mjammmm, die ga ik morgen maken. Vanavond witlof ham/pittige kaas uit de oven. Dochterlief soep met brood.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef foodlover het volgende:
[ afbeelding ]
Met appel, spek en stroop en ook met zelfgemaakte bramenjam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest gaat vanavond door de kwark
Nu een blokje witte chocolade met crispy rice
Vanavond: Gevulde paprika's , champignons en courgetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een salade erbij maken, dit de oven in en dan maar wachten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren vanmiddag een uurtje aan het wandelen met dit als resultaat. Dus net lekker wat gesnoept.Ik vind bramen om zo te eten niet lekker (zurig), daarom maak ik er jam van of eigenlijk een gelei, gekraak van die pitjes tussen je tanden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jum! Waar koop je ganzenvet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef Selestha het volgende:
Gebakken aardappeltjes uit het ganzenvet met knoflook en rozemarijn, groene salade en een varkenshaasje
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren vanmiddag een uurtje aan het wandelen met dit als resultaat. Dus net lekker wat gesnoept.Sinds dit topic CUL / Bramen geplukt durf ik geen wilde geplukte bramen meer te eten zonder te wassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest gaat vanavond door de kwark![]()
Makro of Sligroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jum! Waar koop je ganzenvet?
Ik moest net chips proeven, heel vervelend. Honing Mosterd en Angus chips zijn t lekkerst
Heb ze nu ook gewassen omdat zoveel maar soms snoep ik er wel gewoon van hoor, dan maar wat extra eiwitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Sinds dit topic CUL / Bramen geplukt durf ik geen wilde geplukte bramen meer te eten zonder te wassen...
wienersnitzel is lekkerder, maar duurder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Mishu het volgende:
Net preistampot met zigeunerschnitzel. Prei en puree was subliem en de extra moeite waard, schitzel was ranzig.
Dames die bierdrinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:54 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Hier ook een biertje! Zo frietjes bakken
Krijg in een keer trekquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Verse sperziebonen van de Aldi, die waren verrassend lekker mals! Gestoofd in tomaten, uien, knoflook, sambal, citroen en oosterse kruiden.
Zelfgemaakte satesaus met rijst
Perfect gegrilde tonijnsteak (met citroen, dille, soja e.d.)
Oosterse komkommersalade in zoetzuur
ow en gegrilde plakjes courgette
Ja, wijn alleen bij uiteten. En heel soms een rose op t terras, maar ik heb liever een (wit) biertje of coronaquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
Spaggetti, met uitgebakken (Italiaanse) spekjes en een saus van soort van parmesan maar dan lekkerder
(Ja ik kreeg en berg eten uit Italië voor het oppassen van de hond)![]()
Sausje van eieren, verse basilicum, tijm en room
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo te zien waren het zachte aardappeltjes
Ik bedoel dat ze in vocht drijvenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Uit de oven... CUL / [Vegetarisch eten #9] staat ergens hiertussen
ik had een kooktic vanavond
Ah, ja kloptquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze in vocht drijvenOf zie ik dit verkeerd?
Het biertje heeft ze er ook in geflikkerdquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze in vocht drijvenOf zie ik dit verkeerd?
Damn wanneer kom je hier koken? Kom ik aan met nasi met babi pangang en sate stokjes derbijquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een drukke werkdag, crashen in de tuin met een stuk pure chocolade en een flesje Hertog Jan.
Straks alles zelfgemaakt, aardappelpuree, rode kool met appels zacht gebakken rode uien, bieflap met ui en camp. Broccoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tarte tartin?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een Doyenné peer maar vind het echt niet lekker. conferance is veel lekkerder.
Nu heb ik er nog 8 peren over... wat kan ik daar het best mee maken? Mag rustig warm ofzo, iemand een idee?
quote:
Oja, kom je snel in de 'toetjes' sector..quote:
Plakje boterbladerdeegquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een Doyenné peer maar vind het echt niet lekker. conferance is veel lekkerder.
Nu heb ik er nog 8 peren over... wat kan ik daar het best mee maken? Mag rustig warm ofzo, iemand een idee?
Owwww, dat schotel ik mijn lief wel voor, dat komt zeker goed ! Thanksquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Plakje boterbladerdeeg
Laag amandelspijs erop in het midden
Schil een rijpe peer, laat steel er aan
Haal klokhuis eruit met een meloenbolsteket
Snij een waaier van de peer en leg hem op het bladerdeeg
Smeer in met wat eigeel
Stukje bakpapier op een bakplaat, creatie daarop
Oven in bij 225 graden
Minuut of 8-10 tot bladerdeeg goudbruin is
Serveren met poedersuiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 27-08-2013 20:19:18 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ribeye steak, dikke friet, koolsla, tomatensla
Nice! Waar heb je die gekocht? En is het 100% natuurlijk of heeft het toevoegingen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik tik nu 1 van deze jongens naar binnen
[ afbeelding ]
Lekker!
Naturlich en bij de Action. Voor de rest heb je ze ook in de chinese supermarkten etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:24 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nice! Waar heb je die gekocht? En is het 100% natuurlijk of heeft het toevoegingen?
Thnx babesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Naturlich en bij de Action. Voor de rest heb je ze ook in de chinese supermarkten etc.
Let op, in die zit wel gewoon (flink wat) toegevoegde suiker. Het is niet alleen puur kokoswater.quote:
Oh goed dat je dat zegt! Het gaat m toch niet wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Let op, in die zit wel gewoon (flink wat) toegevoegde suiker. Het is niet alleen puur kokoswater.
Werd weer een salamipizza, wel weer n heerlijke.quote:
Het wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
?
Je bedoelt vast iets anders!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Brocccoli, rode bieten, aardappel gebakken uit de oven met knoflook, ui enzo, Biefstuk met champignons en paprikaNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Sundae caramel isquote:
Verzin een lekkere naam. Improviseren FTWquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
Ga zo pasta maken. (dus pasta + saus; wat is de juiste naam van die combinatie eigenlijk?)
[/dom moment]
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:56 schreef foodlover het volgende:
[..]
Sundae caramel is![]()
Net roggebrood met boerenmetworst op.
Vanavond weet ik nog niet, wel een feestmenu, want aangenomen voor nieuwe baan
Het werd Chinees van bij ons aan de overkantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!
Ik had net wraps met tomatensaus, kidneybonen, gehakt, mais en kaas.
Aardbeienkwark toe.
Altijd goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef foodlover het volgende:
[..]
Het werd Chinees van bij ons aan de overkant
Best apart dat er geen naam ervoor is...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Verzin een lekkere naam. Improviseren FTW
Ligt eraan wat de saus is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Best apart dat er geen naam ervoor is...
OT:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:56 schreef foodlover het volgende:
[..]
want aangenomen voor nieuwe baan
zoooo daar heb ik trek in nuquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij hadden stamppot rauwe andijvie met spekjes en rookworst
quote:Op woensdag 4 september 2013 06:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren XXL Curryworst met patat, zuurkool, een eendenpoot, stuk varkensschouder en stukje schnitzel.
Ben voor het eerst in Berlijn, vnv terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:34 schreef minilot het volgende:
Walnoten, pinda's en een kiwi als ontbijt. Vanavond indiase erwtensoep met naanbrood.
[..]![]()
Wat ben je in Duitsland aan het doen? Behalve eten zeg maar.
Dat boeit me niet zoquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Lekker, ook al een paar dagen trek in...maar m'n manlief vindt het nog te warm buiten...
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?quote:
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?
Ik had ditte CUL / [Vegetarisch eten #9]
en ik ga afwassen
Ik had eerder al even snel gegoogeld en ik vond dit receptquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itMaar echt superlekker!
Kan ook nogquote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe dit gewoon eens in een plakje bladerdeeg joh...banaan een beetje kleinmaken, honing of stroop en wat kaneel en als je van zoet houdt wat suiker erover...vouw er een driehoek/flapje van (wel goed dichtmaken) en zet in de oven...15 tot 20 minuutjes en je smult joh...heerlijk...echt..
Lekker! En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Straks een stukje worteltaart en een stukje witte chocolade cheesecake met aardbeien![]()
Al goed gekeurd door m'n collega's
Vanavond uit eten, wat hoe en waar weet ik nog niet, dat is nog even een verassing. Om m'n verjaardag te vieren!![]()
Zie ik nu pas, ja tuurlijk alles kan en magquote:Op donderdag 5 september 2013 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey Fann, ja kan ook nog en zelfs dat bolletje ijs er nog bij kan zelfs nog mag zelfs bananen of chocolade ijs zijn ipv vanille...alles kan en mag, toch?
De champignons en ui gebakken?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer een pita met tomaat,champignons, uien en kaas...ben verslaafd aan die dingen...ik ben niet vegetarisch maar dit smaakt echt zo goed...en natuurlijk de juiste kruiden erop, paprika,peper, knoflook, zout en Italiaanse kruiden.
Je vriendje opgegeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een Aziatisch wok gerecht van mijn vriendje, met garnalen, veel verse smaakmakers en veel koriander
Eerst een tijdje stoven!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendje opgegeten.![]()
Lijkt me best taai in de wok zo een vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |