Tijsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Tering wat een domme intervieuwer.
Hoee heet ie ?
Hij dacht, wat spelen die Rangers slecht!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
Andries weet alleen het verschil niet tussen Randers en Rangers.
In de VS zouden we PIEP horenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Wat een taal bij de EO. Piemel en clitoris.
Hihihihihihihiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Ja dat is wel zo. Bij de BBC ook trouwens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de VS zouden we PIEP horen
Dat zijn gewoon hele normale woorden. Beter gebruiken ze nog het woord penis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
Zeg het maar.quote:René van der Gijp neemt op 10 oktober een roman in ontvangst rond het thema 'transgenderisme'. Auteur Erica de Winter beschrijft in het boek haar huwelijk met een transman, oftewel een man die als vrouw werd geboren.
René van der Gijp werd niet bij toeval gevraagd om het eerste exemplaar van Genderlegs in ontvangst te nemen. Uitgeefster Angelique van 't Riet vertelt:
'De hoofdpersoon heet René, de schrijfster en Van der Gijp wonen allebei in Dordrecht en bovendien kent zij hem. Toen hij negatief in het nieuws kwam met de uitspraak over homoseksuelen, heeft ze hem meteen gebeld.'
Schrijfster Erica de Winter: 'Toen ik hem vroeg om het eerste exemplaar van mijn boek in ontvangst te nemen reageerde hij direct heel positief! Net als ik kan het René namelijk helemaal niets schelen wat iemand met zijn leven doet, met wie hij of zij het doet en waarom.'
'Hij laat in ieder geval aan de transgenders zien dat ze vooral zichzelf moeten zijn en dat het taboe dat om hen heen hangt écht moet stoppen!' De uitgeefster en de auteur hopen dat transgenders in grote getale de boekpresentatie komen bijwonen.
Copuleren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hele normale woorden. Beter gebruiken ze nog het woord penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |