Het is wel waar facebook voor isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Domme mensen met die borstkankeracties.
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??quote:
O wacht, ik begreep je even verkeerd. Ik dacht dat je doelde op de post van Toto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??
Juist, niemand.
getekend?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is gewoon... zó ongelooflijk knap getekend.
Dat is net als toen met die show, dat iedereen ging twitteren "#ikstaoptegenkanker" nee ja dat helpt echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt maar het slaat gewoon nergens op, wie zijn kanker ga je genezen met die onzin??
Juist, niemand.
En ik durf erom te wedden dat 0 van die mensen ook daadwerkelijk is opgestaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is net als toen met die show, dat iedereen ging twitteren "#ikstaoptegenkanker" nee ja dat helpt echt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
En ik durf erom te wedden dat 0 van die mensen ook daadwerkelijk is opgestaan.
Om zulke dingen op Twitter kon ik altijd wel lachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had toen ook een tweet geplaatst, iets van "nou lekker zinvol om te tweeten dat je op staat tegen kanker, daar heb je dus echt helemaal niemand mee."
Had iemand anders iets geplaatst van "Opstaan helpt wél, het laat zien dat je respect toont", echt 2 minuten na die van mij. Obviously ging dat over mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |