abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130389154
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom mag je dat niet :?
Day Zero Project ;) en omdat ik een beetje moet vermageren
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_130389178
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef sararaats het volgende:

[..]

Nou, succes ermee dan maar!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_130389238
Pff,

Werk tast m'n denkvermogen aan.. Toen ik klaar was even een fanta kopen, stond ik bij een kassa met erboven het bordje "Pinkassa" Toen ze het bedrag oplas kwam ik met m'n duffe kop: "Eh, Pinnen graag." :{ 8)7 8)7
pi_130389289
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:43 schreef d4v1d het volgende:
Pff,

Werk tast m'n denkvermogen aan.. Toen ik klaar was even een fanta kopen, stond ik bij een kassa met erboven het bordje "Pinkassa" Toen ze het bedrag oplas kwam ik met m'n duffe kop: "Eh, Pinnen graag." :{ 8)7 8)7
Ik las pindakaas :')
pi_130389455
Wat is Abercrombie & Fitch een kutwinkel.
pi_130389476
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef TienVingers het volgende:
Ik ken het alleen uit de VS en London. Die in Amsterdam ken ik niet. Wat vind je er kut aan?
Te druk?
pi_130389513
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ken het alleen uit de VS en London. Die in Amsterdam ken ik niet. Wat vind je er kut aan?
Te druk?
De winkel stinkt, ik stikte van de parfum
pi_130389568
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:56 schreef TienVingers het volgende:

[..]

De winkel stinkt, ik stikte van de parfum
Ja, daar zijn ze inderdaad goed in -O-
pi_130389591
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ja, daar zijn ze inderdaad goed in -O-
Wel eens geweest?
pi_130389609
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:59 schreef TienVingers het volgende:

[..]

Wel eens geweest?
Ja, ik heb een paar polo's gekocht in London en in de VS kocht ik er destijds van alles van. Destijds is 2001/2002 :Y
pi_130389700
Mijn boek staat op bol.com _O_
pi_130389755
* Stuart gaat eten :W
pi_130389768
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik las pindakaas :')
_O-
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_130389777
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:39 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dan moet je voor de rest van je leven stoppen met frisdrank, niet maar voor één week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 18:09:54 ]
pi_130389783
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:54 schreef TienVingers het volgende:
pi_130389803
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 17:55 schreef Stuart het volgende:

[..]

Te druk?
Jij weet niks van de CEO en zijn motto af?

pi_130390026
hoi luitjes rodawa is in het spreekwoordelijke huis whaha hopelijk is hier airco nou hallo allemaal
pi_130390028
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef msacras het volgende:

[..]

Jij weet niks van de CEO en zijn motto af?

[ afbeelding ]
Dat is niet hun motto.
pi_130390069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:19 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Dat is niet hun motto.
Ik zeg ook niet hun motto, maar die CEO heeft wel letterlijk gezegd dat alleen knappe, coole, rijke mensen zijn kleding mogen dragen, dat hij daarom de overgebleven kleren liever verbrandt dan ze aan hulpinstanties te geven, daarom geen grote maten verkoopt en de kleding is ook nog eens aardig aan de prijs voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. En aangezien een CEO toch wel vrij veel inspraak heeft in een bedrijf...
pi_130390122
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet hun motto, maar die CEO heeft wel letterlijk gezegd dat alleen knappe, coole, rijke mensen zijn kleding mogen dragen, dat hij daarom de overgebleven kleren liever verbrandt dan ze aan hulpinstanties te geven, daarom geen grote maten verkoopt en de kleding is ook nog eens aardig aan de prijs voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. En aangezien een CEO toch wel vrij veel inspraak heeft in een bedrijf...
Nou ja:

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:09 schreef msacras het volgende:
CEO en zijn motto
Ik snap je punt wel hoor. Het is ook nogal hard gebracht, maar voor de rest niet vreemd. Als bedrijf heb je altijd een bepaalde doelgroep, dit bedrijf wil zichzelf blijkbaar identificeren met 'knappe, coole, rijke mensen', mensen die het goed hebben. Net zoals bijvoorbeeld Apple zichzelf op de markt zet als een bedrijf dat producten heeft van hoogwaardige kwaliteit.

Dat die CEO het op zo'n harde/lompe manier naar buiten brengt is wel stom natuurlijk, hoewel negatieve reclame ook reclame is.
pi_130390277
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:25 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Nou ja:

[..]

Ik snap je punt wel hoor. Het is ook nogal hard gebracht, maar voor de rest niet vreemd. Als bedrijf heb je altijd een bepaalde doelgroep, dit bedrijf wil zichzelf blijkbaar identificeren met 'knappe, coole, rijke mensen', mensen die het goed hebben. Net zoals bijvoorbeeld Apple zichzelf op de markt zet als een bedrijf dat producten heeft van hoogwaardige kwaliteit.
Het gaat er juist om dat het zo hard wordt gebracht. Het is ook nog eens een beetje hypocriet imo. Dat je je wilt identificeren met maar een bepaald soort mensen; prima. Maar dat je je overgebleven kleding uit collecties verbrandt/weggooit in plaats van het aan het aan de daklozenopvang of de kringloop te geven (zoals vele andere kledingbedrijven wel doen) omdat zwervers niet bij je imago passen vind ik gewoon absurd.
quote:
Dat die CEO het op zo'n harde/lompe manier naar buiten brengt is wel stom natuurlijk, hoewel negatieve reclame ook reclame is.
Nouja, zulke negateve reclame lijkt me vrij funest. Toen ik dit, en die affaire over het ingestorte gebouw, en zeker dat daklozen-gedoe, hoorde heb ik besloten om nooit meer kleding te kopen bij A&F of Hollister. Nou maakt één persoon uiteraard geen verschil, maar ik ben vast niet de enige die er zo over denkt. Vond het sowieso al geen fijne winkel hoor, het stinkt er, het is donker, de muziek staat te hard en er staat vaak een enorme wachtrij, daarbij is de kleding geen haar beter dan kleding van de H&M maar wel 5 keer zo duur. Maar nu koop ik er ook niks meer uit principe.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2013 18:34:47 ]
pi_130390383
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef Xeor het volgende:

[..]

Thailand, het word of vliegen met Emirates of Etihad Airways.
Late reactie.

Doe ethihad _O_ Voor de prijs vond ik het echt fucking luxe _O_ En het eten was best te doen :P
pi_130390427
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:34 schreef msacras het volgende:
Maar dat je je overgebleven kleding uit collecties verbrandt/weggooit in plaats van het aan het aan de daklozenopvang of de kringloop te geven (zoals vele andere kledingbedrijven wel doen) omdat zwervers niet bij je imago passen vind ik gewoon absurd.
Over dat stukje heb ik me ook wel verbaasd.

quote:
Nouja, zulke negateve reclame lijkt me vrij funest. Toen ik dit, en die affaire over het ingestorte gebouw, en zeker dat daklozen-gedoe, hoorde heb ik besloten om nooit meer kleding te kopen bij A&F of Hollister. Nou maakt één persoon uiteraard geen verschil, maar ik ben vast niet de enige die er zo over denkt. Vond het sowieso al geen fijne winkel hoor, het stinkt er, het is donker, de muziek staat te hard en er staat vaak een enorme wachtrij, daarbij is de kleding geen haar beter dan kleding van de H&M maar wel 5 keer zo duur. Maar nu koop ik er ook niks meer uit principe.
Ja, het heeft ook hoogstwaarschijnlijk meer negatieve dan positieve invloeden gehad op de winkel. Ik had er nog nooit van gehoord, tot dit naar buiten kwam. Wat dat betreft geldt dus; negatieve reclame is ook reclame. Maar ik ben het wel met je eens, nu ik dit weet zou ik ook niet zo'n winkel meer binnenstappen.

Dat de kleding daar niet veel beter is dan bijvoorbeeld een H&M verrast me ook niet. Wellicht dat de stof wat mooier is, dat is vaak nog wel het geval, maar uiteindelijk betaal je gewoon voor de naam en het imago wat daarbij hoort. Zelfs een H&M of V&D maakt genoeg winst op hun producten, dat geldt voor Abercrombie & Fitch al helemaal zo.
pi_130390606
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:22 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik heb ook lelijke dikke toeristen gezien in die winkel. Verder vooral 14 tot 18 jarige meisjes die zichzelf helemaal het einde vinden
pi_130390854
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
Mijn boek staat op bol.com _O_
Gevonden :D
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')