ja tuurlijk maar ik bedoel, ze KOMEN niet eens op tv hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Die moet je downloaden of streamen natuurlijk.
Jawel... maar zie mijn post hierboven. En FOX heb ik niet op analoge tvquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Download je niet dan?
Dan is FOX wel een aanwinst.
De laatste goede politieserie was Tampert natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou precies, dat soort series zijn er allemaal niet meer. Lost was wel hier op tv dacht ik, maar op rare tijden.
Goeie politieseries zijn er ook niet meer.
Waarom analoog?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel... maar zie mijn post hierboven. En FOX heb ik niet op analoge tv
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom analoog?
Je hebt vast nog zo'n oude beeldbuis zonder HDMI.
Inderdaad... talentenjachten, huis / tuin / keuken- en reality programma's en goedkope spelshows zijn veel goedkoper en populairder bij het pauperpubliek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar ik bedoel, ze KOMEN niet eens op tv hier.
Gelukkig hebben we VI nog, het enige kwalitatieve baken in een zee van bagger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad... talentenjachten, huis / tuin / keuken- en reality programma's en goedkope spelshows zijn veel goedkoper en populairder bij het pauperpubliek.
Dat wel, maar een Smart TV is bijvoorbeeld wel echt super ideaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja![]()
Gewoon geen zin om dat te regelen, ik heb heel veel zooi aangesloten aan mijn tv ook, dan moet dat alemaal opnieuw gedaan worden (als het al kan). Teveel gedoe. En ik mis het (nog) niet.
Hier is het: downloaden, laptop aan de tv hangen en kijken maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar een Smart TV is bijvoorbeeld wel echt super ideaal.
Laatste aflevering van Dexter/Breaking Bad/etc downloaden en dan gewoon rechtermuisknop==>afspelen op Smart TV en kijken maar.
Jawel, dan moet je van de bank af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het: downloaden, laptop aan de tv hangen en kijken maarDus zoveel extra moeite is het nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jawel, dan moet je van de bank af.
Kun je vast wel bij Dealextreme of zo bestellen. Kost een drol daar. Op mijn laptop kijken vind ik ook niks, veel te klein schermpje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo'n kabeltje heb ik niet, ik moet alles op de laptop doen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:07 schreef marcodej het volgende:
Wat een schatje: http://www.dumpert.nl/med(...)n_laat_gemaakt_.html
Hah! Daar was ik alweer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat vraagt om een gif in het voormalig Dionne Stax topic, zal superniger blij mee zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |