quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fuark, ik ga harde broodjes en gehakt halen zometeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Mooi die boeien me beide niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Notebook of Titanic, so romantic
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die eerste vind ik dus echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ziet er minder lekker uit idd. Maar was dat niet dat spul wat bij die Argentijn zo gruwelijk lekker was?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die eerste vind ik dus echt niks
Sowieso altijd zonder twijfel.quote:
Ik bedoel dat wijfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ziet er minder lekker uit idd. Maar was dat niet dat spul wat bij die Argentijn zo gruwelijk lekker was?
godver.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat wijfEn ja maar dit lijkt er meer op :
[ afbeelding ]
Ja godver nu heb ik ontzettende honger.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver.ik heb er ook mezelf mee.
![]()
Had 2 turkse pizza's moeten nemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja godver nu heb ik ontzettende honger.
Dude. Dat doe je mensen niet aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
Even bij de KPD "selfies" kijken verhelpt dat trouwens wel.
quote:
quote:If I got hit by a bus tomorrow, I got your back, dog.
If anything happened to me while Ijumped out a window.. and my hair caught on fire, I got your back, dog.
If my ex came after me with a knife and stabbed me, I got your back!
Geen toegang. Blij van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:27 schreef Murdera het volgende:
Even bij de KPD "selfies" kijken verhelpt dat trouwens wel.
ik hoor hier ook nog bij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hard geworden van liefde.
Ooit samen gezien in tilburg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die tracks die daarbij horen
Wie komt er dan ook met appeltaart als mur burgers loopt te serveren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
Kijk nou, het is badtripbob. Je was een tijd van FOK! verdwenen zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die tracks die daarbij horen
Dat was een grap die alleen hij snapt denk ik, hij liep mij altijd gestoord te maken met zeggen dat ie taart wilde.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wie komt er dan ook met appeltaart als mur burgers loopt te serveren.
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
Je hebt mij nooit benoemd tot je team.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jezus, wat is dit dan
Ik ga ff huilen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.
Geen idee wat dit moet voorstellenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
There was madness in any direction, at any hour. You could strike sparks anywhere. There was a fantastic universal sense that whatever we were doing was right, that we were winning.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee wat dit moet voorstellen
Klopt. Je bent wel een beetje erg laat met het opmerken van mijn terugkeer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk nou, het is badtripbob. Je was een tijd van FOK! verdwenen zeker?
Gewoon blijven praten zoals altijdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen.
Beter laat dan nooit, vrind.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt. Je bent wel een beetje erg laat met het opmerken van mijn terugkeer.
Ik kan wel een verslag uitbrengen over plassen in een leeg colablikje, maar ik ben bang dat ik mij aan de rand snijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon blijven praten zoals altijd
Dit moet je eigenlijk als ondertitel zetten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen.
ze is al weg zeker?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kan wel een verslag uitbrengen over plassen in een leeg colablikje, maar ik ben bang dat ik mij aan de rand snijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |