die ogenquote:
ik ook trouwensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
2. ik wordt namelijk toch wel miljonair met m'n eigen bedrijf dus dan gebeurt het allebei
no swaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Neeuh, is het zaterdag, gaan iedereen slapen
quote:
het liep niet meer behalve de scquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:58 schreef KLTZK het volgende:
Mag ik vragen wat er een paar weken terug in jong is gebeurt?
Ik zat daar nog een beetje rond te neuzen en kwam uiteindelijk in het FB topic terecht, waar een enorme ruzie gaande was.
Ik was destijds op vakantie en heb er dus niks van meegekregen...
Sinds ik daar ging posten was ik al bang dat het gesloten zou worden, men moet toegeven dat het voor geen meter liep...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
het liep niet meer behalve de sc
toen hebben ze gezegd okee we pleuren het dicht
nee zou stom zijn als je de jng sc zou verhuizenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:07 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Sinds ik daar ging posten was ik al bang dat het gesloten zou worden, men moet toegeven dat het voor geen meter liep...
Maar konden ze de sc niet overplaatsen naar dit forum ofzo?
De sc liep erg goed
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee zou stom zijn als je de jng sc zou verhuizen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaan
Waren teveel rellen daarvoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:16 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Leek mij eigenlijk wel een idee, dan bleef er toch nog een stukje van jong voortbestaan
Rellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waren teveel rellen daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |