Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vaak gaat het over die ene met kleine, maar fijne, borstjes.
Die trouwens een fantastische kont heeft, dat is een soort gouden regel ofzo. Weinig tiet = Topkont.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Gibson is blijkbaar nog steeds beetje dood.
[..]
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.
Ze zullen er zijn, maar vaak is het toch een keuze. De beste konten die ik in mijn leven heb mogen zien, hadden op tietgebied minder te bieden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja Gibson is blijkbaar nog steeds beetje dood.
[..]
Ken genoeg met een goeie kont en goeie tetten anders.
Ik snap dat instagib niet zoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Net te laat. En instagib was niet zo insta.
welke hellingsgraad zoek jij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Sowieso is een écht goede kont zeldzaam hoor. Twee rondingen naast een poepgat is niet voldoende. De vorm, de hellingsgraad, de vering, de soepelheid, er telt zoveel mee.
Ligt voor een groot deel aan de beenradius.quote:
Klinkt als kees van hondt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh en: Hard mee eens. Ook na 10 min weggegaan.
Ja dat was fantastisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die vond jij nog leuk toch? Of begrijp ik je nou verkeerd
Scary movie 5.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
noem eens een leuke bioscoopfilm voor een date?
Keyra weet het al jaren te winnen van menig bips die ik tegenkom. Oud, veel naar gerefereerd maar blijft een prachtkont.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Sowieso is een écht goede kont zeldzaam hoor. Twee rondingen naast een poepgat is niet voldoende. De vorm, de hellingsgraad, de vering, de soepelheid, er telt zoveel mee.
Ja oke maar dit was dus slecht en de sfeer ook slecht dus poepoptreden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat was fantastisch.Maar de charme was ook dat het zo verdomde slecht was, en dat de sfeer toch zo enorm goed was, dat maakte het juist leuk.
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
noem eens een leuke bioscoopfilm voor een date?
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooien
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.
Nee, popcorn.quote:
Heul nie, we gaan naar de film.quote:
neequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.
Ah, ondanks dat het weinig subtiel was begrijp je het wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
laatmaar ik verzin zelf wel wat
ik zat zelf te denken aan: Kick-ass2, mits ze 1 gezien heeft, en anders the lone ranger ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ondanks dat het weinig subtiel was, begrijp je het wel.![]()
Ik weet niet eens welke films er momenteel in de bios draaien.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooien
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.
Zo'n kans laten liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.
Godver hou opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Alleen jammer als je een beetje in de popcorn plast. Tegenwoordig zijn er te weinig pauzes in de bioscopen en dan druppelt er nog wel eens wat uit.
Kerel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Alleen jammer als je een beetje in de popcorn plast. Tegenwoordig zijn er te weinig pauzes in de bioscopen en dan druppelt er nog wel eens wat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet geilen op pis in hun popcorn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
jullie maken het meteen weer zo vies
Gewoon onder de stoel zetten van degene die voor je zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel.Tegen de tijd dat ik bij de etenshoek ben, is alle popcorn door dat gat gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit! Dit is mijn rol hier.quote:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Laat ik nou net een broodje hebben opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke film gaan we heen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fuark, ik ga harde broodjes en gehakt halen zometeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Mooi die boeien me beide niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Notebook of Titanic, so romantic
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die eerste vind ik dus echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ziet er minder lekker uit idd. Maar was dat niet dat spul wat bij die Argentijn zo gruwelijk lekker was?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die eerste vind ik dus echt niks
Sowieso altijd zonder twijfel.quote:
Ik bedoel dat wijfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ziet er minder lekker uit idd. Maar was dat niet dat spul wat bij die Argentijn zo gruwelijk lekker was?
godver.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wijfEn ja maar dit lijkt er meer op :
[ afbeelding ]
Ja godver nu heb ik ontzettende honger.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver.ik heb er ook mezelf mee.
![]()
Had 2 turkse pizza's moeten nemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja godver nu heb ik ontzettende honger.
Dude. Dat doe je mensen niet aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
Even bij de KPD "selfies" kijken verhelpt dat trouwens wel.
quote:
quote:If I got hit by a bus tomorrow, I got your back, dog.
If anything happened to me while Ijumped out a window.. and my hair caught on fire, I got your back, dog.
If my ex came after me with a knife and stabbed me, I got your back!
Geen toegang. Blij van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
Even bij de KPD "selfies" kijken verhelpt dat trouwens wel.
ik hoor hier ook nog bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hard geworden van liefde.
Ooit samen gezien in tilburg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die tracks die daarbij horen
Wie komt er dan ook met appeltaart als mur burgers loopt te serveren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
Kijk nou, het is badtripbob. Je was een tijd van FOK! verdwenen zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die tracks die daarbij horen
Dat was een grap die alleen hij snapt denk ik, hij liep mij altijd gestoord te maken met zeggen dat ie taart wilde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wie komt er dan ook met appeltaart als mur burgers loopt te serveren.
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
Je hebt mij nooit benoemd tot je team.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.
Geen idee wat dit moet voorstellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee wat dit moet voorstellen
Klopt. Je bent wel een beetje erg laat met het opmerken van mijn terugkeer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk nou, het is badtripbob. Je was een tijd van FOK! verdwenen zeker?
Gewoon blijven praten zoals altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen.
Beter laat dan nooit, vrind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt. Je bent wel een beetje erg laat met het opmerken van mijn terugkeer.
Ik kan wel een verslag uitbrengen over plassen in een leeg colablikje, maar ik ben bang dat ik mij aan de rand snijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon blijven praten zoals altijd
Dit moet je eigenlijk als ondertitel zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen.
ze is al weg zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kan wel een verslag uitbrengen over plassen in een leeg colablikje, maar ik ben bang dat ik mij aan de rand snijd.
Ja, halfuurtje al.quote:
Godver, dat wilde ik doen, maar het is te lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit moet je eigenlijk als ondertitel zetten.
Je signature danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Godver, dat wilde ik doen, maar het is te lang.
Echt weer iets voor mij.
Het staat nu op de vorige pagina, wat zei ik ook alweer?quote:
Beter dan de "gewaagde" versie spelen met je familie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Verloren met party&co junior
iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het staat nu op de vorige pagina, wat zei ik ook alweer?
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Beter dan de "gewaagde" versie spelen met je familie.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.
Geen idee, het was niet mijn idee.quote:
Thats raw you fucking donkey!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik merk wel dat als je een paar shows van Gordon Ramsay kijkt, je meteen vaker fuck in zinnen gaat plaatsen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik merk wel dat als je een paar shows van Gordon Ramsay kijkt, je meteen vaker fuck in zinnen gaat plaatsen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.
Nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn idee.![]()
Wel leuk voor een random vriendenkring.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
geen idee, ik vind hem mooiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh die is echt grof!!
!
!
!
Is dat een echte quote of gewoon door iemand er zelf onder gezet?
godverdomme wat een held.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Raap me op. Zo kkdroog
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Raap me op. Zo kkdroog
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Raap me op. Zo kkdroog
[ Bericht 4% gewijzigd door FL_Freak op 22-08-2013 17:12:49 ]
Oh ik heb het nooit echt gevolgd, wel her en der eens een aflevering gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij was runner up laatste seizoen
de moeite om de hele serie binnen te halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij was runner up laatste seizoen
Zo wat het enige waar ik de tv voor aanzetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb het nooit echt gevolgd, wel her en der eens een aflevering gezien
Is het momenteel nog weleens op tv dan ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo wat het enige waar ik de tv voor aanzet
Jazeker! Alleen heb nu wel een mega spoiler gegeven voor het laatste seizoenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
de moeite om de hele serie binnen te halen?
Hell's Kitchen wel jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het momenteel nog weleens op tv dan ja?
kan niet op werk nuquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
godverdegodverdegodver ik heb echt fucking erge honger.
Oh no you di'int.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Studeur het volgende:
wat een bazentelefoon is die alcatel x'pop voor 160 euro
alles werkt gewoon perfect. en nu eindelijk dus whatsapp, moet er nog een beetje aan wennen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
godverdegodverdegodver ik heb echt fucking erge honger.
OMG.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Studeur het volgende:
wat een bazentelefoon is die alcatel x'pop voor 160 euro
alles werkt gewoon perfect. en nu eindelijk dus whatsapp, moet er nog een beetje aan wennen
ING bankierenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog handige smartphone apps?
history eraserquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog handige smartphone apps?
hij heeft androidquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Imgupr om foto's te uploaden
Dit ja! Al kan ik dit nu in mijn iPhone zelf door jailbreakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Stu! Een zaklamp app is ook erg handig heb ik zelf ondervonden
die zit er gelukkig al standaard opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
spelletjes weiger ik te spelen hieropquote:
Ik gebruik ook alleen gmail, youtube en steam. De rest staat standaard op mijn telefoon maar doe er niks mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb echt een stuk of 30 apps terwijl ik alleen twitter en whatsapp echt gebruik
waarom steam?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen gmail, youtube en steam. De rest staat standaard op mijn telefoon maar doe er niks mee.
Oh en game dev story.
Om games te kopen die ik nooit speel en die lelijke tradingcards verpatsen aan mensen die ze wel willen hebben voor 10cent.quote:
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.quote:
Heb jij dat ook niet danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.
Swagphonequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
die zit er gelukkig al standaard op
Uit je laatste onderzoek?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
wat.quote:
wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.
Slechte haargroei man. Kan het ook niet helpen.quote:
Rughaar is altijd een terechte klachtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit. Tenzij rughaar. Dan terechte klacht
Wacht.. meen je dat serieus?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Slechte haargroei man. Kan het ook niet helpen.
Jup. Hoewel ik wel gewoon okselhaar heb trouwens. Alleen niet zo'n achterlijke mat als menig kerel onder zijn arm.quote:
komkommer, vam die harde gefrituurde uikruimels, sla en natuurlijk van die cheddarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niceeeee
Wat ga je op/bij je hamburger doen?
Gebakken ei niet vergeten. Niets zo goddelijk als zelfgemaakte hamburgers met een ei erop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
komkommer, vam die harde gefrituurde uikruimels, sla en natuurlijk van die cheddar
ik hou niet van ei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gebakken ei niet vergeten. Niets zo goddelijk als zelfgemaakte hamburgers met een ei erop.![]()
Still a lot to learn.quote:
Niet van ei houdenquote:
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Even aan het wachten tot de pep droog is. Dan een lijntje nemen en daarna denk ik even naar buiten jointje roken en gelijk langs de shopquote:
hoevaak zit je ong per week aan de pep als ik vragen mag?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Even aan het wachten tot de pep droog is. Dan een lijntje nemen en daarna denk ik even naar buiten jointje roken en gelijk langs de shop
Veel plezierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier een beetje hetzelfde verhaal. Even aan het wachten tot de pep droog is. Dan een lijntje nemen en daarna denk ik even naar buiten jointje roken en gelijk langs de shop
Dat verschilt per keer. Ik heb hier nu dus normaal op maandag urinecontrole maar nu even tijdelijk op woensdag. Dus ik ben na de urine te hebben ingeleverd in de avond aan de pep gegaan tot nu dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoevaak zit je ong per week aan de pep als ik vragen mag?
hmm, geen verslavingsproblemen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat verschilt per keer. Ik heb hier nu dus normaal op maandag urinecontrole maar nu even tijdelijk op woensdag. Dus ik ben na de urine te hebben ingeleverd in de avond aan de pep gegaan tot nu dus.
Pep verschilt ook als ik op mezelf woon erg in gebruik. Soms dan is het een paar maanden telkens paar dagen niet slapen dan 1 dag uitrusten zonder speed en dan weer 1 tot 4 nachten overslaan en dan weer even rust nemen, etc.
Maar soms ook gewoon af en toe een lijntje op een feestje en meer niet. Ligt er gewoon aan hoe vaak ik er zin in heb.
badtripbob over 10 jaar:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat verschilt per keer. Ik heb hier nu dus normaal op maandag urinecontrole maar nu even tijdelijk op woensdag. Dus ik ben na de urine te hebben ingeleverd in de avond aan de pep gegaan tot nu dus.
Pep verschilt ook als ik op mezelf woon erg in gebruik. Soms dan is het een paar maanden telkens paar dagen niet slapen dan 1 dag uitrusten zonder speed en dan weer 1 tot 4 nachten overslaan en dan weer even rust nemen, etc.
Maar soms ook gewoon af en toe een lijntje op een feestje en meer niet. Ligt er gewoon aan hoe vaak ik er zin in heb.
Nee hoor. Stop er na een tijdje automatisch wel weer mee omdat ik er ff geen zin in heb. Daarnaast voelt het niet alsof ik moet snuiven of zo. Ik neem gewoon als ik trek erin heb zo simpel is het.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
hmm, geen verslavingsproblemen?
ja ik kende er 2, die hadden het echt vertieft om van dat spul af te komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:42 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee hoor. Stop er na een tijdje automatisch wel weer mee omdat ik er ff geen zin in heb. Daarnaast voelt het niet alsof ik moet snuiven of zo. Ik neem gewoon als ik trek erin heb zo simpel is het.
Een echte pep-junk die neemt die pauzes ook niet na het doorhalen om bij te komen maar neemt zodra hij wakker wordt meteen een lijn om de brakheid weg te halen.
Ik zorg altijd dat als ik eenmaal geslapen heb en zo ik de brakheid niet ga opvangen met meer pep want dan blijf je natuurlijk bezig en maak je het alleen maar erger. Dus gewoon ff een dagje of misschien 2 helemaal niet snuiven en dan weer wel.
Maar dat zijn maar periodes van 1 tot 3 maanden of zo en dan heb ik weer zwaar genoeg van de pep
ik snap je voorliefde, maar als ik ook maar een kwart zou gebruiken van wat jij tot je neemt was ik allang zwaar verslaafd en vertieft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:50 schreef badtripbob het volgende:
In de psychiatrie zijn ze ook telkens verbaasd over hoe ik om ga met drugs. Aan de ene kant gebruik ik natuurlijk best wel veel en elke dag en zo. Dus dan denken ze van die is verslaafd. Maar dan blijf ik wel weer met gemak een half jaar clean tijdens opname ook al stond ik telkens te chillen met anderen die wel mochten blowen daar en weigerde toch telkens de joint die aangeboden werd.
En ik had natuurlijk daar ook makkelijk pep kunnen snuiven 4 dagen voor urinecontrole of gewoon aan de keta of lsd en zo....
Weet je wat het is met mij... Ik hou gewoon heel erg van drugs. Ik kan wel zonder en dat heb ik meerdere malen ook laten zien voor een periode maar ik vind alleen maar nuchter leven gewoon veels te saai. Niet dat ik niet graag nuchter ben maar ik hou van wat afwisseling. Dan nuchter, dan waus, dan trippend, dan stoned en vaak een combinatie
En het belangrijkste is denk ik dat toen ik net begon met al die zooi dat ik tegen mijzelf gezegd heb dat ik drugs veel te leuk vind om het voor mezelf te verpesten dmv een verslaving. Want dan word het moeten ipv willen en ik hou toch liever altijd zelf de controle over wat ik wel en niet wil.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik kende er 2, die hadden het echt vertieft om van dat spul af te komen.
Maar mooi dat je het zo abusive kan doen zonder verslaving.
ja ik ook, maar als je dagen achter elkaar gaat gebruiken, en dat maanden vol houdt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:12 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind pep eigenlijk totaal niet verslavend. Zitten soms echt maanden tussen het gebruik bij mij. Een keer zelfs twee jaar. Als m'n pep op is heb ik niet echt de drang om meteen nieuwe te zoeken. Soms kom ik wat tegen en dan neem ik wat.
Ja wel dus bijvoorbeeld de ene keer 1 nacht niet slapen en dan 2 dagen geen pep de andere keer weer 4 nachten niet slapen en 1 dag geen pep. Dat wisselt af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja ik ook, maar als je dagen achter elkaar gaat gebruiken, en dat maanden vol houdt.
Je weet het goed te brengenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja wel dus bijvoorbeeld de ene keer 1 nacht niet slapen en dan 2 dagen geen pep de andere keer weer 4 nachten niet slapen en 1 dag geen pep. Dat wisselt af.
Plus dat ik altijd al heb gevonden dat als je niet slaapt de volgende dag nog niet is begonnen. Dus als je na de 4e nacht nog wakker bent zit je eigenlijk nog in de eerste dag wat betreft slaapritme.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
COKE IS VOOR DE ZWAKKE PEP IS VOOR DE STRAKKE
Niet nader te noemen user, brabant, 2012
Fuck ja. Dat is pas slimquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens op sziget voor het eerste gezien dat een chick zo'n neusspray had gevuld met pepwater. Dat was fucking geniaal![]()
nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck ja. Dat is pas slimHad ook ooit filmpje op youtube gezien met een man die een 6 pack water had. En een openmaakte en hervulde met wodka. Vervolgens met een of techniek die dop er weer op deed zodat het net leek alsof het nooit open is gegaan. Op die manier kan je ook meer vloeibare dingen meenemen
Wat een verslaafdequote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice
Ik kende een meisje op het Gymnasium dat elke dag een waterflesje met vodka mee naar school nam, en tegen de 2e pauze al leeg had.
ze is met gemak tot het 5e jaar gekomen en toen had ze geen zin meer ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een verslaafdebeetje waus voelen op de middelbare school.
Zonde ergensquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is met gemak tot het 5e jaar gekomen en toen had ze geen zin meer ofzo
Raar kind.Wel lekker.
hahaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zonde ergensZo een kneusje had ik ook. Drie maanden voor het examen stoppen met school
Had je haar nog gehosseld?
Wtfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha![]()
Nee, ze had een hele smerige gast die ze neukte, en soms ouwe mannen.geen grapje, gasten van 40 enzo.
wilde geen soa's
Maar ze was wel leuk om naar te kijken.
Ja, creepy wel want ze was fucking slim en lekker.quote:
oh het is altijd mijn schuld zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon meer de manier waarop je het zegt.
zou dit niet pikken vrind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is altijd mijn schuld zeker
Jij ziet ook overal spoken he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is altijd mijn schuld zeker
Beauty and brains zegt dus ook niet altijd alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, creepy wel want ze was fucking slim en lekker.waarom de fuck neuk je dan smerige gasten en stop je uit het niets met school.
![]()
Zal wel wazige problemen hebben gehad ofzo
Ik ben gewoon heel erg geestigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ziet ook overal spoken he.
Ik heb het nergens over jouw schuld. Vond het gewoon grappig de manier waarop je het zei.
[..]
Beauty and brains zegt dus ook niet altijd alles.
En dat zal haast wel moeten dan
je hebt een date met je maatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
Wiejo ik heb een date zondag.![]()
Waar tabak bij een maat vergeten wel niet goed voor kan zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
COKE IS VOOR DE ZWAKKE PEP IS VOOR DE STRAKKE
Niet nader te noemen user, brabant, 2012
hete boy die maat van je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
Wiejo ik heb een date zondag.![]()
Waar tabak bij een maat vergeten wel niet goed voor kan zijn.
Zijn twee aparte zinnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt een date met je maat
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt een date met je maat
Dat ook natuurlijk.quote:
hoe oud is ze?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.![]()
Dacht altijd dat ze heel jong was want niet zo groot.
Mooiboyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.![]()
Heb je dearest überhaupt in het echt gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik hossel de vrouwtjes via FOK!
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dearest überhaupt in het echt gezien?
nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
oh em geequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
ze was zelfs op mijn kamer geweest
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
geneukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb ook geen pics.quote:
my gawd je loopt achterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met jou en die date van je die je toen had dan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.![]()
Maar thanks.
2011 beldequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met jou en die date van je die je toen had dan?
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging ofzo maar toen las ik volgensmij weer iets over wat andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
my gawd je loopt achter
Wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging
weet ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mur kun jij metalcore waarderen?
Nee dat was iets heel andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging ofzo maar toen las ik volgensmij weer iets over wat andersweet niet eens meer.
Oh jemig, toen was ik er zeker nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat was iets heel anders4 weken terug toen ik terug kwam van vakantie had ik al verteld dat het niks was geworden
wel geneukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat was iets heel anders4 weken terug toen ik terug kwam van vakantie had ik al verteld dat het niks was geworden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijkmaar ik kan een hoop waarderen.
try me.
is dat niet gewoon industrial?quote:
blijkbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh jemig, toen was ik er zeker niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |