quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Studeur het volgende:
wat een bazentelefoon is die alcatel x'pop voor 160 euro
alles werkt gewoon perfect. en nu eindelijk dus whatsapp, moet er nog een beetje aan wennen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
godverdegodverdegodver ik heb echt fucking erge honger.
OMG.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:24 schreef Studeur het volgende:
wat een bazentelefoon is die alcatel x'pop voor 160 euro
alles werkt gewoon perfect. en nu eindelijk dus whatsapp, moet er nog een beetje aan wennen
ING bankierenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog handige smartphone apps?
history eraserquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
weet iemand nog handige smartphone apps?
hij heeft androidquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Imgupr om foto's te uploaden
Dit ja! Al kan ik dit nu in mijn iPhone zelf door jailbreakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Stu! Een zaklamp app is ook erg handig heb ik zelf ondervonden
die zit er gelukkig al standaard opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
spelletjes weiger ik te spelen hieropquote:
Ik gebruik ook alleen gmail, youtube en steam. De rest staat standaard op mijn telefoon maar doe er niks mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb echt een stuk of 30 apps terwijl ik alleen twitter en whatsapp echt gebruik
waarom steam?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik gebruik ook alleen gmail, youtube en steam. De rest staat standaard op mijn telefoon maar doe er niks mee.
Oh en game dev story.
Om games te kopen die ik nooit speel en die lelijke tradingcards verpatsen aan mensen die ze wel willen hebben voor 10cent.quote:
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.quote:
Heb jij dat ook niet danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.
Swagphonequote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
die zit er gelukkig al standaard op
Uit je laatste onderzoek?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
wat.quote:
wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Ik wacht nog steeds tot de mijne door willen komen.
Slechte haargroei man. Kan het ook niet helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |