geen idee, ik vind hem mooiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh die is echt grof!!
!
!
!
Is dat een echte quote of gewoon door iemand er zelf onder gezet?
godverdomme wat een held.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Raap me op. Zo kkdroog
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Raap me op. Zo kkdroog
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Raap me op. Zo kkdroog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door FL_Freak op 22-08-2013 17:12:49 ]
Oh ik heb het nooit echt gevolgd, wel her en der eens een aflevering gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij was runner up laatste seizoen
de moeite om de hele serie binnen te halen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij was runner up laatste seizoen
Zo wat het enige waar ik de tv voor aanzetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik heb het nooit echt gevolgd, wel her en der eens een aflevering gezien
Is het momenteel nog weleens op tv dan ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo wat het enige waar ik de tv voor aanzet
Jazeker! Alleen heb nu wel een mega spoiler gegeven voor het laatste seizoenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
de moeite om de hele serie binnen te halen?
Hell's Kitchen wel jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is het momenteel nog weleens op tv dan ja?
kan niet op werk nuquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
godverdegodverdegodver ik heb echt fucking erge honger.
Oh no you di'int.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |