quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Don't play a spelletje met mij.
haha wat.
Badooquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Badoonamen
Don't play a spelletje met mij
Pijpjegraag
wát
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als ze meer woog tbhis ook heeeel snel gegaan, jaar of 10 geleden was ze nog gewoon 'normaal' vrouw van eind 30 begin 40, kilo of 70. Ze probeert elke keer af te vallen maar ze komt alleen maar aan
Ik heb gewoon dikke botten!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?
Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]Zouden er eigenlijk mensen zijn die dit écht als excuus gebruiken?
Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!
Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet. Bovendien is afvallen niet een kwestie van een periode lang intensief gezond leven en het daarna maar weer laten gaan, maar langzaam het opbouwen naar een gezond leefstijl. Water drinken in plaats van Frisdrank, een normaal formaat pizza ipv een XXL formaat. Er zit echt wel een gulden middenweg tussen supergezond leven en super ongezond leven. Bovendien is morbide obesitas gewoon echt ongezond, ik snap niet hoe je je écht gelukkig kan voelen als je weet dat de kans op diabetes, hart en vaat ziekten, kapotte gewrichten, etc veel groter is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun was
niets mis mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
oke WAUW ik realiseer me net dat ik dat hele stuk tekst in 1 zin heb geschrevenshit ik moet iets aan m'n interpunctie doen
Dan heb je inderdaad een totaal verkeerde kijk op eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet.
Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lustquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.
Er is ook ander gezond eten dan groenten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lustAls je jaren lang alleen maar hamburgers en weet ik wat voor meuk vreet past je palet zich daar op aan denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |