Weet ik niet. Prietpraat. Bla bla bla. Die dingen die Mani zei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat het lastig is.
Wie of wat zoek ik?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisterennacht was het oldschool spelletjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
Onthoud, een beter topic begint bij jezelf. Open van 22:00-01:00
Ik heb mijn Frank Masmijer-pics al klaar liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gisterennacht was het oldschool spelletjes
Vannacht is het 90's night.
Zal best. Karina gooit om 1 uur het topic dicht, om 10 uur gaat het weer openquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ga de wekker zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Zal best. Karina gooit om 1 uur het topic dicht, om 10 uur gaat het weer open
Hij wil niet zeggen dat hij het vreselijk vindt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uhh wat lult kees er omheen?
- keesquote:ik ga niet commentaar geven op (besluiten van) mijn eigen partij maar ik ben wel lijsttrekker
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Prietpraat. Bla bla bla. Die dingen die Mani zei.
Mensonterend!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Anton Jacobs, een personage uit Baantjer naar de aflevering ''De Cock en de Vleesgeworden moord''. Anton werd vroeger gepest op school, omdat hij steeds stonk naar het vlees uit de vleeshandel van zijn vader. Constant werd gezongen: ''Anton stinkt, Anton Stinkt''. Neem de stam van Stinken, dus STINK.
[ afbeelding ]
Dit is Willem van Eijk, een berucht seriemoordenaar. Hij werd ook wel het Beest van [insert de plaatsnaam] genoemd.
''Het Beest''.
Beest <-> Dier?
Stink + Dier= Stinkdier.
Erg lastig was 't.
Ik dacht dat je een user hier zocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Anton Jacobs, een personage uit Baantjer naar de aflevering ''De Cock en de Vleesgeworden moord''. Anton werd vroeger gepest op school, omdat hij steeds stonk naar het vlees uit de vleeshandel van zijn vader. Constant werd gezongen: ''Anton stinkt, Anton Stinkt''. Neem de stam van Stinken, dus STINK.
[ afbeelding ]
Dit is Willem van Eijk, een berucht seriemoordenaar. Hij werd ook wel het Beest van [insert de plaatsnaam] genoemd.
''Het Beest''.
Beest <-> Dier?
Stink + Dier= Stinkdier.
Erg lastig was 't.
Verschrikkelijke shows idd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mag Rob Jansen niet zo, omdat afleveringen van hem bij Studio Voetbal zo mogelijk nog grotere flops zijn.
Er werd hem gevraagd wat hij er van vind dat die vrouw lijsttrekker wil worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Oh laatste gemist...
Staaijdat dan maar.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een user hier zocht.
Tx vandaar dat hij zo moeilijk keek. Hij vond het niks dus... oh dat was die vrouw erachter op die poster natuurlijk.lquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er werd hem gevraagd wat hij er van vind dat die vrouw lijsttrekker wil worden.
Hij lult vervolgens over vanalles en nog wat en wil eigenlijk geen antwoord geven, ook niet na herhaaldelijk opnieuw vragen wat hij er van vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |