo weinig mogelijk calorieën is echt niet goed idd. Probeer je echt af te vallen of wat? Heb je nu overgewicht of wil je gewoon nog wat kilo's er af?
Nou ik moet zeggen dat ik van Italiaans ook niet zo'n grote fan ben, die pasta's enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederlandse keuken bestaat niet, het is vieze smakeloze prut voornamelijk.
Nee, neem de Italiaanse, Mexicaanse of Aziatische keuken dan...
Dan kan je beter er meer bij gaan sporten en echt genoeg eten, maar wel gezond eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, heb volgensmij best wel overgewicht ja.
Maaaar er is deze week al 2 kilo af dus joepie
Maar de Italiaanse keuken is zoveel meer dan alleen pasta.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik van Italiaans ook niet zo'n grote fan ben, die pasta's enzo
Maar Spaans/Mexicaans/Aziatisch iddSushi
Ik haat sporten godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan kan je beter er meer bij gaan sporten en echt genoeg eten, maar wel gezond eten.
Zo simpel is het ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt komt alles goed,
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet niet of je nu sarcastisch bent of niet?
Oh, oke, ja daarom ben ik ook 2 kilo afgevallen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is echt zo simpel, als je consistent onder je behoefte zit val je altijd af.
Da's ook bullshit. Het enige wat belangrijk is om onder je behoefte te eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
Ik weet wel dat iedereen altijd zegt dat het beter is om in porties te eten maar dat werkt niet voor mij
Ik moet nu al mijn eten prakken omdat ik een koortslip heb precies op mijn mondhoekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's ook bullshit. Het enige wat belangrijk is om onder je behoefte te eten.
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groentenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik haat sporten godverdomme
Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt komt alles goed, en ik ga soms wel fietsen of shoppen of gewoon dingen doen dus ik verbrand heus wel wat en dan moet ik gewoon niet zo veel eten (wat ik niet doe). Toch?
Er zit daar ook een middenweg tussen héquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groenten
Qua gezondheid ja. Qua afvallen niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groenten
Haha ja, ik dacht ook wel dat je dat begreep, maar sommige mensen zien dat niet in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Er zit daar ook een middenweg tussen héis echt 1 keer in de maand ofzo dat ik patat eet, denk eigenlijk nog minder
eet daarintegen ook niet elke dag groente, eerder rijst of alleen een stukje vlees en dan ben ik alweer volik eet smiddags meer dan 's avonds
Jawel, afvallen is veel meer dan calorieën afbouwen alleen. 500 calorieën aan patat is meteen een hele bak vet, suikers en zout erbij. 500 calorieën aan groenten bevat véél minder vet, suikers en zout.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qua gezondheid ja. Qua afvallen niet.
Maar dat maakt buiten je gezondheid niet zo gek veel uit hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
500 calorieën aan patat is meteen een hele bak vet, suikers en zout erbij. 500 calorieën aan groenten bevat véél minder vet, suikers en zout.
quote:
Hmm oké, maar even er van uitgaand dat je wel normaal eet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dat maakt buiten je gezondheid niet zo gek veel uit hoor.
Het is altijd beter dat je gezond eet, ook omdat je daar natuurlijk meer van kan eten en dus minder honger zal hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
Hmm oké, maar even er van uitgaand dat je wel normaal eet.
quote:
Dat is ook zo ja, onze grote gele M stilt je honger niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is altijd beter dat je gezond eet, ook omdat je daar natuurlijk meer van kan eten en dus minder honger zal hebben
Welkomquote:
quote:
het plaatje doet het niet hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
Zo, even plaatje in de OP aangepast naar mijn wensen
zit je op mobiel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het plaatje doet het niet hier
quote:
NEE.quote:
quote:
Gevangenis lijkt mij (Tenzij je een gevangenis buiten NL bedoeld)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
1. 2 weken in Sydney op straat slapen
2. 1 week in de gevangenis
2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
NL gevangenis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gevangenis lijkt mij (Tenzij je een gevangenis buiten NL bedoeld)
Heb je tenminste nog eten en drinken
Volgens google:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
heeft iemand ideeën voor een nieuwe ui?
Sydney, superavontuur en ik vind wel een huisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
Uhm..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
NL gevangenis.
jij mag de volgende doen.
2, want 4 sterren voedsel + leven verzekerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhm..
1. iemand neuken met aids
2. iemand neuken van 60+
Er stond op straat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Sydney, superavontuur en ik vind wel een huis
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:49 schreef Tjacka het volgende:
heeft iemand ideeën voor een nieuwe ui?
1, in een wit pak, dat dan wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhm..
2. iemand neuken van 60+
2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhm..
2. iemand neuken van 60+
Nu jij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
1, in een wit pak, dat dan wel.
1, maar met condoom... nja ik weet niet :\quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhm..
2. iemand neuken van 60+
Deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Deze?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
impossibruquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef msacras het volgende:
[..]
1, maar met condoom... nja ik weet niet :\
of iemand van 60 die er gewoon lekker jong en sexy uit ziet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Deze?Hey, het regend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat.quote:
Met of zonder gevolgen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
1: Een agent vermoorden
2: Een agente vermoorden
2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef Toto69 het volgende:
http://flockdraw.com/14e2bg KOM MEEDOEN
1, dat lijkt mij vrij duidelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
1. 5 keer een jongen pijpen
2. 10 keer een vrouw met aids neuken, ZONDER CONDOOM
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:01 schreef Toto69 het volgende:
1. 5 keer een jongen pijpen
2. 10 keer een vrouw met aids neuken, ZONDER CONDOOM
Oquote:
voor haar geldt beffenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch al een meisje
haha, jij mag nieuwe doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
O
nou een vrouw neuken kan ik sowieso niet dus daarom is het een scheve vergelijkingmaar dan nog steeds 1, ik hoef geen aids zegmaar zegmaar
3.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1. doodgaan van de kou
2. doodgaan van de hitte
2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1. doodgaan van de kou
2. doodgaan van de hitte
2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1. doodgaan van de kou
2. doodgaan van de hitte
om de een of andere reden las ik jouw sig als "de leukste ballen van fok"quote:
1, ik houd niet van zwetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:04 schreef msacras het volgende:
[..]
1. doodgaan van de kou
2. doodgaan van de hitte
2, Je bent een idioot als je anders zegt!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
oké ik doe wel een volgende en dan ga ik slapen
1. 20x hard in je ballen/kut getrapt worden door iemand met schoenen met spikes aan
2. Iemand anders eikel eraf snijden met een bot mes
1 als dat niet 20 keer achter elkaar is, maar met tijd om te herstellenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
1. 20x hard in je ballen/kut getrapt worden door iemand met schoenen met spikes aan
Idioot!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
1 als dat niet 20 keer achter elkaar is, maar met tijd om te herstellen
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik doe ook mee
1. Met Spatieloos neuken
2. Dood gaan
nou ik had liever 20x achter elkaar hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
1 als dat niet 20 keer achter elkaar is, maar met tijd om te herstellen
bedoel je meteen nu doodgaan, of uiteindelijk doodgaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik doe ook mee
1. Met Spatieloos neuken
2. Dood gaan
Ik zou een psycholoog zoeken...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
oh shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
Hoe ziet spatieloos neuken eruit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik doe ook mee
1. Met Spatieloos neuken
2. Dood gaan
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bedoel je meteen nu doodgaan, of uiteindelijk doodgaan?
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
oh shit
ik wil dat eerste echt niet
maar ook echt dat tweede niet
ik doe niet mee
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe ziet spatieloos neuken eruit?
haha jaaaaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het was
Kies mij!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het was
dan helemaal 2, ik wil niet onsterfelijk zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.
je mag er wel 1 van mij lenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
haha jaaaa
maar problem
er zijn geen mannen die ik echt niet mag ofzo
Doe dan gewoon iemand die geen pijn kan voelen en geen kinderen wil en seks ook niet belangrijk vind ofzo! Als die bestaan, vast wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
haha jaaaa
maar problem
er zijn geen mannen die ik echt niet mag ofzo
onsterfelijk zijn lijkt me vervelend..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
dan helemaal 2, ik wil niet onsterfelijk zijn
Okay, niet onsterfelijk, maar dat je zelf kan kiezen wanneer je dood gaat!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
onsterfelijk zijn lijkt me vervelend..
doodgaan ook, het is raar om ervoor te kiezen om dood te gaan, maar dat kies ik dan wel
Een jaar of 100, zo lang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou dan van een wolkenkrabber afspringen, lekker iedereen mindfuckenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzo
Je voelt dan nog wel gewoon de pijn héquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou dan van een wolkenkrabber afspringen, lekker iedereen mindfucken
dan nog zou ik het echt niet kunnenquote:
iemand die geen pijn kan voelen, dan zou ik het nog wel doen ja :pquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe dan gewoon iemand die geen pijn kan voelen en geen kinderen wil en seks ook niet belangrijk vind ofzo! Als die bestaan, vast wel.
Wat is er zo erg aan onsterfelijk zijn. Ja je verliest telkens weer iedereen, maar daar wen je wel aan, en later komen er misschien nieuwe technologieën dat je automatisch gewoon voor eeuwig gelukkig bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzo
Oké speciaal voor jou is het iemand met een gewone schoen aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
dan nog zou ik het echt niet kunnen
ben ik niet sadistisch genoeg voor
maar ik wil ook niet zelf kapot gaandan kan je waarschijnlijk nooit meer seks hebben, da's ook niet echt ideaal
true that. ik zou alleen onsterfelijk willen zijn als een bepaald groepje mensen (door mij te kiezen) dat ook is, anders nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
dan nog wel ja denk ik... weet ik veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oké speciaal voor jou is het iemand met een gewone schoen aan
Dan wel?
Ja het kan wel. Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig mensen 120 toch? Dus jaaaa kan wel toch!
Dan heb jij nog nooit een goeie trap tegen je schaambeen gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
dan nog wel ja denk ik... weet ik veellijkt me als man iig veel pijnlijker dan als vrouw
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
true that. ik zou alleen onsterfelijk willen zijn als een bepaald groepje mensen (door mij te kiezen) dat ook is, anders niet
ja nou jeetje. moeilijk hoor. ik weet niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goeie trap tegen je schaambeen gehadAls die breekt of er een scheurtje of barstje in komt al, LOPEN IS ONMOGELIJK
vooruitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?
heel FOK! onsterfelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?
"Ik ben 450 jaar geworden, dat was echt fantastisch"quote:
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Ik ben 450 jaar geworden, dat was echt fantastisch"
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het kan wel. Moet er niet aan denken.
neh, 90 toch welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Laat mij maar gewoon een jaar of 70 worden, dan is het mooi zat geweest
ja maar das geen realistische hoopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?
Niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?
eugenekrabsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
weet iemand een nickname voor mij voor online games?
Krabburgerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
weet iemand een nickname voor mij voor online games?
ik heb serieus op elk forum de naam msacras, hij is nooit bezet en lekker makkelijk te onthouden zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat niet te gewoontjes?
nou oke ik doe dat wel
Zou je lieverquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
1) Miljonair worden tijdens dit leven maar niet weten wat er met je gebeurt als je dood bent
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zou je liever
1) Miljonair worden tijdens dit leven maar niet weten wat er met je gebeurt als je dood bent
of
2) Zeker weten dat je als dolfijn reïncarneert nadat je doodgaat
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zou je liever
of
ik wordtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
2. ik wordt namelijk toch wel miljonair met m'n eigen bedrijf dus dan gebeurt het allebei
quote:
1quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zou je liever
of
2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Dearest het volgende:
Zou je liever
1. Elk uur een Big Mac eten (met uitzondering van als je slaapt) en verder niets
2. 1x in de 4 dagen een 5 sterrenmaal eten en verder niets
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Dearest het volgende:
2. 1x in de 4 dagen een 5 sterrenmaal eten en verder niets
ga halen danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
ik heb echt zin om lekker te eten trouwens
die ogenquote:
ik ook trouwensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
2. ik wordt namelijk toch wel miljonair met m'n eigen bedrijf dus dan gebeurt het allebei
no swaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Neeuh, is het zaterdag, gaan iedereen slapen
quote:
het liep niet meer behalve de scquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef KLTZK het volgende:
Mag ik vragen wat er een paar weken terug in jong is gebeurt?
Ik zat daar nog een beetje rond te neuzen en kwam uiteindelijk in het FB topic terecht, waar een enorme ruzie gaande was.
Ik was destijds op vakantie en heb er dus niks van meegekregen...
Sinds ik daar ging posten was ik al bang dat het gesloten zou worden, men moet toegeven dat het voor geen meter liep...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
het liep niet meer behalve de sc
toen hebben ze gezegd okee we pleuren het dicht
nee zou stom zijn als je de jng sc zou verhuizenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Sinds ik daar ging posten was ik al bang dat het gesloten zou worden, men moet toegeven dat het voor geen meter liep...
Maar konden ze de sc niet overplaatsen naar dit forum ofzo?
De sc liep erg goed
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee zou stom zijn als je de jng sc zou verhuizen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaan
Waren teveel rellen daarvoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaan
Rellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waren teveel rellen daarvoor.
Ik heb wat gemist zo te zienquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Altijd
nodig op de kast jagen
Stewie.quote:
Yupquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist zo te zien
Was 's nachts zeker?
Ah, nacht en fora is vaak geen goede combo...quote:
Hoe is t?quote:
Wel okay thank you. How are you?quote:
Goed jaquote:
Het zegt me niets vrees ik, maar het klinkt in ieder geval dat je je hebt vermaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed jaGuild Wars 2 free weekend, dus dat heb ik de hele dag zitten spelen
Het zal best knap zijn maar het is niet mijn soort muziek, sorry. Ik heb maar een halve minuut geluisterdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nederlandse band. gewoon even checken
teleurstellendquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal best knap zijn maar het is niet mijn soort muziek, sorry. Ik heb maar een halve minuut geluisterd
Ik vond het al een hele prestatiequote:
Kon je je weer niet inhouden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #401 Hamerhaai bezwangerd tienermeisjes
brownie kun jij hier wat aan doen
Een beetje niets vermoedende tienermeisjes bezwangeren terwijl ze onschuldig aan het zwemmen zijnquote:
ik heb helemaal niemand bezwangerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:36 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een beetje niets vermoedende tienermeisjes bezwangeren terwijl ze onschuldig aan het zwemmen zijn
Een TT liegt nooit, hamerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand bezwangerd
Smoesjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Behalve die van snow want snow spoort niet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik erken het kreng niet
problem solved
Nee, zegt me nietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef KLTZK het volgende:
Heeft iemand hier ooit de film Mississippi Burning gezien?
Je naam komt wel eens voorbij inderdaad maar eigenlijk alleen maar in positieve zin dus geen reden tot zorgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen praten in deze sc over me
Heftige drama film over het racisme in het Zuiden van de VS, film speelt zich af in 1964. Zeker kijken waard!quote:
Amerika is een eng land.quote:
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen praten in deze sc over me
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je naam komt wel eens voorbij inderdaad maar eigenlijk alleen maar in positieve zin dus geen reden tot zorgen
Dat zeker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezet
Klinkt wel interessant. Hoe oud is de filmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Heftige drama film over het racisme in het Zuiden van de VS, film speelt zich af in 1964. Zeker kijken waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |