Nee, popcorn.quote:
Heul nie, we gaan naar de film.quote:
neequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets waarbij ze met dr gezicht in jouw schoot gaat liggen van angst.
Ah, ondanks dat het weinig subtiel was begrijp je het wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
laatmaar ik verzin zelf wel wat
ik zat zelf te denken aan: Kick-ass2, mits ze 1 gezien heeft, en anders the lone ranger ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ondanks dat het weinig subtiel was, begrijp je het wel.![]()
Ik weet niet eens welke films er momenteel in de bios draaien.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of iets wat zo saai is dat ze maar met hem gaat lopen rotzooien
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar werkt good ol' gat onderin de popcorn beker nog altijd goed voor.
Zo'n kans laten liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.
Godver hou opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Alleen jammer als je een beetje in de popcorn plast. Tegenwoordig zijn er te weinig pauzes in de bioscopen en dan druppelt er nog wel eens wat uit.
Kerel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
Alleen jammer als je een beetje in de popcorn plast. Tegenwoordig zijn er te weinig pauzes in de bioscopen en dan druppelt er nog wel eens wat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die niet geilen op pis in hun popcorn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
jullie maken het meteen weer zo vies
Gewoon onder de stoel zetten van degene die voor je zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef BaasBanaan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel.Tegen de tijd dat ik bij de etenshoek ben, is alle popcorn door dat gat gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit! Dit is mijn rol hier.quote:
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Laat ik nou net een broodje hebben opgegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke film gaan we heen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nog ff extra boter erop en hij glijd lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |