mjammmm, die ga ik morgen maken. Vanavond witlof ham/pittige kaas uit de oven. Dochterlief soep met brood.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:20 schreef foodlover het volgende:
[ afbeelding ]
Met appel, spek en stroop en ook met zelfgemaakte bramenjam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest gaat vanavond door de kwark
Nu een blokje witte chocolade met crispy rice
Vanavond: Gevulde paprika's , champignons en courgetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een salade erbij maken, dit de oven in en dan maar wachten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren vanmiddag een uurtje aan het wandelen met dit als resultaat. Dus net lekker wat gesnoept.Ik vind bramen om zo te eten niet lekker (zurig), daarom maak ik er jam van of eigenlijk een gelei, gekraak van die pitjes tussen je tanden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jum! Waar koop je ganzenvet?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:57 schreef Selestha het volgende:
Gebakken aardappeltjes uit het ganzenvet met knoflook en rozemarijn, groene salade en een varkenshaasje
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren vanmiddag een uurtje aan het wandelen met dit als resultaat. Dus net lekker wat gesnoept.Sinds dit topic CUL / Bramen geplukt durf ik geen wilde geplukte bramen meer te eten zonder te wassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De rest gaat vanavond door de kwark![]()
Makro of Sligroquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jum! Waar koop je ganzenvet?
Ik moest net chips proeven, heel vervelend. Honing Mosterd en Angus chips zijn t lekkerst
Heb ze nu ook gewassen omdat zoveel maar soms snoep ik er wel gewoon van hoor, dan maar wat extra eiwitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Sinds dit topic CUL / Bramen geplukt durf ik geen wilde geplukte bramen meer te eten zonder te wassen...
wienersnitzel is lekkerder, maar duurder.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:51 schreef Mishu het volgende:
Net preistampot met zigeunerschnitzel. Prei en puree was subliem en de extra moeite waard, schitzel was ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |