Daar zouden ze voor moeten bannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sorry dude, heb not have them
Snelle paint met sfeerimpressie? Weten we in ieder geval waar we over praten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Sorry dude, heb not have them
of gifje van vergelijkbare waren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snelle paint met sfeerimpressie? Weten we in ieder geval waar we over praten.
sltjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Shit ik ben vergeten aan mijn moeder of ze mijn rokje goed dicht kon maken voordat ik weg ging dus nu sta ik op een schoolplein met de rits van mijn rok half openGelukkig wel een riem erover heen maar toch
![]()
Picsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Shit ik ben vergeten aan mijn moeder of ze mijn rokje goed dicht kon maken voordat ik weg ging dus nu sta ik op een schoolplein met de rits van mijn rok half openGelukkig wel een riem erover heen maar toch
![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics![]()
En je weet toch zelf wel hoe een rits werkt?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:13 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben zo blij dat niemand tegen mijn rondborstige collega zegt dat haar blouse zo wijd open staat dat ik heerlijk naar binnen kijken.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik alleen vanuit mijn perspectief dit fantastische uitzicht heb.
Moet jij em even hier posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snelle paint met sfeerimpressie? Weten we in ieder geval waar we over praten.
Vaak gaat het over die ene met kleine, maar fijne, borstjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Die dagelijkse posts over die rondborstige collega ook echt
Maar dan denkt iedereen dat ik werk heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moet jij em even hier posten.
Oh, die was voor Mur bedoelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar dan denkt iedereen dat ik werk heb.
Ik weet niet hoequote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moet jij em even hier posten.
top kont > top tietenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vaak gaat het over die ene met kleine, maar fijne, borstjes.
Die trouwens een fantastische kont heeft, dat is een soort gouden regel ofzo. Weinig tiet = Topkont.
Klinkt meer in mijn straatje. Daar wel pics van?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Vaak gaat het over die ene met kleine, maar fijne, borstjes.
Die trouwens een fantastische kont heeft, dat is een soort gouden regel ofzo. Weinig tiet = Topkont.
Geen verbod van een jaar opgelopen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Weer terug van boodschappen.
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen kontcollega en tietcollega, kies ik voor kontcollega.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
top kont + top tieten = WouldWife
Als ik moest kiezen tussen eens zijn en oneens zijn dan ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen kontcollega en tietcollega, kies ik voor kontcollega.
Ze had echt een fantastisch filmpje waarop ze aan het tennissen was, maar die heeft ver weggehaald. Waarom sla ik die shit nooit op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt meer in mijn straatje. Daar wel pics van?
Stoneruitspraak.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen eens zijn en oneens zijn dan ben ik het met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |