Lekker! En gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Straks een stukje worteltaart en een stukje witte chocolade cheesecake met aardbeien![]()
Al goed gekeurd door m'n collega's
Vanavond uit eten, wat hoe en waar weet ik nog niet, dat is nog even een verassing. Om m'n verjaardag te vieren!![]()
Zie ik nu pas, ja tuurlijk alles kan en magquote:Op donderdag 5 september 2013 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey Fann, ja kan ook nog en zelfs dat bolletje ijs er nog bij kan zelfs nog mag zelfs bananen of chocolade ijs zijn ipv vanille...alles kan en mag, toch?
De champignons en ui gebakken?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer een pita met tomaat,champignons, uien en kaas...ben verslaafd aan die dingen...ik ben niet vegetarisch maar dit smaakt echt zo goed...en natuurlijk de juiste kruiden erop, paprika,peper, knoflook, zout en Italiaanse kruiden.
Je vriendje opgegeten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een Aziatisch wok gerecht van mijn vriendje, met garnalen, veel verse smaakmakers en veel koriander
Eerst een tijdje stoven!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vriendje opgegeten.![]()
Lijkt me best taai in de wok zo een vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |