Hij haalt nog een hotdog uit Friesland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Johannes al een prijsvraag? Of heeft Travel. toegeslagen?
Maar deze hotdog heeft vier poten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
Nou een hotdog zou ik ook wel trek in hebben nu. Zouden ze die ook brengen?
Ah een tekkel. laat dan maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar deze hotdog heeft vier poten.
Stelling van de Dagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Wouter Bos heeft goed gehandeld in die tijd.
We luisteren geboeid. Ik moet goed opletten want bankdingen begrijp ik niet zo goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Dit topic was actiever toen KvdB nog niet begonnen was.
Iets met wouter bos, abn en verkopen. Volgens mij is dit onderwerp gewoon verkapte reclame voor zomergasten van komende zondag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
We luisteren geboeid. Ik moet goed opletten want bankdingen begrijp ik niet zo goed.
Ja zover kwam ik ook al, dat eerste.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Iets met wouter bos, abn en verkopen. Volgens mij is dit onderwerp gewoon verkapte reclame voor zomergasten van komende zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |