tarte tartin?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een Doyenné peer maar vind het echt niet lekker. conferance is veel lekkerder.
Nu heb ik er nog 8 peren over... wat kan ik daar het best mee maken? Mag rustig warm ofzo, iemand een idee?
quote:
Oja, kom je snel in de 'toetjes' sector..quote:
Plakje boterbladerdeegquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een Doyenné peer maar vind het echt niet lekker. conferance is veel lekkerder.
Nu heb ik er nog 8 peren over... wat kan ik daar het best mee maken? Mag rustig warm ofzo, iemand een idee?
Owwww, dat schotel ik mijn lief wel voor, dat komt zeker goed ! Thanksquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Plakje boterbladerdeeg
Laag amandelspijs erop in het midden
Schil een rijpe peer, laat steel er aan
Haal klokhuis eruit met een meloenbolsteket
Snij een waaier van de peer en leg hem op het bladerdeeg
Smeer in met wat eigeel
Stukje bakpapier op een bakplaat, creatie daarop
Oven in bij 225 graden
Minuut of 8-10 tot bladerdeeg goudbruin is
Serveren met poedersuiker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 27-08-2013 20:19:18 ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Ribeye steak, dikke friet, koolsla, tomatensla
Nice! Waar heb je die gekocht? En is het 100% natuurlijk of heeft het toevoegingen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik tik nu 1 van deze jongens naar binnen
[ afbeelding ]
Lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |