quote:Op woensdag 4 september 2013 06:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren XXL Curryworst met patat, zuurkool, een eendenpoot, stuk varkensschouder en stukje schnitzel.
Ben voor het eerst in Berlijn, vnv terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:34 schreef minilot het volgende:
Walnoten, pinda's en een kiwi als ontbijt. Vanavond indiase erwtensoep met naanbrood.
[..]![]()
Wat ben je in Duitsland aan het doen? Behalve eten zeg maar.
Dat boeit me niet zoquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Lekker, ook al een paar dagen trek in...maar m'n manlief vindt het nog te warm buiten...
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?quote:
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?
Ik had ditte CUL / [Vegetarisch eten #9]
en ik ga afwassen
Ik had eerder al even snel gegoogeld en ik vond dit receptquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itMaar echt superlekker!
Kan ook nogquote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe dit gewoon eens in een plakje bladerdeeg joh...banaan een beetje kleinmaken, honing of stroop en wat kaneel en als je van zoet houdt wat suiker erover...vouw er een driehoek/flapje van (wel goed dichtmaken) en zet in de oven...15 tot 20 minuutjes en je smult joh...heerlijk...echt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |