Ja, halfuurtje al.quote:
Godver, dat wilde ik doen, maar het is te lang.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit moet je eigenlijk als ondertitel zetten.
Je signature danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Godver, dat wilde ik doen, maar het is te lang.
Echt weer iets voor mij.
Het staat nu op de vorige pagina, wat zei ik ook alweer?quote:
Beter dan de "gewaagde" versie spelen met je familie.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Verloren met party&co junior
iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het staat nu op de vorige pagina, wat zei ik ook alweer?
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Waarom zou je dat doenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Beter dan de "gewaagde" versie spelen met je familie.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.
Geen idee, het was niet mijn idee.quote:
Thats raw you fucking donkey!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik merk wel dat als je een paar shows van Gordon Ramsay kijkt, je meteen vaker fuck in zinnen gaat plaatsen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik merk wel dat als je een paar shows van Gordon Ramsay kijkt, je meteen vaker fuck in zinnen gaat plaatsen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een compromis heb gevonden waar jij en Vas allebei tevreden mee kunnen zijn.
Nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Geen idee, het was niet mijn idee.![]()
Wel leuk voor een random vriendenkring.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |