abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130394023
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Don't play a spelletje met mij.
haha wat. _O-
:')
pi_130394032
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
Pijpjegraag

wát _O-
Wth toto :')
i still see your shadows in my room
pi_130394045
quote:
Pijpjegraag

wát _O-
:@ :@ :@
pi_130394048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:

[..]

Wth toto :')
Badoonamen _O-

Don't play a spelletje met mij
Pijpjegraag

wát
pi_130394063
quote:

[..]

Badoonamen _O-

Don't play a spelletje met mij
Pijpjegraag

wát
Badoo :')
pi_130394116
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:30 schreef Dearest het volgende:

[..]

zou me niks verbazen als ze meer woog tbh :') is ook heeeel snel gegaan, jaar of 10 geleden was ze nog gewoon 'normaal' vrouw van eind 30 begin 40, kilo of 70. Ze probeert elke keer af te vallen maar ze komt alleen maar aan :')
Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent? :?
pi_130394134
BVB _O_ kijken
pi_130394215
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik snap dan echt niet hoe mensen het ZO ver kunnen laten komen. Een beetje overgewicht, ok, niks mis mee. Maar als het boven de 90/100 kilo komt dan ga je op een moment toch ook wel nadenken dat het niet helemaal goed is wat je aan het doen bent? :?
Ik heb gewoon dikke botten!!
pi_130394302
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:34 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb gewoon dikke botten!!
_O- Zouden er eigenlijk mensen zijn die dit écht als excuus gebruiken?
pi_130394359
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:36 schreef msacras het volgende:

[..]

_O- Zouden er eigenlijk mensen zijn die dit écht als excuus gebruiken?
Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!
pi_130394361
:')
pi_130394420
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:32 schreef msacras het volgende:

[..]

Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun was
pi_130394422
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Mijn hoofd is gewoon een beetje klein, een deel van mijn hersenen zit in m'n buik!! Is wel te merken, aan jouw denkwijze over dikke mensen, dat jij kleine hersenen hebt!!
:(
pi_130394478
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef msacras het volgende:

[..]

:(
pi_130394494
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:
maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond
Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130394498
oke WAUW ik realiseer me net dat ik dat hele stuk tekst in 1 zin heb geschreven :') shit ik moet iets aan m'n interpunctie doen
pi_130394508
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:39 schreef Dearest het volgende:

[..]

Nouja ik ken ook een jongen die overgewicht had en enorm gepest werd en toen elke dag super intensief ging sporten en super gezond eten en die viel toen echt abnormaal snel af en was gewoon gezond enzo en zelfverzekerd, maar hij voelde zich zo kut doordat hij zo de hele dag op moest letten en alleen maar eten moest eten dat hij niet lekker vond dat hij iets had van ik wil godverdomme geaccepteerd en gerespecteerd worden om wie ik vanbinnen ben, niet om hoe ik eruit zie of niet en toen is hij wel door blijven gaan met sporten omdat ie dat gewoon leuk vond maar hij vreet wel alles wat los en vast zit en hij is nu best wel weer dik maar veel gelukkiger dan toen hij dun was
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet. Bovendien is afvallen niet een kwestie van een periode lang intensief gezond leven en het daarna maar weer laten gaan, maar langzaam het opbouwen naar een gezond leefstijl. Water drinken in plaats van Frisdrank, een normaal formaat pizza ipv een XXL formaat. Er zit echt wel een gulden middenweg tussen supergezond leven en super ongezond leven. Bovendien is morbide obesitas gewoon echt ongezond, ik snap niet hoe je je écht gelukkig kan voelen als je weet dat de kans op diabetes, hart en vaat ziekten, kapotte gewrichten, etc veel groter is.
pi_130394511
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Dearest het volgende:
oke WAUW ik realiseer me net dat ik dat hele stuk tekst in 1 zin heb geschreven :') shit ik moet iets aan m'n interpunctie doen
niets mis mee.
pi_130394526
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
Ja oké, maar dat vind ik wel een rare gedachte, dat je alleen gelukkig kan zijn als je ongezond eet.
Dan heb je inderdaad een totaal verkeerde kijk op eten.
pi_130394540
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan ben je ook wel grandioos verkeerd bezig.
Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lust :') Als je jaren lang alleen maar hamburgers en weet ik wat voor meuk vreet past je palet zich daar op aan denk ik
pi_130394583
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:42 schreef Dearest het volgende:

[..]

Nja het kan toch dat je gewoon geen groente lust :') Als je jaren lang alleen maar hamburgers en weet ik wat voor meuk vreet past je palet zich daar op aan denk ik
Er is ook ander gezond eten dan groenten. :9 Zo is een bruine boterham met beleg altijd nog gezonder dan een pizza, of dat nou met of zonder groenten is. Ik snap trouwens ook niet hoe je geen groenten kan lusten, sla of komkommer bijvoorbeeld is best wel smakeloos :9 zoals met zoveel groenten
pi_130394651
Veel mensen hebben ook totaal geen idee hoe ze gezond lekker eten kunnen koken.
Die komen niet verder dan aardappelen, groenten en vlees :P
pi_130394655
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Echt? :P
Ja
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_130394663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:44 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Ja
Nice.
pi_130394684
Ik bedoel ik heb zelf ook wel issues met eten hoor, ik vind het heel kut om te eten waar andere mensen bij zijn en vooral mensen die ik nog niet zo goed ken, dus in de eerste paar dagen van school zie je mij gewoon niet eten omdat ik me zo erg schaam :') Ik eet sowieso best weinig en ik weet dat dat niet de juiste manier is van afvallen omdat je lichaam dan op spaarstand gaat en elk beetje eten dat je wél binnenkrijgt opslaat als vet, maar er zit gewoon iets verkeerd in mijn hoofd dat ik probeer zo min mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ookal weet ik dus wel dondersgoed hoe het wel moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')