Een beetje niets vermoedende tienermeisjes bezwangeren terwijl ze onschuldig aan het zwemmen zijnquote:
ik heb helemaal niemand bezwangerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:36 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Een beetje niets vermoedende tienermeisjes bezwangeren terwijl ze onschuldig aan het zwemmen zijn
Een TT liegt nooit, hamerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb helemaal niemand bezwangerd
Smoesjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Behalve die van snow want snow spoort niet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik erken het kreng niet
problem solved
Nee, zegt me nietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef KLTZK het volgende:
Heeft iemand hier ooit de film Mississippi Burning gezien?
Je naam komt wel eens voorbij inderdaad maar eigenlijk alleen maar in positieve zin dus geen reden tot zorgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen praten in deze sc over me
Heftige drama film over het racisme in het Zuiden van de VS, film speelt zich af in 1964. Zeker kijken waard!quote:
Amerika is een eng land.quote:
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mensen praten in deze sc over me
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je naam komt wel eens voorbij inderdaad maar eigenlijk alleen maar in positieve zin dus geen reden tot zorgen
Dat zeker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is altijd in combinatie met de bekkenstoot. Ik heb de bekkenstoot helemaal op de kaart gezet
Klinkt wel interessant. Hoe oud is de filmquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Heftige drama film over het racisme in het Zuiden van de VS, film speelt zich af in 1964. Zeker kijken waard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |