nicequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neen, ik was tabak vergeten en wou op station een joint draaien. Toen was daar een meisje wat ik al wel vaker had gezien en wel lekker is. Zij pakt een sigaret en ik maar even vragen of ze er 1 over had. Tijdje staan lullen en we hadden beide zondag niet wat te doen.![]()
Dacht altijd dat ze heel jong was want niet zo groot.
oh em geequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
ze was zelfs op mijn kamer geweest
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
geneukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb ook geen pics.quote:
my gawd je loopt achterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met jou en die date van je die je toen had dan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen pics.![]()
Maar thanks.
2011 beldequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit t met jou en die date van je die je toen had dan?
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging ofzo maar toen las ik volgensmij weer iets over wat andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
my gawd je loopt achter
Wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging
weet ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mur kun jij metalcore waarderen?
Nee dat was iets heel andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja je had wel iets gezegd over dat je vriendin opeens met hem ging ofzo maar toen las ik volgensmij weer iets over wat andersweet niet eens meer.
Oh jemig, toen was ik er zeker nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat was iets heel anders4 weken terug toen ik terug kwam van vakantie had ik al verteld dat het niks was geworden
wel geneukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat was iets heel anders4 weken terug toen ik terug kwam van vakantie had ik al verteld dat het niks was geworden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijkmaar ik kan een hoop waarderen.
try me.
is dat niet gewoon industrial?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |