Hallo sm_eerie.gif,quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hallo sm_eerie.gif,
Aangenaam om kennis te maken
Doei.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
FIPO
Zo met vriendin lief shoppen in R'dam :p
quote:
Open een topic in ONZ en vraag het.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Djeetje het volgende:
Kan je in een auto bewegen waar het alarm van aan staat ?
Ik voeg me bij jullie.quote:
Ja maar wat heeft dat te maken met David's sig?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je was toch in Rotterdam wat gaan drinken met Etsu?
Niks, maar je had nog niet gereageerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat te maken met David's sig?
ooo hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niks, maar je had nog niet gereageerd
er staat macaronisalade op mij te wachten in de ijskastquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef msacras het volgende:
Ik eet trouwens nu een gebakken eitje
ik ga er binnenkort waarschijnlijk achter komen als ik een huis koopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef aeque het volgende:
Kan er iemand van jullie goed muren verven?
Gewoon beetje kwasten toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef aeque het volgende:
Gewoon je knots gebruikenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef aeque het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort waarschijnlijk achter komen als ik een huis koop
Ik denk het. Gaat ook mijn eerste keer worden...quote:
Wat bedoel je met spek? Bacon?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:45 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK is er weer, en heeft eieren met spek gebakken![]()
vang er eenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Mijn deo en tandpaste ben ik gewoon dagelijks kwijt, dan vind ik ze meestal ergens op de vloer / achter een kast terug..
Ik denk dat er kaboutertjes op mijn kamer lopen
Ben jij zo slordig met dingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef d4v1d het volgende:
Mijn deo en tandpaste ben ik gewoon dagelijks kwijt, dan vind ik ze meestal ergens op de vloer / achter een kast terug..
Ik denk dat er kaboutertjes op mijn kamer lopen
Waar heb je last van dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog steeds pijn, vorige keer was het de 2e dag al weg
Teveel gefaptquote:
Ik weet ook niet of dat wel kan hoor, berichten naar jezelf sturenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat wel kan hoor, berichten naar jezelf sturen
Ja, hij is toch een welp? Je weet wel, scouting, uniform, hutten bouwen. Welpenquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Recordpoging seks met 100.000 mannen afgelast vanwege aids![]()
![]()
Dus je gaat niet op kamp met scouting?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stu vind het leuk om me daar mee te plagen![]()
Wat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je gaat niet op kamp met scouting?
Wel als hij een regenpak heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je gaat niet op kamp met scouting?
Elke scout heeft toch wel een regenpak?quote:
Ik dacht dat je een week op kamp ging met scoutingquote:
Ben geen welpquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke scout heeft toch wel een regenpak?
Ja?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een week op kamp ging met scouting
Duh, knopen maken, hutten bouwen, door de blubber rennen etc.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duh, knopen maken, hutten bouwen, door de blubber rennen etc.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het is meer een vriendengroep, niet dat we nou allemaal van die scouting dingen doen
Zeilen is waterscoutingquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Kan best leuk zijn toch? Beetje zeilen, hutten bouwen, touwklimmen, knopen leren, weet ik het wat
Oooh, nou ja, allebei klinkt wel leukquote:
Het is wel waar facebook voor isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Domme mensen met die borstkankeracties.
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??quote:
O wacht, ik begreep je even verkeerd. Ik dacht dat je doelde op de post van Toto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??
Juist, niemand.
getekend?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is gewoon... zó ongelooflijk knap getekend.
Dat is net als toen met die show, dat iedereen ging twitteren "#ikstaoptegenkanker" nee ja dat helpt echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??
Juist, niemand.
En ik durf erom te wedden dat 0 van die mensen ook daadwerkelijk is opgestaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is net als toen met die show, dat iedereen ging twitteren "#ikstaoptegenkanker" nee ja dat helpt echt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik durf erom te wedden dat 0 van die mensen ook daadwerkelijk is opgestaan.
Om zulke dingen op Twitter kon ik altijd wel lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had toen ook een tweet geplaatst, iets van "nou lekker zinvol om te tweeten dat je op staat tegen kanker, daar heb je dus echt helemaal niemand mee."
Had iemand anders iets geplaatst van "Opstaan helpt wél, het laat zien dat je respect toont", echt 2 minuten na die van mij. Obviously ging dat over mij
Ja, nauwelijks bij te houden inderdaadquote:
Ach gelukkig ben ik druk bezig met het zoeken naar een vluchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nauwelijks bij te houden inderdaad
Hoi Xeor
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ach gelukkig ben ik druk bezig met het zoeken naar een vlucht
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand, heb denk ik al een vlucht gevonden
[..]
Resultaat is super gaaf inderdaad.
Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Wanneer wil je daar naartoe gaan dan?
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.
Wanneer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
No worriesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh had het verkeerd gelezen, tussen November en Januari.
Dan is het "winter" ja, rond de 30 graden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
No worries
Is het daar dan winter? Wat zijn de temperaturen daar dan?
Wow, nog steeds ongelooflijk warm dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan is het "winter" ja, rond de 30 graden.
Ja heel het jaar, en regenseizoen is dan net ten einde, weekje of 2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, nog steeds ongelooflijk warm dus
Hoelang ga je daarheen?
Dan zou ik de goedkoopste kiezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
Ik twijfel,
Vliegen met Etihad Airways is Schiphol > Abu Dhabi > Bangkok
Vliegen met Emirates is Schiphol > Dubai > Bangkok
En dan nog in Chiang Mai zien te komen met.... Trein, binnenlandse vlucht.
Leuk man en mooi dat het dan niet regent, daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja heel het jaar, en regenseizoen is dan net ten einde, weekje of 2.
Beide prijzen zijn ongeveer gelijk, wachttijden zijn uurtje of 2 ook voor beide.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik de goedkoopste kiezen
Tenzij je ergens heel lang moet wachten
Dan zou ik het niet weten joh. Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beide prijzen zijn ongeveer gelijk, wachttijden zijn uurtje of 2 ook voor beide.
Ik ook niet... Etihad en Emirates zijn beide van hetzelfde land.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet weten joh. Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogen
Zal vast allebei goed zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook niet... Etihad en Emirates zijn beide van hetzelfde land.
Dat geloof ik graag dat ze goed zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beide van Verenigt Arabisch Emiraten.. schijnen wel goed te zijn.
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat ze goed zijn
Wel eens met Singapore Airlines gevlogen. Die waren geweldig
Iets moois om naar uit te kijken in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets moois om naar uit te kijken in ieder geval
Hoeveel duurder is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8
Dan zou ik wel 8 uurtjes wachtenquote:
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?quote:
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?
Ja lijkt me ook weleens leuk om te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
gewoon via dubai vliegen dan
dubai
Wat ga je eventueel alleen doen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleen
Woohooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ga je eventueel alleen doen dan?
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Dat is wel tof zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jazeker, en in Chiang Mai is genoeg te doen schijnbaarga er gewoon op uit daar.
Ja waarom niet tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver weg
Not your cup of tea?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
en na een google search snap ik waarom ik het niet ken
Dat ken ik dan weer nietquote:
Wat een herriequote:
quote:
Hou er totaal niet van.quote:
In mijn oren welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat kan. is niks mis mee, maar het is geen herrie
Ik heb niet eens gekliktquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
In mijn oren welhaha, ieder zijn ding natuurlijk..
Sorry, ik heb wel eens eerder geklikt op die 'herrie' van jouquote:
Neem een biertjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef sararaats het volgende:
werderom hoofdpijn maar ik heb m'n bril op
lust ik niet en ik mag een week geen cola en frisdrank drinkenquote:
Waarom mag je dat nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
lust ik niet en ik mag een week geen cola en frisdrank drinken
Day Zero Projectquote:
Nou, succes ermee dan maar!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Day Zero Projecten omdat ik een beetje moet vermageren
Ik las pindakaasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:43 schreef d4v1d het volgende:
Pff,
Werk tast m'n denkvermogen aan.. Toen ik klaar was even een fanta kopen, stond ik bij een kassa met erboven het bordje "Pinkassa" Toen ze het bedrag oplas kwam ik met m'n duffe kop: "Eh, Pinnen graag."![]()
![]()
Ik ken het alleen uit de VS en London. Die in Amsterdam ken ik niet. Wat vind je er kut aan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef TienVingers het volgende:
Wat is Abercrombie & Fitch een kutwinkel.
De winkel stinkt, ik stikte van de parfumquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit de VS en London. Die in Amsterdam ken ik niet. Wat vind je er kut aan?
Te druk?
Ja, daar zijn ze inderdaad goed inquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
De winkel stinkt, ik stikte van de parfum
Wel eens geweest?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze inderdaad goed in
Ja, ik heb een paar polo's gekocht in London en in de VS kocht ik er destijds van alles van. Destijds is 2001/2002quote:
quote:
Dan moet je voor de rest van je leven stoppen met frisdrank, niet maar voor één week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
Day Zero Projecten omdat ik een beetje moet vermageren
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef TienVingers het volgende:
Wat is Abercrombie & Fitch een kutwinkel.
Jij weet niks van de CEO en zijn motto af?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit de VS en London. Die in Amsterdam ken ik niet. Wat vind je er kut aan?
Te druk?
Dat is niet hun motto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij weet niks van de CEO en zijn motto af?
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet hun motto, maar die CEO heeft wel letterlijk gezegd dat alleen knappe, coole, rijke mensen zijn kleding mogen dragen, dat hij daarom de overgebleven kleren liever verbrandt dan ze aan hulpinstanties te geven, daarom geen grote maten verkoopt en de kleding is ook nog eens aardig aan de prijs voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. En aangezien een CEO toch wel vrij veel inspraak heeft in een bedrijf...quote:
Nou ja:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hun motto, maar die CEO heeft wel letterlijk gezegd dat alleen knappe, coole, rijke mensen zijn kleding mogen dragen, dat hij daarom de overgebleven kleren liever verbrandt dan ze aan hulpinstanties te geven, daarom geen grote maten verkoopt en de kleding is ook nog eens aardig aan de prijs voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. En aangezien een CEO toch wel vrij veel inspraak heeft in een bedrijf...
Ik snap je punt wel hoor. Het is ook nogal hard gebracht, maar voor de rest niet vreemd. Als bedrijf heb je altijd een bepaalde doelgroep, dit bedrijf wil zichzelf blijkbaar identificeren met 'knappe, coole, rijke mensen', mensen die het goed hebben. Net zoals bijvoorbeeld Apple zichzelf op de markt zet als een bedrijf dat producten heeft van hoogwaardige kwaliteit.quote:
Het gaat er juist om dat het zo hard wordt gebracht. Het is ook nog eens een beetje hypocriet imo. Dat je je wilt identificeren met maar een bepaald soort mensen; prima. Maar dat je je overgebleven kleding uit collecties verbrandt/weggooit in plaats van het aan het aan de daklozenopvang of de kringloop te geven (zoals vele andere kledingbedrijven wel doen) omdat zwervers niet bij je imago passen vind ik gewoon absurd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nou ja:
[..]
Ik snap je punt wel hoor. Het is ook nogal hard gebracht, maar voor de rest niet vreemd. Als bedrijf heb je altijd een bepaalde doelgroep, dit bedrijf wil zichzelf blijkbaar identificeren met 'knappe, coole, rijke mensen', mensen die het goed hebben. Net zoals bijvoorbeeld Apple zichzelf op de markt zet als een bedrijf dat producten heeft van hoogwaardige kwaliteit.
Nouja, zulke negateve reclame lijkt me vrij funest. Toen ik dit, en die affaire over het ingestorte gebouw, en zeker dat daklozen-gedoe, hoorde heb ik besloten om nooit meer kleding te kopen bij A&F of Hollister. Nou maakt één persoon uiteraard geen verschil, maar ik ben vast niet de enige die er zo over denkt. Vond het sowieso al geen fijne winkel hoor, het stinkt er, het is donker, de muziek staat te hard en er staat vaak een enorme wachtrij, daarbij is de kleding geen haar beter dan kleding van de H&M maar wel 5 keer zo duur. Maar nu koop ik er ook niks meer uit principe.quote:Dat die CEO het op zo'n harde/lompe manier naar buiten brengt is wel stom natuurlijk, hoewel negatieve reclame ook reclame is.
Late reactie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Over dat stukje heb ik me ook wel verbaasd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:34 schreef msacras het volgende:
Maar dat je je overgebleven kleding uit collecties verbrandt/weggooit in plaats van het aan het aan de daklozenopvang of de kringloop te geven (zoals vele andere kledingbedrijven wel doen) omdat zwervers niet bij je imago passen vind ik gewoon absurd.
Ja, het heeft ook hoogstwaarschijnlijk meer negatieve dan positieve invloeden gehad op de winkel. Ik had er nog nooit van gehoord, tot dit naar buiten kwam. Wat dat betreft geldt dus; negatieve reclame is ook reclame. Maar ik ben het wel met je eens, nu ik dit weet zou ik ook niet zo'n winkel meer binnenstappen.quote:Nouja, zulke negateve reclame lijkt me vrij funest. Toen ik dit, en die affaire over het ingestorte gebouw, en zeker dat daklozen-gedoe, hoorde heb ik besloten om nooit meer kleding te kopen bij A&F of Hollister. Nou maakt één persoon uiteraard geen verschil, maar ik ben vast niet de enige die er zo over denkt. Vond het sowieso al geen fijne winkel hoor, het stinkt er, het is donker, de muziek staat te hard en er staat vaak een enorme wachtrij, daarbij is de kleding geen haar beter dan kleding van de H&M maar wel 5 keer zo duur. Maar nu koop ik er ook niks meer uit principe.
Ik heb ook lelijke dikke toeristen gezien in die winkel. Verder vooral 14 tot 18 jarige meisjes die zichzelf helemaal het einde vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet hun motto, maar die CEO heeft wel letterlijk gezegd dat alleen knappe, coole, rijke mensen zijn kleding mogen dragen, dat hij daarom de overgebleven kleren liever verbrandt dan ze aan hulpinstanties te geven, daarom geen grote maten verkoopt en de kleding is ook nog eens aardig aan de prijs voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. En aangezien een CEO toch wel vrij veel inspraak heeft in een bedrijf...
Als je nichtje er is heb je wel wat te doen tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, wat te doen als je je op een verjaardag verveelt?
Eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
Coma zuipen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ceviche !quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is altijd een goede suggestie.
Past die buurvrouw door de winkeldeur?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:13 schreef Dearest het volgende:
Not sure of ik morgen mee wil winkelen met mijn oudersen de buren
die buurvrouw weegt 250 kilo en moet elke 10 meter stoppen
dagje weg met de trein
Maar aan de andere kant, free stuff
how is that even legalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:13 schreef Dearest het volgende:
Not sure of ik morgen mee wil winkelen met mijn oudersen de buren
die buurvrouw weegt 250 kilo en moet elke 10 meter stoppen
dagje weg met de trein
Maar aan de andere kant, free stuff
Oke bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Late reactie.
Doe ethihadVoor de prijs vond ik het echt fucking luxe
En het eten was best te doen
Is ook een lijnvlucht meestal, niet zoals transavia die de vlucht zo vol mogelijk wil voor de goedkoopste prijs. Die ik had was geeneens vol geboekt, met geluk kan je languit liggen over 4 stoelen in de middenrijquote:
zulke grote plaatjes onder een spoiler doen aub, mijn mobiele netwerk gaat kapotquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ZOOOO geniaal gemaakt
zou me niks verbazen als ze meer woog tbhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoveel kilo wegenDat is bijna 5 keer zo veel als dat ik weeg, letterlijk
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Don't play a spelletje met mij.
haha wat.
Badooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Badoonamen
Don't play a spelletje met mij
Pijpjegraag
wát
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als ze meer woog tbhis ook heeeel snel gegaan, jaar of 10 geleden was ze nog gewoon 'normaal' vrouw van eind 30 begin 40, kilo of 70. Ze probeert elke keer af te vallen maar ze komt alleen maar aan
Ik heb gewoon dikke botten!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?
Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]Zouden er eigenlijk mensen zijn die dit écht als excuus gebruiken?
Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!
Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet. Bovendien is afvallen niet een kwestie van een periode lang intensief gezond leven en het daarna maar weer laten gaan, maar langzaam het opbouwen naar een gezond leefstijl. Water drinken in plaats van Frisdrank, een normaal formaat pizza ipv een XXL formaat. Er zit echt wel een gulden middenweg tussen supergezond leven en super ongezond leven. Bovendien is morbide obesitas gewoon echt ongezond, ik snap niet hoe je je écht gelukkig kan voelen als je weet dat de kans op diabetes, hart en vaat ziekten, kapotte gewrichten, etc veel groter is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun was
niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
oke WAUW ik realiseer me net dat ik dat hele stuk tekst in 1 zin heb geschrevenshit ik moet iets aan m'n interpunctie doen
Dan heb je inderdaad een totaal verkeerde kijk op eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet.
Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lustquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.
Er is ook ander gezond eten dan groenten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lustAls je jaren lang alleen maar hamburgers en weet ik wat voor meuk vreet past je palet zich daar op aan denk ik
whahahahaah lmaoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ZOOOO geniaal gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |