quote:Op woensdag 4 september 2013 06:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisteren XXL Curryworst met patat, zuurkool, een eendenpoot, stuk varkensschouder en stukje schnitzel.
Ben voor het eerst in Berlijn, vnv terug.quote:Op woensdag 4 september 2013 07:34 schreef minilot het volgende:
Walnoten, pinda's en een kiwi als ontbijt. Vanavond indiase erwtensoep met naanbrood.
[..]![]()
Wat ben je in Duitsland aan het doen? Behalve eten zeg maar.
Dat boeit me niet zoquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Lekker, ook al een paar dagen trek in...maar m'n manlief vindt het nog te warm buiten...
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?quote:
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me lekker als toetje, hoe maak je dat?
Ik had ditte CUL / [Vegetarisch eten #9]
en ik ga afwassen
Ik had eerder al even snel gegoogeld en ik vond dit receptquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Euh, eigenlijk gewoon zo simpel als het er staat, banaan in plakjes, honing en kaneel erover. That's itMaar echt superlekker!
Kan ook nogquote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe dit gewoon eens in een plakje bladerdeeg joh...banaan een beetje kleinmaken, honing of stroop en wat kaneel en als je van zoet houdt wat suiker erover...vouw er een driehoek/flapje van (wel goed dichtmaken) en zet in de oven...15 tot 20 minuutjes en je smult joh...heerlijk...echt..
Lekker! En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Straks een stukje worteltaart en een stukje witte chocolade cheesecake met aardbeien![]()
Al goed gekeurd door m'n collega's
Vanavond uit eten, wat hoe en waar weet ik nog niet, dat is nog even een verassing. Om m'n verjaardag te vieren!![]()
Zie ik nu pas, ja tuurlijk alles kan en magquote:Op donderdag 5 september 2013 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey Fann, ja kan ook nog en zelfs dat bolletje ijs er nog bij kan zelfs nog mag zelfs bananen of chocolade ijs zijn ipv vanille...alles kan en mag, toch?
De champignons en ui gebakken?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer een pita met tomaat,champignons, uien en kaas...ben verslaafd aan die dingen...ik ben niet vegetarisch maar dit smaakt echt zo goed...en natuurlijk de juiste kruiden erop, paprika,peper, knoflook, zout en Italiaanse kruiden.
Je vriendje opgegeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een Aziatisch wok gerecht van mijn vriendje, met garnalen, veel verse smaakmakers en veel koriander
Eerst een tijdje stoven!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendje opgegeten.![]()
Lijkt me best taai in de wok zo een vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |