Oh ik kijk ook heel veel series, al zijn de meeste nu afgelopen. Alleen Under the Dome volg ik nu. Binnenkort zullen er wel weer een paar gaan beginnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In series kan je de karakters veel verder uitdiepen, veel leuker.
Behalve bij iets als Lord of the Rings ofzo.
Nu kan je ook alles downloaden, vroeger moest je mazzel hebben als er een leuke op de buis kwam in NL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook heel veel series, al zijn de meeste nu afgelopen. Alleen Under the Dome volg ik nu. Binnenkort zullen er wel weer een paar gaan beginnen.
Gewoon ons in coma slaan, en morgen komen we bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef Karina het volgende:
Moet helemaal nietZometeen krijgen jullie allemaal een welterustenkus en dan gaan we braaf zijn tot morgen.
OK dat is wel heel erg soft
Sharknado?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SS Doomtrooper, Snakes on a Plane.
Ik wacht ook nog op Megashark.
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu kan je ook alles downloaden, vroeger moest je mazzel hebben als er een leuke op de buis kwam in NL.
Carlo en Irenequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog 1 minuut, voordat ik kap dat ik nok.
Nog een paar seconden we komen er wel
Travel is fokking boos op jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:00 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige hier/heel Nederland die een bloedhekel had aan Telekids
Ik keek vroeger naar Buffy, Charmed en Friends enzo, maar dat is er nu allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.
Nee hoor ik vond er ook niks aan, maar ik was er ook een beetje te oud voor. Maar andere programma's van die twee keek ik ook niet, Carlo en Irene zijn irritant.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:00 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige hier/heel Nederland die een bloedhekel had aan Telekids
Die moet je downloaden of streamen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er vroeger wel veel meer leuke series op tv waren. Welke series zijn er nu nog? De series die in de US uitkomen worden meestal hier niet eens uitgezonden.
Nou precies, dat soort series zijn er allemaal niet meer. Lost was wel hier op tv dacht ik, maar op rare tijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek vroeger naar Buffy, Charmed en Friends enzo, maar dat is er nu allemaal niet meer.
Gelukkig nog wel VI.
Download je niet dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |