Ja ik lust gewoon geen Nederlandse kostquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Veel mensen hebben ook totaal geen idee hoe ze gezond lekker eten kunnen koken.
Die komen niet verder dan aardappelen, groenten en vlees
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
godverdomme ik had lapo en wilde net een nieuwe maken wie denk je wel niet dat je bent msacajkbfjhe
!!!!!!!!!!!!!
Beetje dom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
ja godver ik had een superlang bericht en even gekopieerd voor in het nieuwe topic maar toen heb ik per ongeluk iets anders gekopieerd
Ben jij een Nederlander?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders koken groente ook vaak zo enorm lang
Ja. Deels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij een Nederlander?
#durftevragen
ja ik had het niet door. ik post soms gewoon ff hier. lees niet echt mee ofzoquote:
Oh wat ben je dan voor het andere deel?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik had het niet door. ik post soms gewoon ff hier. lees niet echt mee ofzo
Hoeft niks te zeggen, ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken. En ik ben niet bepaald wat je noemt de allochtoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben jij een Nederlander?
#durftevragen
oh is niet ergquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]ik ben te ongeduldig lol. het duurde al 3 minuten dus ja
Ik care niet om het eetgedeelte?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niks te zeggen, ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken. En ik ben niet bepaald wat je noemt de allochtoon
Het is vaak ongeïnspireerde klotezooi jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef msacras het volgende:
ik ben het er mee eens dat de "Nederlandse keuken" (voor zover die bestaat) echt een belediging is op het koken.
Nee nee ik bedoel meer dat als mensen bashen op de Nederlandse keuken dat ze dan ook prima 100% Nederlands kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik care niet om het eetgedeelte?
lol
Nederlandse keuken bestaat niet, het is vieze smakeloze prut voornamelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vaak ongeïnspireerde klotezooi ja
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
Nee, neem de Italiaanse, Mexicaanse of Aziatische keuken dan...
ooooh zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee nee ik bedoel meer dat als mensen bashen op de Nederlandse keuken dat ze dan ook prima 100% Nederlands kunnen zijn
Ja, heb volgensmij best wel overgewicht ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef msacras het volgende:
wat er stond: ik vind hollandse pot echt fucking vies, gadverdamme![]()
en als reactie naar dearest: zo weinig mogelijk calorieën is echt niet goed idd. Probeer je echt af te vallen of wat? Heb je nu overgewicht of wil je gewoon nog wat kilo's er af?
Nou ik moet zeggen dat ik van Italiaans ook niet zo'n grote fan ben, die pasta's enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nederlandse keuken bestaat niet, het is vieze smakeloze prut voornamelijk.
Nee, neem de Italiaanse, Mexicaanse of Aziatische keuken dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |