Dan kan je beter er meer bij gaan sporten en echt genoeg eten, maar wel gezond eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, heb volgensmij best wel overgewicht ja.
Maaaar er is deze week al 2 kilo af dus joepie
Maar de Italiaanse keuken is zoveel meer dan alleen pasta.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik van Italiaans ook niet zo'n grote fan ben, die pasta's enzo
Maar Spaans/Mexicaans/Aziatisch iddSushi
Ik haat sporten godverdommequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan kan je beter er meer bij gaan sporten en echt genoeg eten, maar wel gezond eten.
Zo simpel is het ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt komt alles goed,
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet niet of je nu sarcastisch bent of niet?
Oh, oke, ja daarom ben ik ook 2 kilo afgevallen hahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is echt zo simpel, als je consistent onder je behoefte zit val je altijd af.
Da's ook bullshit. Het enige wat belangrijk is om onder je behoefte te eten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef Dearest het volgende:
Ik weet wel dat iedereen altijd zegt dat het beter is om in porties te eten maar dat werkt niet voor mij
Ik moet nu al mijn eten prakken omdat ik een koortslip heb precies op mijn mondhoekquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's ook bullshit. Het enige wat belangrijk is om onder je behoefte te eten.
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groentenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik haat sporten godverdomme
Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt komt alles goed, en ik ga soms wel fietsen of shoppen of gewoon dingen doen dus ik verbrand heus wel wat en dan moet ik gewoon niet zo veel eten (wat ik niet doe). Toch?
Er zit daar ook een middenweg tussen héquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groenten
Qua gezondheid ja. Qua afvallen niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen moet je meer verbranden dan je binnen krijgt, maar er zit een verschil tussen 500 caloriën aan patat en hamburgers en 500 calorieën aan groenten
Haha ja, ik dacht ook wel dat je dat begreep, maar sommige mensen zien dat niet in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Er zit daar ook een middenweg tussen héis echt 1 keer in de maand ofzo dat ik patat eet, denk eigenlijk nog minder
eet daarintegen ook niet elke dag groente, eerder rijst of alleen een stukje vlees en dan ben ik alweer volik eet smiddags meer dan 's avonds
Jawel, afvallen is veel meer dan calorieën afbouwen alleen. 500 calorieën aan patat is meteen een hele bak vet, suikers en zout erbij. 500 calorieën aan groenten bevat véél minder vet, suikers en zout.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qua gezondheid ja. Qua afvallen niet.
Maar dat maakt buiten je gezondheid niet zo gek veel uit hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
500 calorieën aan patat is meteen een hele bak vet, suikers en zout erbij. 500 calorieën aan groenten bevat véél minder vet, suikers en zout.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |