Oh ja de FOK!kers. Met rare kapsels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Na South Park komt weer Workaholics.
We zouden nog een prijs uit gaan rijken enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Terwijl iedereen weet dat het Marangoni moest zijn.
Een verdachte man in een cofidis shirtje overhandigde mij een flinke som geld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Als je zijn naam nog weet dan was hij niet onopvallend genoeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Iemand zou naar die persoon toegaan? Echt? Dan had ik Lancaster gestemd en meegegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We zouden nog een prijs uit gaan rijken enzoniks van gekomen.
Het was mijn adoptierenner. En zelfs ik heb hem de hele Tour niet gezien. Het was als het ware mijn Foster Parents-renner.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zijn naam nog weet dan was hij niet onopvallend genoeg.
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand zou naar die persoon toegaan? Echt? Dan had ik Lancaster gestemd en meegegaan.
Hopen dat de winnaar twitter heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.
Marangoni heeft twitterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat de winnaar twitter heeft.
Oh ja, we hebben allemaal tijd en geld over.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenMaar dan niet via twitter of zo. Maar 'echt'.
Moeten we even naar het Fokkers in het buitenland topic.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenMaar dan niet via twitter of zo. Maar 'echt'.
Met echt bedoel ik ook bijv. per telefoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben allemaal tijd en geld over.
Towelie is pure aids.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
Butters is liefEn Towelie vond ik ook altijd zo schattig.
Strani woont in Spanje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Moeten we even naar het Fokkers in het buitenland topic.
Kan iemand die in spanje woont even de prijs overhandigen.
Bellen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Met echt bedoel ik ook bijv. per telefoon
Jeetje denk even mee. Beetje dromen mag Johannes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wielrenners laten vast dagelijks FOK moderators binnen in hun huis.
Waar woont die Marangoli dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie ? En dan moet diegene ook dichtbij Madrid wonen.
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man die is lief. En Mr Hanky vond ik ook grappig. Niet lief die laatste.
Vindt ze jou leuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.
ja ik heb rare smaak dat klopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.
Owquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik had het over de finish van de Vuelta.
Nee 1.00quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karina hou je wel de tijd in de gaten. Er mag na 00:00 niet meer gepost worden toch
Ik zou iets zeggen waaruit zou blijken dat ik Italiaans kan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef marcodej het volgende:
Als ik Marangoni zou bellen, zou ik dit zeggen: "Ciao, marcodej qui. Voglio dirvi che è scelto come il ciclista più appariscente del Tour de France 2013. In modo da avere tre settimane pedalato fuori dalla vista di ogni telecamera e che troviamo molto bello nerds. Così qui è, complimenti. Bye!"
Ik kan ze inmiddels dromen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie ook altijd leuk, dvd'tjes verpatsen, de honda prelude etc.
Adriaantje teringlijer!
Ik begrijp de strekking en ik zie het woord nerds, dat zijn jullie dus blijkbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou iets zeggen waaruit zou blijken dat ik Italiaans kan.
Ik vind dat filmpje ook zo grappigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan ze inmiddels dromen.
Bellen naar Chriet Titulaer en Maarten Spanjer![]()
YorinFM
Ja we zijn niet allemaal werkloosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk zat nog bij die vorige. Nou ja ik heb toch tijd zat, reisje naar Madrid is wel leuk natuurlijk.
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Tegen die tijd moet ik toch naar bed, beeetje bijtijds op. Het was helemaal mis afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |