Eindelijk de dingen doen die je altijd al had willen doen. 's Nachts doorkletsen op FOK! bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.
Ik vind die van de kinderen die belletje lellen en Bassie die die Prelude wil kopen het bestequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje ook zo grappigNico de hele tijd ranzige scheten laten
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.
Zet hem op. Pak ze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.
Ik las kut.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik van alles regelen, maar dat moet ik volgende week dan maar doen, ik had er nu echt even geen fut voor.
Ja dat wordt voor me gedaan. Dat scheelt, zit op een conceptbrief te wachten. Maar ik kwam er bijv. achter dat mijn paspoort al sinds februari is verlopen, die moet ik verlengen.quote:
Wat een hitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind die van de kinderen die belletje lellen en Bassie die die Prelude wil kopen het beste![]()
En natuurlijk
Oja, je ging naar het buitenland he, ivm corrieleaks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wordt voor me gedaan. Dat scheelt, zit op een conceptbrief te wachten. Maar ik kwam er bijv. achter dat mijn paspoort al sinds februari is verlopen, die moet ik verlengen.
Yep, vals paspoort is eigenlijk wel beterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja, je ging naar het buitenland he, ivm corrieleaks.
Het is radio he. Dat is Bassie wat grofgebekter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]eerste leuke wat ik van bassie hoor.
Maarten Spanjer vind ik een verschrikkelijke eikel. Kapsones.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is radio he. Dat is Bassie wat grofgebekter.
Maarten Spanjer had dat ook.
Ze hadden hem ook een keer een dvd pakket opgestuurd. Maar toen was het alleen maar slechte films zoals de Schippers van de Kameleon waar hij zelf in zatquote:
Bij deze.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden hem ook een keer een dvd pakket opgestuurd. Maar toen was het alleen maar slechte films zoals de Schippers van de Kameleon waar hij zelf in zat
Radio was geweldig, tv drama.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jensen ook niet leukNaar mannetje.
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind Jensen ook niet leukNaar mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |