Jij ziet ook overal spoken he.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is altijd mijn schuld zeker
Beauty and brains zegt dus ook niet altijd alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, creepy wel want ze was fucking slim en lekker.waarom de fuck neuk je dan smerige gasten en stop je uit het niets met school.
![]()
Zal wel wazige problemen hebben gehad ofzo
Ik ben gewoon heel erg geestigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij ziet ook overal spoken he.
Ik heb het nergens over jouw schuld. Vond het gewoon grappig de manier waarop je het zei.
[..]
Beauty and brains zegt dus ook niet altijd alles.
En dat zal haast wel moeten dan
je hebt een date met je maatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
Wiejo ik heb een date zondag.![]()
Waar tabak bij een maat vergeten wel niet goed voor kan zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
COKE IS VOOR DE ZWAKKE PEP IS VOOR DE STRAKKE
Niet nader te noemen user, brabant, 2012
hete boy die maat van je?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:58 schreef Sardu het volgende:
Wiejo ik heb een date zondag.![]()
Waar tabak bij een maat vergeten wel niet goed voor kan zijn.
Zijn twee aparte zinnenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt een date met je maat
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je hebt een date met je maat
Dat ook natuurlijk.quote:
hoe oud is ze?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.![]()
Dacht altijd dat ze heel jong was want niet zo groot.
Mooiboyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.![]()
Dacht altijd dat ze heel jong was want niet zo groot.
Heb je dearest überhaupt in het echt gezien?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik hossel de vrouwtjes via FOK!
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dearest überhaupt in het echt gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |