Weet ik niet. Prietpraat. Bla bla bla. Die dingen die Mani zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat het lastig is.
Wie of wat zoek ik?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisterennacht was het oldschool spelletjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
Onthoud, een beter topic begint bij jezelf. Open van 22:00-01:00
Ik heb mijn Frank Masmijer-pics al klaar liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gisterennacht was het oldschool spelletjes
Vannacht is het 90's night.
Zal best. Karina gooit om 1 uur het topic dicht, om 10 uur gaat het weer openquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga de wekker zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zal best. Karina gooit om 1 uur het topic dicht, om 10 uur gaat het weer open
Hij wil niet zeggen dat hij het vreselijk vindt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh wat lult kees er omheen?
- keesquote:ik ga niet commentaar geven op (besluiten van) mijn eigen partij maar ik ben wel lijsttrekker
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Prietpraat. Bla bla bla. Die dingen die Mani zei.
Mensonterend!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Anton Jacobs, een personage uit Baantjer naar de aflevering ''De Cock en de Vleesgeworden moord''. Anton werd vroeger gepest op school, omdat hij steeds stonk naar het vlees uit de vleeshandel van zijn vader. Constant werd gezongen: ''Anton stinkt, Anton Stinkt''. Neem de stam van Stinken, dus STINK.
[ afbeelding ]
Dit is Willem van Eijk, een berucht seriemoordenaar. Hij werd ook wel het Beest van [insert de plaatsnaam] genoemd.
''Het Beest''.
Beest <-> Dier?
Stink + Dier= Stinkdier.
Erg lastig was 't.
Ik dacht dat je een user hier zocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Anton Jacobs, een personage uit Baantjer naar de aflevering ''De Cock en de Vleesgeworden moord''. Anton werd vroeger gepest op school, omdat hij steeds stonk naar het vlees uit de vleeshandel van zijn vader. Constant werd gezongen: ''Anton stinkt, Anton Stinkt''. Neem de stam van Stinken, dus STINK.
[ afbeelding ]
Dit is Willem van Eijk, een berucht seriemoordenaar. Hij werd ook wel het Beest van [insert de plaatsnaam] genoemd.
''Het Beest''.
Beest <-> Dier?
Stink + Dier= Stinkdier.
Erg lastig was 't.
Verschrikkelijke shows idd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mag Rob Jansen niet zo, omdat afleveringen van hem bij Studio Voetbal zo mogelijk nog grotere flops zijn.
Er werd hem gevraagd wat hij er van vind dat die vrouw lijsttrekker wil worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Oh laatste gemist...
Staaijdat dan maar.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een user hier zocht.
Tx vandaar dat hij zo moeilijk keek. Hij vond het niks dus... oh dat was die vrouw erachter op die poster natuurlijk.lquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er werd hem gevraagd wat hij er van vind dat die vrouw lijsttrekker wil worden.
Hij lult vervolgens over vanalles en nog wat en wil eigenlijk geen antwoord geven, ook niet na herhaaldelijk opnieuw vragen wat hij er van vind.
Ik ga naar bed. Morgenavond ben ik er ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Oh laatste gemist...
Staaijdat dan maar.
Is goed skatje, slaap lekker jongenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Morgenavond ben ik er ook niet
Jij hebt dus dienst tot zaterdag 01:00
Dus vannacht dicht gooien, morgen om 22:00 open en dan om 01:00 weer dicht. Ik doe hem maandag om 22:00 weer open, oke?
Wil je een nieuwe? Die wel eerlijk is?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom stonden wij op het verkeerde been.
Wat doe je dicht ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dus vannacht dicht gooien, morgen om 22:00 open en dan om 01:00 weer dicht. Ik doe hem maandag om 22:00 weer open, oke?
Ik houd die pappenheimers wel in de gaten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heeft wel veel leuke anekdotes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mag Rob Jansen niet zo, omdat afleveringen van hem bij Studio Voetbal zo mogelijk nog grotere flops zijn.
Hij zei uiteindelijk iets van, jullie kunnen zelf je conclusie trekken uit hetgeen wat ik zojuist heb gezegd (oid)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx vandaar dat hij zo moeilijk keek. Hij vond het niks dus... oh dat was die vrouw erachter op die poster natuurlijk.l
Wil je dingen niet met puush uploaden. Ik wil hints zien in de urls.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je een nieuwe? Die wel eerlijk is?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lazer op idioot!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Deze moet te doen zijn zonder hints.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je dingen niet met puush uploaden. Ik wil hints zien in de urls.
Dat is ook wel een plan, dat jij de nachtdienst hebt? Dan kan die wel open blijvenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd die pappenheimers wel in de gaten.
Dit heeft niks met Knevel en van den Brink te maken.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:50 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze wil door Kees uitgewoond worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef Karina het volgende:
Pittig kapsel heeft ook verstand van voetballen.
Sorry, ik liet mijn emoties even de vrije loop.quote:
Ik zit te trillen als een rietje dus doe maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes, wil je het antwoord dan?
Duidelijk een Cruijffiaanse stelling.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Clubs zouden minder spelers moeten aankopen en meer zelf gaan opleiden in de jeugdopleidingen
Eens
Oneens
Daarom is Christ Illusion van Slayer ook een goed album waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Christ zegt goede dingen. Ligt aan zijn voornaam denk ik.
Ja, zeg het 'nsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen voor Kinderen zingt ''Ik ben toch zeker Sinterklaas niet''.
[ afbeelding ]
Olle, Olle Kapoen!
Ik hoor het u al denken, Sinterklaaskapoen? SinterklaaskapoenTJE!
Eindelijk een rullevante stelling.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Ik wil graag over haar bril spuiten.
Eens
Oneens
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
Ik wil graag over haar bril spuiten.
Eens
Oneens
Dat eerste wist ik nog.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen voor Kinderen zingt ''Ik ben toch zeker Sinterklaas niet''.
[ afbeelding ]
Olle, Olle Kapoen!
Ik hoor het u al denken, Sinterklaaskapoen? SinterklaaskapoenTJE!
Ja iddquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zegt hij gewoon niet wat hij vind. Hij vind waarschijnlijk dat een vrouw een lange rok moet dragen ofzo. ZEG DAT GEWOON
n00b. Je verliest toch geen stemmen want het is toch altijd 2 zetels
Drie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom zegt hij gewoon niet wat hij vind. Hij vind waarschijnlijk dat een vrouw een lange rok moet dragen ofzo. ZEG DAT GEWOON
Ja, maar als hij zegt dat vrouwen rechten verdienen verliest hij al zijn zetels.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind Kees, ondanks zijn opvattingen, ook een baas. Jij mag haar dus best een liev meisje vinden hoorquote:
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is al getrouwd, helaas voor jou.
Renskequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tering wat een domme intervieuwer.
Hoee heet ie ?
Tijsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tering wat een domme intervieuwer.
Hoee heet ie ?
Hij dacht, wat spelen die Rangers slecht!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
Andries weet alleen het verschil niet tussen Randers en Rangers.
In de VS zouden we PIEP horenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Wat een taal bij de EO. Piemel en clitoris.
Hihihihihihihiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel zo. Bij de BBC ook trouwens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de VS zouden we PIEP horen
Dat zijn gewoon hele normale woorden. Beter gebruiken ze nog het woord penis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Zeg het maar.quote:René van der Gijp neemt op 10 oktober een roman in ontvangst rond het thema 'transgenderisme'. Auteur Erica de Winter beschrijft in het boek haar huwelijk met een transman, oftewel een man die als vrouw werd geboren.
René van der Gijp werd niet bij toeval gevraagd om het eerste exemplaar van Genderlegs in ontvangst te nemen. Uitgeefster Angelique van 't Riet vertelt:
'De hoofdpersoon heet René, de schrijfster en Van der Gijp wonen allebei in Dordrecht en bovendien kent zij hem. Toen hij negatief in het nieuws kwam met de uitspraak over homoseksuelen, heeft ze hem meteen gebeld.'
Schrijfster Erica de Winter: 'Toen ik hem vroeg om het eerste exemplaar van mijn boek in ontvangst te nemen reageerde hij direct heel positief! Net als ik kan het René namelijk helemaal niets schelen wat iemand met zijn leven doet, met wie hij of zij het doet en waarom.'
'Hij laat in ieder geval aan de transgenders zien dat ze vooral zichzelf moeten zijn en dat het taboe dat om hen heen hangt écht moet stoppen!' De uitgeefster en de auteur hopen dat transgenders in grote getale de boekpresentatie komen bijwonen.
Copuleren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hele normale woorden. Beter gebruiken ze nog het woord penis.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
Doordat wij geld lenen aan Spanje, financieren wij onze eigen concurrentie in de Champions League
Eens
75%
Oneens
25%
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef alors het volgende:
Die brillen gaan samen op het nachtkastje.
FFFFUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
WTFNOS mag wel beelden van FOX gebruiken.
Omdat daar de uitzendrechten van de samenvattingen liggen, knuppel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
WTFNOS mag wel beelden van FOX gebruiken.
Van de Europa League?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat daar de uitzendrechten van de samenvattingen liggen, knuppel.
FOX mocht ook de beelden van Kuban - Feyenoord niet laten zienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat daar de uitzendrechten van de samenvattingen liggen, knuppel.
Hij is er dan elke avond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Wat voor feest? IK zat voetballen te kijken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FOX mocht ook de beelden van Kuban - Feyenoord niet laten zien![]()
Vond ik wel geinig.
Hij is vandaag door Pearl gedumpt, dus volgende week elke avond vrij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:15 schreef tralalala het volgende:
Wat is er volgende week?
Renske jarig?
2 uur lang.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is er dan elke avond.
Oh is dat alles.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is er dan elke avond.
Nicequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij is vandaag door Pearl gedumpt, dus volgende week elke avond vrij.
Je bedoelt Corrie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heeft ze al een paar borrels op nu.
2 glazen maar. Alles was opquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ja Cor, hoeveel wijn zit er al in?
Corrie heeft een snorriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie heeft een snorrie
Uh, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Corrie heeft een snorrie
Je solliciteert nu naar een klap he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Corrie heeft een snorrie
Sorry, mijn naam is Corrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Je solliciteert nu naar een klap he?
Nee ik moet morgen van alles doen, anders had ik zelf vanmiddag wel gehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die voor je naar de winkel fietst? Specularium weigerde?
Er zijn grapjes gemaakt over Keesie. Hij zit te mokken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Zit marcodej nu de afterparty te missen?
Ik woon niet in Amsterdam gelukkig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die voor je naar de winkel fietst? Specularium weigerde?
Oh ja, jij woont vlakbij Paul.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam gelukkig.
Het is Froome geworden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de onopvallendste renner van 2013 ?
Als je hier MAG wonen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik woon niet in Amsterdam gelukkig.
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2013 #2quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met de onopvallendste renner van 2013 ?
Ben je ook mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, jij woont vlakbij Paul.
Volgens mij woont hij niet eens in Utrecht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, jij woont vlakbij Paul.
Studio Portquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
Tijd voor SP, die ik al 10 keer gezien heb waarschijnlijk.
Ik heb toen Levarlet gestemd maar het niet vermeld om verwarring te veroorzaken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TDF / De meest onopvallende renner in de tour 2013 #2
Ik heb alles gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Zit marcodej nu de afterparty te missen?
Oh ja de FOK!kers. Met rare kapsels.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Na South Park komt weer Workaholics.
We zouden nog een prijs uit gaan rijken enzoquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Terwijl iedereen weet dat het Marangoni moest zijn.
Een verdachte man in een cofidis shirtje overhandigde mij een flinke som geld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Als je zijn naam nog weet dan was hij niet onopvallend genoeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef marcodej het volgende:
Iemand zou naar die persoon toegaan? Echt? Dan had ik Lancaster gestemd en meegegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We zouden nog een prijs uit gaan rijken enzoniks van gekomen.
Het was mijn adoptierenner. En zelfs ik heb hem de hele Tour niet gezien. Het was als het ware mijn Foster Parents-renner.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je zijn naam nog weet dan was hij niet onopvallend genoeg.
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand zou naar die persoon toegaan? Echt? Dan had ik Lancaster gestemd en meegegaan.
Hopen dat de winnaar twitter heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
We kunnen met de Vuelta het gaan doen en dan echt diegene proberen te vertellen dat hij de prijs heeft.
Marangoni heeft twitterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat de winnaar twitter heeft.
Oh ja, we hebben allemaal tijd en geld over.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenMaar dan niet via twitter of zo. Maar 'echt'.
Moeten we even naar het Fokkers in het buitenland topic.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel heel stoer zijn als dat zou lukkenMaar dan niet via twitter of zo. Maar 'echt'.
Met echt bedoel ik ook bijv. per telefoonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, we hebben allemaal tijd en geld over.
Towelie is pure aids.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:27 schreef Karina het volgende:
Butters is liefEn Towelie vond ik ook altijd zo schattig.
Strani woont in Spanje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Moeten we even naar het Fokkers in het buitenland topic.
Kan iemand die in spanje woont even de prijs overhandigen.
Bellen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Met echt bedoel ik ook bijv. per telefoon
Jeetje denk even mee. Beetje dromen mag Johannes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wielrenners laten vast dagelijks FOK moderators binnen in hun huis.
Waar woont die Marangoli dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie ? En dan moet diegene ook dichtbij Madrid wonen.
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man die is lief. En Mr Hanky vond ik ook grappig. Niet lief die laatste.
Vindt ze jou leuk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.
ja ik heb rare smaak dat klopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vindt allemaal dingen leuk die helemaal niet leuk zijn.
Owquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik had het over de finish van de Vuelta.
Nee 1.00quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Karina hou je wel de tijd in de gaten. Er mag na 00:00 niet meer gepost worden toch
Ik zou iets zeggen waaruit zou blijken dat ik Italiaans kan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef marcodej het volgende:
Als ik Marangoni zou bellen, zou ik dit zeggen: "Ciao, marcodej qui. Voglio dirvi che è scelto come il ciclista più appariscente del Tour de France 2013. In modo da avere tre settimane pedalato fuori dalla vista di ogni telecamera e che troviamo molto bello nerds. Così qui è, complimenti. Bye!"
Ik kan ze inmiddels dromen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie ook altijd leuk, dvd'tjes verpatsen, de honda prelude etc.
Adriaantje teringlijer!
Ik begrijp de strekking en ik zie het woord nerds, dat zijn jullie dus blijkbaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou iets zeggen waaruit zou blijken dat ik Italiaans kan.
Ik vind dat filmpje ook zo grappigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik kan ze inmiddels dromen.
Bellen naar Chriet Titulaer en Maarten Spanjer![]()
YorinFM
Ja we zijn niet allemaal werkloosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:33 schreef Karina het volgende:
[..]
OwIk zat nog bij die vorige. Nou ja ik heb toch tijd zat, reisje naar Madrid is wel leuk natuurlijk.
Mocht ook wel, ff lekker los gaan na het onslag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
Tegen die tijd moet ik toch naar bed, beeetje bijtijds op. Het was helemaal mis afgelopen week.
Daaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal werkloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |