Ja, nauwelijks bij te houden inderdaadquote:
Ach gelukkig ben ik druk bezig met het zoeken naar een vluchtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nauwelijks bij te houden inderdaad
Hoi Xeor
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ach gelukkig ben ik druk bezig met het zoeken naar een vlucht
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand, heb denk ik al een vlucht gevonden
[..]
Resultaat is super gaaf inderdaad.
Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Wanneer wil je daar naartoe gaan dan?
Klinkt goed manquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.
Wanneer?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.
No worriesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh had het verkeerd gelezen, tussen November en Januari.
Dan is het "winter" ja, rond de 30 graden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
No worries
Is het daar dan winter? Wat zijn de temperaturen daar dan?
Wow, nog steeds ongelooflijk warm dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan is het "winter" ja, rond de 30 graden.
Ja heel het jaar, en regenseizoen is dan net ten einde, weekje of 2.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, nog steeds ongelooflijk warm dus
Hoelang ga je daarheen?
Dan zou ik de goedkoopste kiezenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
Ik twijfel,
Vliegen met Etihad Airways is Schiphol > Abu Dhabi > Bangkok
Vliegen met Emirates is Schiphol > Dubai > Bangkok
En dan nog in Chiang Mai zien te komen met.... Trein, binnenlandse vlucht.
Leuk man en mooi dat het dan niet regent, daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja heel het jaar, en regenseizoen is dan net ten einde, weekje of 2.
Beide prijzen zijn ongeveer gelijk, wachttijden zijn uurtje of 2 ook voor beide.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik de goedkoopste kiezen
Tenzij je ergens heel lang moet wachten
Dan zou ik het niet weten joh. Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beide prijzen zijn ongeveer gelijk, wachttijden zijn uurtje of 2 ook voor beide.
Ik ook niet... Etihad en Emirates zijn beide van hetzelfde land.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet weten joh. Ik heb nog nooit met die maatschappijen gevlogen
Zal vast allebei goed zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ook niet... Etihad en Emirates zijn beide van hetzelfde land.
Dat geloof ik graag dat ze goed zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beide van Verenigt Arabisch Emiraten.. schijnen wel goed te zijn.
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag dat ze goed zijn
Wel eens met Singapore Airlines gevlogen. Die waren geweldig
Iets moois om naar uit te kijken in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook goede verhalen over gehoord.
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets moois om naar uit te kijken in ieder geval
Hoeveel duurder is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zeker te weten, of een directe vlucht via KLM. Scheelt me wel een uur of 8
Dan zou ik wel 8 uurtjes wachtenquote:
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?quote:
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je alleen die kant uit of met iemand anders?
Ja lijkt me ook weleens leuk om te zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
gewoon via dubai vliegen dan
dubai
Wat ga je eventueel alleen doen dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb gevraagd of er vrienden mee willen, als ze niet kunnen ga ik alleen
Woohooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ga je eventueel alleen doen dan?
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:05 schreef Spatieloos het volgende:
Yay mijn tandvlees doet geen pijn meer
Dat is wel tof zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door een vriendin die in Chiang Mai woont.
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jazeker, en in Chiang Mai is genoeg te doen schijnbaarga er gewoon op uit daar.
Ja waarom niet tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk, zo avontuurlijk zou ik ook wel zijn als ik een vriend/vriendin had zo ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |