Ik zou een psycholoog zoeken...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
oké ik doe wel een volgende en dan ga ik slapen
1. 20x hard in je ballen/kut getrapt worden door iemand met schoenen met spikes aan
2. Iemand anders eikel eraf snijden met een bot mes
oh shitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Dearest het volgende:
oké ik doe wel een volgende en dan ga ik slapen
1. 20x hard in je ballen/kut getrapt worden door iemand met schoenen met spikes aan
2. Iemand anders eikel eraf snijden met een bot mes
Hoe ziet spatieloos neuken eruit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik doe ook mee
1. Met Spatieloos neuken
2. Dood gaan
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bedoel je meteen nu doodgaan, of uiteindelijk doodgaan?
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef msacras het volgende:
[..]
oh shit
ik wil dat eerste echt niet
maar ook echt dat tweede niet
ik doe niet mee
Weet ik nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe ziet spatieloos neuken eruit?
haha jaaaaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het was
Kies mij!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zou dat tweede doen als ik mocht kiezen wie het was
dan helemaal 2, ik wil niet onsterfelijk zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.
je mag er wel 1 van mij lenenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
haha jaaaa
maar problem
er zijn geen mannen die ik echt niet mag ofzo
Doe dan gewoon iemand die geen pijn kan voelen en geen kinderen wil en seks ook niet belangrijk vind ofzo! Als die bestaan, vast wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
haha jaaaa
maar problem
er zijn geen mannen die ik echt niet mag ofzo
onsterfelijk zijn lijkt me vervelend..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Uiteindelijk, mag een jaar of 100 duren hoor, maar als je mij neukt word je onsterfelijk.
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
dan helemaal 2, ik wil niet onsterfelijk zijn
Okay, niet onsterfelijk, maar dat je zelf kan kiezen wanneer je dood gaat!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
onsterfelijk zijn lijkt me vervelend..
doodgaan ook, het is raar om ervoor te kiezen om dood te gaan, maar dat kies ik dan wel
Een jaar of 100, zo lang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou dan van een wolkenkrabber afspringen, lekker iedereen mindfuckenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzo
Je voelt dan nog wel gewoon de pijn héquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou dan van een wolkenkrabber afspringen, lekker iedereen mindfucken
dan nog zou ik het echt niet kunnenquote:
iemand die geen pijn kan voelen, dan zou ik het nog wel doen ja :pquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe dan gewoon iemand die geen pijn kan voelen en geen kinderen wil en seks ook niet belangrijk vind ofzo! Als die bestaan, vast wel.
Wat is er zo erg aan onsterfelijk zijn. Ja je verliest telkens weer iedereen, maar daar wen je wel aan, en later komen er misschien nieuwe technologieën dat je automatisch gewoon voor eeuwig gelukkig bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
aan de ene kant wil ik niet onsterfelijk zijn maar aan de andere kant lijkt het me wel cool om de wereld te zien veranderen enzo
Oké speciaal voor jou is het iemand met een gewone schoen aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
dan nog zou ik het echt niet kunnen
ben ik niet sadistisch genoeg voor
maar ik wil ook niet zelf kapot gaandan kan je waarschijnlijk nooit meer seks hebben, da's ook niet echt ideaal
true that. ik zou alleen onsterfelijk willen zijn als een bepaald groepje mensen (door mij te kiezen) dat ook is, anders nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
dan nog wel ja denk ik... weet ik veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oké speciaal voor jou is het iemand met een gewone schoen aan
Dan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |