Dat geloof ik graag dat ze goed zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beide van Verenigt Arabisch Emiraten.. schijnen wel goed te zijn.
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat ze goed zijn
Wel eens met Singapore Airlines gevlogen. Die waren geweldig
Iets moois om naar uit te kijken in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets moois om naar uit te kijken in ieder geval
Hoeveel duurder is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8
Dan zou ik wel 8 uurtjes wachtenquote:
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?quote:
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?
Ja lijkt me ook weleens leuk om te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
gewoon via dubai vliegen dan
dubai
Wat ga je eventueel alleen doen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleen
Woohooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ga je eventueel alleen doen dan?
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Dat is wel tof zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jazeker, en in Chiang Mai is genoeg te doen schijnbaarga er gewoon op uit daar.
Ja waarom niet tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |