Eindelijk de dingen doen die je altijd al had willen doen. 's Nachts doorkletsen op FOK! bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.
Ik vind die van de kinderen die belletje lellen en Bassie die die Prelude wil kopen het bestequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje ook zo grappigNico de hele tijd ranzige scheten laten
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.
Zet hem op. Pak ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.
Ik las kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.
Ja dat wordt voor me gedaan. Dat scheelt, zit op een conceptbrief te wachten. Maar ik kwam er bijv. achter dat mijn paspoort al sinds februari is verlopen, die moet ik verlengen.quote:
Wat een hitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die van de kinderen die belletje lellen en Bassie die die Prelude wil kopen het beste![]()
En natuurlijk
Oja, je ging naar het buitenland he, ivm corrieleaks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wordt voor me gedaan. Dat scheelt, zit op een conceptbrief te wachten. Maar ik kwam er bijv. achter dat mijn paspoort al sinds februari is verlopen, die moet ik verlengen.
Yep, vals paspoort is eigenlijk wel beterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja, je ging naar het buitenland he, ivm corrieleaks.
Het is radio he. Dat is Bassie wat grofgebekter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]eerste leuke wat ik van bassie hoor.
Maarten Spanjer vind ik een verschrikkelijke eikel. Kapsones.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is radio he. Dat is Bassie wat grofgebekter.
Maarten Spanjer had dat ook.
Ze hadden hem ook een keer een dvd pakket opgestuurd. Maar toen was het alleen maar slechte films zoals de Schippers van de Kameleon waar hij zelf in zatquote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook een keer een dvd pakket opgestuurd. Maar toen was het alleen maar slechte films zoals de Schippers van de Kameleon waar hij zelf in zat
Radio was geweldig, tv drama.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jensen ook niet leukNaar mannetje.
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jensen ook niet leukNaar mannetje.
Ik ken hem niet van de radio, nooit naar geluisterd. Alleen van de tv-show en daar vond ik hem ontzettend vervelend.quote:
Ja maar het blijft een lul.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Papparazzi was een leraar aardrijkskunde, wist je dat?
Rare smaak valt wel mee, je houdt er van naar Alba te gluren in Dark Angel en dat is heel normaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon onthouden dat ik raar benRare smaak en vreemd gevoel voor humor.
Ja dat is een uitzondering. Maar verder kijk ik veel horror en dat is ook wel best apart voor een vrouw denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rare smaak valt wel mee, je houdt er van naar Alba te gluren in Dark Angel en dat is heel normaal.
Ik kijk weinig horror dus dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een uitzondering. Maar verder kijk ik veel horror en dat is ook wel best apart voor een vrouw denk ik.
Wat voor films kijk je? Ik kijk ook wel andere hoor, Great Gatsby en Iron Man 3 van de week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk weinig horror dus dat weet ik niet.
Ik kijk sowieso best weinig films, veel vaker series. Great Gatsby heb ik wel gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor films kijk je? Ik kijk ook wel andere hoor, Great Gatsby en Iron Man 3 van de week.
Zolang er geen genetisch gemanipuleerd monster in de film zit kan ik het niet serieus nemen. Ik houd van waargebeurde verhalen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:51 schreef marcodej het volgende:
Gisternacht zond RTL7 een zombiefilm uit, waarbij er een gasaanval plaatsvond. Sjiek.
Die bonnen zijn best wel mooi als je vaak films in de bios wil kijken, paar collega's hadden ze en die gingen iets van 2x per week, dan heb je die bon er zo uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso best weinig films, veel vaker series. Great Gatsby heb ik wel gezien.
Wel heb ik zo'n Pathé Unlimited bon gekregen voor mijn verjaardag maar dat moet ik nog activeren.
Ja, ik denk dat ik 'm volgende week activeer, woon op 5 minuten van de bios dus het komt allemaal mooi uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bonnen zijn best wel mooi als je vaak films in de bios wil kijken, paar collega's hadden ze en die gingen iets van 2x per week, dan heb je die bon er zo uit.
Maar om 1.00 zie ik graag een groot slot om het topic.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen sowieso al zijn bedje in
Hoax, RTL7 heeft alleen Dead Snow in het repertoirequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:51 schreef marcodej het volgende:
Gisternacht zond RTL7 een zombiefilm uit, waarbij er een gasaanval plaatsvond. Sjiek.
In series kan je de karakters veel verder uitdiepen, veel leuker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
Ik ga zelden naar de bioscoop, niet omdat ik het te duur vind, maar thuis kijken vind ik prettiger. Plus: zo vaak dat ik een film zie en er niet zoveel aan vind, dan ben je blij dat je er niet voor naar de bioscoop bent gegaan.
Nee gek, blijft gewoon open hoor. Het is niet de nachtbagger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar om 1.00 zie ik graag een groot slot om het topic.
SS Doomtrooper, Snakes on a Plane.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoax, RTL7 heeft alleen Dead Snow in het repertoire
Oh ik kijk ook heel veel series, al zijn de meeste nu afgelopen. Alleen Under the Dome volg ik nu. Binnenkort zullen er wel weer een paar gaan beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In series kan je de karakters veel verder uitdiepen, veel leuker.
Behalve bij iets als Lord of the Rings ofzo.
Nu kan je ook alles downloaden, vroeger moest je mazzel hebben als er een leuke op de buis kwam in NL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook heel veel series, al zijn de meeste nu afgelopen. Alleen Under the Dome volg ik nu. Binnenkort zullen er wel weer een paar gaan beginnen.
Gewoon ons in coma slaan, en morgen komen we bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
Moet helemaal nietZometeen krijgen jullie allemaal een welterustenkus en dan gaan we braaf zijn tot morgen.
OK dat is wel heel erg soft
Sharknado?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SS Doomtrooper, Snakes on a Plane.
Ik wacht ook nog op Megashark.
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je ook alles downloaden, vroeger moest je mazzel hebben als er een leuke op de buis kwam in NL.
Carlo en Irenequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog 1 minuut, voordat ik kap dat ik nok.
Nog een paar seconden we komen er wel
Travel is fokking boos op jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:00 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige hier/heel Nederland die een bloedhekel had aan Telekids
Ik keek vroeger naar Buffy, Charmed en Friends enzo, maar dat is er nu allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.
Nee hoor ik vond er ook niks aan, maar ik was er ook een beetje te oud voor. Maar andere programma's van die twee keek ik ook niet, Carlo en Irene zijn irritant.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:00 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige hier/heel Nederland die een bloedhekel had aan Telekids
Die moet je downloaden of streamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.
Nou precies, dat soort series zijn er allemaal niet meer. Lost was wel hier op tv dacht ik, maar op rare tijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vroeger naar Buffy, Charmed en Friends enzo, maar dat is er nu allemaal niet meer.
Gelukkig nog wel VI.
Download je niet dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar ik bedoel, ze KOMEN niet eens op tv hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Die moet je downloaden of streamen natuurlijk.
Jawel... maar zie mijn post hierboven. En FOX heb ik niet op analoge tvquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Download je niet dan?
Dan is FOX wel een aanwinst.
De laatste goede politieserie was Tampert natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, dat soort series zijn er allemaal niet meer. Lost was wel hier op tv dacht ik, maar op rare tijden.
Goeie politieseries zijn er ook niet meer.
Waarom analoog?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel... maar zie mijn post hierboven. En FOX heb ik niet op analoge tv
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom analoog?
Je hebt vast nog zo'n oude beeldbuis zonder HDMI.
Inderdaad... talentenjachten, huis / tuin / keuken- en reality programma's en goedkope spelshows zijn veel goedkoper en populairder bij het pauperpubliek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar ik bedoel, ze KOMEN niet eens op tv hier.
Gelukkig hebben we VI nog, het enige kwalitatieve baken in een zee van bagger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad... talentenjachten, huis / tuin / keuken- en reality programma's en goedkope spelshows zijn veel goedkoper en populairder bij het pauperpubliek.
Dat wel, maar een Smart TV is bijvoorbeeld wel echt super ideaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja![]()
Gewoon geen zin om dat te regelen, ik heb heel veel zooi aangesloten aan mijn tv ook, dan moet dat alemaal opnieuw gedaan worden (als het al kan). Teveel gedoe. En ik mis het (nog) niet.
Hier is het: downloaden, laptop aan de tv hangen en kijken maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar een Smart TV is bijvoorbeeld wel echt super ideaal.
Laatste aflevering van Dexter/Breaking Bad/etc downloaden en dan gewoon rechtermuisknop==>afspelen op Smart TV en kijken maar.
Jawel, dan moet je van de bank af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het: downloaden, laptop aan de tv hangen en kijken maarDus zoveel extra moeite is het nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je van de bank af.
Kun je vast wel bij Dealextreme of zo bestellen. Kost een drol daar. Op mijn laptop kijken vind ik ook niks, veel te klein schermpje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n kabeltje heb ik niet, ik moet alles op de laptop doen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef marcodej het volgende:
Wat een schatje: http://www.dumpert.nl/med(...)n_laat_gemaakt_.html
Hah! Daar was ik alweer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat vraagt om een gif in het voormalig Dionne Stax topic, zal superniger blij mee zijn.
[ afbeelding ]
Over twintig jaar presenteert zij Voetbal International met als gasten Quincy Promes en Stefan de Vrij.quote:
Hopelijk Judith als laatste, kunnen we vroeg gaan slapen.quote:Robert van de Roer
Zal het Westen in actie komen in Syrië? Na de vermeende gifgasaanval van woensdagnacht roepen veel landen om actie. Diplomatiek deskundige Robert van de Roer denkt dat dit wel eens een keerpunt kan worden.
In Knevel en Van den Brink vragen Tijs en Andries aan diplomatiek deskundige Robert van de Roer of Amerika in actie zal komen.
Peter Verhaar
ABN-Amro wordt verkocht
De staat doet ABN-Amro weer van de hand. Een verstandig moment? We vragen het aan oud-bankier en bankblogger Peter Verhaar.
Peter Verhaar is oprichter van belegginsbank Alex.nl en na de verkoop daarvan fulltime commentator en duider. Hij vertelt in Knevel en Van den Brink over de opkomst en neergang van de ABN-Amro. Maakt het kabinet een verstandige beslissing met de verkoop?
Nico Hoogerwerf
Traumahelicopterarts test Google-glass
Het UMC St. Radboud is het eerste ziekenhuis in de wereld die professioneel het Google-glass test. Helicopterarts Nico Hoogerwerf was een van de gelukkigen.
Afgelopen week droegen de chirurgen de bril al tijdens een kaakoperatie en een darmoperatie en volgende week wordt de bril ook nog door artsen in de thuiszorg getest.
Judith Koelemeijer
Schrijfster Judith Koelemeijer vierde in 1985 met vijf vriendinnen vakantie op de Griekse eilanden. Ze hadden net eindexamen gedaan en het leven was heerlijk zorgeloos.
Maar tijdens die vakantie stierf een van de jonge meiden bij een verkeersongeluk. De anderen moesten terug naar huis mét haar rugzak en doodskist. Over dat verhaal en wat het met iedereen heeft gedaan schreef Koelemeijer het boek 'Hemelvaart'.
Egypte/Syrië [X]quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hopelijk Judith als laatste, kunnen we vroeg gaan slapen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Paul het volgende:
Hoe krijg ik uit deze het jpgje bewaard?
http://www.volkskrant.nl/(...)8/11/Prostress.dhtml
Ik gok met view source en het dan uit de 'code' halen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:34 schreef Paul het volgende:
Hoe krijg ik uit deze het jpgje bewaard?
http://www.volkskrant.nl/(...)8/11/Prostress.dhtml
Probleemwijken quotje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe normaal zippy. Dat is echt niet nodig.
Amsterdam is ook nergens voor nodig, maar laten we ook toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe normaal zippy. Dat is echt niet nodig.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Amsterdam is ook nergens voor nodig, maar laten we ook toe.
Gevangenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe normaal Karina. Dat is echt niet nodig.
Hier kaatsende bal voor je.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]Oh ik voel me persoonlijk aangevallen nu.
Niks. Jullie en de brommerzaak zijn goed geke. En wetboek ken ik ook. Zo, mafkees.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier nog op zeggen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niks. Jullie en de brommerzaak zijn goed geke. En wetboek ken ik ook. Zo, mafkees.
Taxi programma zit er vol mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt als je gek zo praat zo meedoen met het programma wat nu op 1 is, Joris Showroom.
Hoeveel wijn zit er al in?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]Je kunt als je gek zo praat zo meedoen met het programma wat nu op 1 is, Joris Showroom.
Wat was je k/d?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje, maar een beetje hyper geworden van het gamen denk ik
k/d? Killing d... iets?quote:
Kills/deathsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
k/d? Killing d... iets?
In ieder geval was het zwaar rukIedereen steeds dood en zo.
Oh is dat zoiets als dps? Geen idee.
Kill deathquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
k/d? Killing d... iets?
In ieder geval was het zwaar rukIedereen steeds dood en zo.
Oh is dat zoiets als dps? Geen idee.
Nou, je hoort het, hij zoekt nog een opvolger!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Mooie beelden met die boten en die mist. En de shantie erbij
Nee dat is niks voor mij. Misschien wel voor een weekje, even lekker rustig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Nou, je hoort het, hij zoekt nog een opvolger!
Zondag lekker weer pizza vangen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vies dik, met die stront pens.
Healthcity maakt het af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vies dik, met die stront pens.
Brandstof zowel voor mannen als vrouwen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer bi-fuel? Diesel en benzine of zo?
Glaasje melk erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag lekker weer pizza vangen.
http://lmgtfy.com/?q=bi+fuelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer bi-fuel? Diesel en benzine of zo?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Brandstof zowel voor mannen als vrouwen.
Hij haalt nog een hotdog uit Friesland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Johannes al een prijsvraag? Of heeft Travel. toegeslagen?
Maar deze hotdog heeft vier poten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Nou een hotdog zou ik ook wel trek in hebben nu. Zouden ze die ook brengen?
Ah een tekkel. laat dan maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar deze hotdog heeft vier poten.
Stelling van de Dagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Wouter Bos heeft goed gehandeld in die tijd.
We luisteren geboeid. Ik moet goed opletten want bankdingen begrijp ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Dit topic was actiever toen KvdB nog niet begonnen was.
Iets met wouter bos, abn en verkopen. Volgens mij is dit onderwerp gewoon verkapte reclame voor zomergasten van komende zondag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
We luisteren geboeid. Ik moet goed opletten want bankdingen begrijp ik niet zo goed.
Ja zover kwam ik ook al, dat eerste.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Iets met wouter bos, abn en verkopen. Volgens mij is dit onderwerp gewoon verkapte reclame voor zomergasten van komende zondag.
Eens. Er werd in het rapport van de commissie De Wit te veel gefixeerd op de 16,8 miljard. Als Bos de boel had laten lopen dan waren de rapen echt gaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Stelling van de Dag
Minister Bos heeft destijds goed gehandeld door ABN-Amro te nationaliseren
Hij flikkert er bij mij de hele tijd uit. Maar dat ligt aan mijn internet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Kenju het volgende:
flikkerde de stream er bij jullie net ook uit?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Kenju het volgende:
Als je die loopt te streamen ... Waar woon je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:25 schreef Kenju het volgende:
Is de techologiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
Lijkt me superirritant dat ding steeds zo voor je oog.
Nou en. Ik vond een normale bril al irritant.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en. Ik vond een normale bril al irritant.
En van die beelden op dat kleine schermpje word ik misselijk.
Momenteel ben ik in Vught... Waarom is dat relevant? En wat is er vreemd aan het streamen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Als je die loopt te streamen ... Waar woon je?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik zou nooit met zo'n gek ding op mijn hoofd gaan lopen, ben marcodej niet
Eens
Oneens
marcodej
Kap eens met je homo erotische marcodej obsessie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Yeah right, ik ga daar echt niet mee lopen.
Eens. Ik ben niet gek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Oneens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Eens
Oneens
Zwevende vibrators ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wacht op de holodecks en replicators, veel toffer.
Ik vind het design van haar wangen niet zo mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Echt een vrouw weer met haar 'design'.
Ik vind dit niet zo'n leuke opmerking.quote:
JIj maakt nog steeds muurschilderingen toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
Yeah right, ik ga daar echt niet mee lopen.
Dat ik met zo een bril ga lopen schatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n leuke opmerking.
Met mijn steenbeiltjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
JIj maakt nog steeds muurschilderingen toch?
Semtex? Oh nee Karina zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het usercryptogram voor vandaag
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Voor in de kroeg is het juist handig, kun je meteen je 'target' even googelen.
Dit ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Voor in de kroeg is het juist handig, kun je meteen je 'target' even googelen.
Ik mist de optie: marcodejquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat de aanval van woensdag een gifgasaanval was
Eens
Oneens
.
Ik zou die bril wel willen hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou. Alsof jij dat niet zou doen. Ik niet want ik hoef die bril niet.
Ja om de reden die ik noemde he? Geef maar toequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou die bril wel willen hebben.
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja om de reden die ik noemde he? Geef maar toe
In de kroeg, meisjes googelen met je brilletje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan iets gemist heb.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In de kroeg, meisjes googelen met je brilletje.
Ik vind het nu wel heel eng worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
In de kroeg, meisjes googelen met je brilletje.
Ja, want dan gaan ze JOU ook googelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel heel eng worden.
Maakt toch niet uit als je op jongetjes valt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel heel eng worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |