Ja het kan wel. Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er worden tegenwoordig mensen 120 toch? Dus jaaaa kan wel toch!
Dan heb jij nog nooit een goeie trap tegen je schaambeen gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
dan nog wel ja denk ik... weet ik veellijkt me als man iig veel pijnlijker dan als vrouw
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
true that. ik zou alleen onsterfelijk willen zijn als een bepaald groepje mensen (door mij te kiezen) dat ook is, anders niet
ja nou jeetje. moeilijk hoor. ik weet niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een goeie trap tegen je schaambeen gehadAls die breekt of er een scheurtje of barstje in komt al, LOPEN IS ONMOGELIJK
vooruitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?
heel FOK! onsterfelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat is wel tof, mag ik dan ook onsterfelijk zijn?
"Ik ben 450 jaar geworden, dat was echt fantastisch"quote:
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
"Ik ben 450 jaar geworden, dat was echt fantastisch"
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja het kan wel. Moet er niet aan denken.
neh, 90 toch welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Laat mij maar gewoon een jaar of 70 worden, dan is het mooi zat geweest
ja maar das geen realistische hoopquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?
Niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoop nooit dood te gaan. Wat moet ik daarna?
eugenekrabsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
weet iemand een nickname voor mij voor online games?
Krabburgerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
weet iemand een nickname voor mij voor online games?
ik heb serieus op elk forum de naam msacras, hij is nooit bezet en lekker makkelijk te onthouden zoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is dat niet te gewoontjes?
nou oke ik doe dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |