Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen landnamen, geen hoofdsteden, die waren vaak irrelevant bij dat spel
Ooohquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.
Okay, ik geef het toe, ik heb afgelopen maanden geen nieuws gekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je dat niet wist heb je trouwens geen een keer nieuws gekeken.
Durf te wedden dat de helft van de users die hier komen dat niet wist hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Damascus man. Dat is wel echt basiskennis. Oudste stad ter wereld dit dat.
Ach, kan gebeuren. Zo erg is het nou ook weer niet dat je hoofdsteden niet weet, al zouden wel meer mensen het moeten leren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf te wedden dat de helft van de users die hier komen dat niet wist hoor
Durf wel te wedden dan 90% van de users die hier komen weet dat Syrië niet in Afrika ligtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`wat is een user?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Colonelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso meeste hoofdsteden van de wereld wel uit je hoofd weten
Vind ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Zo erg is het nou ook weer niet dat je hoofdsteden niet weet, al zouden wel meer mensen het moeten leren.
Haha inderdaad, baasquote:
Een gebruiker. In deze context bedoelt hij mensen die FOK! gebruiken en daadwerkelijk een account hebben denk ik.quote:
Och, je hebt ze dommer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Sydney en Rio hoofdsteden zijn vind ik gewoon echt heel dom
Ik ga denk ik ook even de hoofdsteden uit mijn hoofd leren, kan altijd van pas komenquote:
Doe maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:05 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso meeste hoofdsteden van de wereld wel uit je hoofd weten
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Mensen die nog steeds denken dat Sydney en Rio hoofdsteden zijn vind ik gewoon echt heel dom
...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Wat zijn de hoofdsteden dan?
Brasillia en Canberraquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe maar.
Macedonië
Faeröer
Angola
Malawi
Australië
Brazilië
El Salvador
Ik dacht al, wat is hier mis meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Hoofdsteden?
edit: Oh verkeerd gelezen heheheh.
Emogiffen omdat je zelf iets verkeerd leestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
...Hoofdsteden?
edit: Oh verkeerd gelezen heheheh.
naar ventje die tsjokquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Emogiffen omdat je zelf iets verkeerd leest![]()
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitalsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.quote:
Ohja Skopje, die had ik wel moeten weten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Skopje, Torshavn, Luanda, Lilongwe, Canberra, Brasilia, San Salvador. En nee, van de eerste vier wist ik er ook maar één.
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Als je hem in het Nederlands weet mag je hem wel in het engels opzoeken natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is stom. Ten eerste weet ik niet alle Engelse spellingen en ten tweede is het veel leuker om ze aan een land te koppelen.
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/g/worldcapitals
Test jezelf maar
Cape Townquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ik durf mijn score niet te posten, en het is in Engels, maakt het soms ook ietsje moeilijker, wat is Kaapstad in het Engels?
zuid afrika heeft 3 hoofdstedenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cape Town. Maar dat is niet de hoofdstad van Zuid-Afrika.
Klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zuid afrika heeft 3 hoofdsteden
Tsja. die weet je dan niet hequote:
En terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:18 schreef Tchock het volgende:
zodat de hoofdstad niet te machtig werd en heel Nederland kon overnemen.
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.quote:
We hebben eigenlijk niets aan Amsterdam.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat is nu de belangrijkste stad? Amsterdam heeft aan de hele power struggle eigenlijk geen reet overgehouden, behalve de titel 'hoofdstad'. Zonder Den Haag stort het hele land in anarchie.
buenos airesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
My gawd. Ik weet hem van Argentinië niet meer
Ohja fuck. Tuurlijkquote:
Dat stond een tijdje terug in zo'n tijdschrift wat ik las geen idee welkequote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:22 schreef Tchock het volgende:
In Australië hadden Melbourne en Sydney zo veel ruzie over wie de hoofdstad mocht worden dat ze besloten een geheel nieuwe te bouwen en alle ambtenaren te verhuizen.
met een y en een j denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:24 schreef Tchock het volgende:
Ik weet echt niet hoe ik de hoofdstad van IJsland schrijf. In welke taal dan ook.
En wat is de laatste letter dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met een y en een j denk ik
maar don't shoot me
Sowieso een k,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
En wat is de laatste letter dan?
quote:
Saai man.quote:
quote:
Geen slaap. En ben spelletje nog aan het afmakenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:29 schreef Spatieloos het volgende:
Arme Fok-it. Waarom ga je zelf eigenlijk niet?
Ik had er 66 en tijd was omquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:25 schreef Spatieloos het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)n_alphabetical_order
Ik geef het op, ik ga het morgen nog eens proberen, nadat ik deze 42 keer door heb gelezen.
Had er nu 29
Omdat die over het algemeen niet in een strijd sneuvelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:33 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik nooit snap aan nieuwsberichten..
"Waaronder vrouwen en kinderen" waarom vermelden ze dat apart? Is dat opeens belangrijker dan de mannen die dood zijn?
Kinderen zijn sowieso belangrijker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:33 schreef d4v1d het volgende:
Wat ik nooit snap aan nieuwsberichten..
"Waaronder vrouwen en kinderen" waarom vermelden ze dat apart? Is dat opeens belangrijker dan de mannen die dood zijn?
Zie het ook wel af en toe in berichten van binnen Nederland... Hier hebben ze gewoon een kantoorbaan ipv. 't legerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat die over het algemeen niet in een strijd sneuvelen.
Dat is nog enigszins te vatten ja. Maar waarom het onderscheid tussen man en vrouw? Het klinkt misschien hard, maar wat maakt het uit als ze toch al dood zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen zijn sowieso belangrijker.
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen zie ik eigenlijk alleen in oorlogs berichtgevingquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is nog enigszins te vatten ja. Maar waarom het onderscheid tussen man en vrouw? Het klinkt misschien hard, maar wat maakt het uit als ze toch al dood zijn?
Ik zie de nieuwswaarde er niet van iigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het onderscheid tussen mannen en vrouwen zie ik eigenlijk alleen in oorlogs berichtgeving
Het geeft journalistiek gezien een morele meerwaarde waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie de nieuwswaarde er niet van iig
Welkom!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik post eindelijk écht goed hier; ik ben op werk en verveel me pleuris hard
Betaald krijgen om op het forum te postenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Nou jongens ik post eindelijk écht goed hier; ik ben op werk en verveel me pleuris hard
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Betaald krijgen om op het forum te posten
Ik werk thuis en verveel me anders ook gewoon de pleuris...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
Thuis werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik werk thuis en verveel me anders ook gewoon de pleuris...
Nou ja 'thuis' en 'werken' moet je even niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Thuis werken
Dan kan je je nog vermaken met alles wat je thuis hebt, ik niet
Wel snel afgeleid, niemand die op je let of je wel echt werktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Thuis werken
Dan kan je je nog vermaken met alles wat je thuis hebt, ik niet
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja 'thuis' en 'werken' moet je even niet al te serieus nemen
Afgelopen twee weken ook al thuis gewerkt en dit zou eigenlijk mijn week 'vrij' zijn. Maargoed, daar komt dus al te weinig van. Wel grappig dat inmiddels mijn VPN verbinding het begeven heeft, dus nu kan ik ook weinig doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alal kan het wel hoor, mijn moeder werkt ook gewoon vaak thuis. Maar die geeft les dus dan zijn er wel mensen, dat scheelt
Ik sta ook de hele dag alleen, niemand die op me letquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel snel afgeleid, niemand die op je let of je wel echt werktdiscipline
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef AlfredMehran het volgende:
IHWERTD.![]()
Oftewel, Ik Heb Wel Een Reet Te Doen.
Wacht. Dat klinkt ook niet echt goed.
Had ik dat maar(vrouwelijk wel te verstaan)quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef AlfredMehran het volgende:
IHWERTD.![]()
Oftewel, Ik Heb Wel Een Reet Te Doen.
Wacht. Dat klinkt ook niet echt goed.
Het gaat snelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef AlfredMehran het volgende:
Maar, ik mag wel bijna naar huis!
Morgen nog een dagje en dan weekend!
Ja, als ik moest kiezen liever een vrouwelijke dan een mannelijke ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik dat maar(vrouwelijk wel te verstaan)
Zaterdag tochquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vergeten of ik vandaag of morgen moest werken
Pallets sorteren gaat 24/7 door.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben vergeten of ik vandaag of morgen moest werken
Ja je kan het maar beter duidelijk vermelden om pijnlijke en genante momenten tegen te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Ja, als ik moest kiezen liever een vrouwelijke dan een mannelijke ja.
Hier in Vietnam, blijft het vaak tot het laatste moment spannend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja je kan het maar beter duidelijk vermelden om pijnlijke en genante momenten tegen te gaan.
Poor bastardquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:32 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Hier in Vietnam, blijft het vaak tot het laatste moment spannend.
Ja maar jij staat in een openbare ruimtequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik sta ook de hele dag alleen, niemand die op me let
Ik dacht dat je riep dat je maar voor 1 dag was ingeroosterdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die datum weet ik zeker, maar er was ook nog morgen (dacht ik..)
He?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je riep dat je maar voor 1 dag was ingeroosterd
Jij wanneer je op het punt staat om eens lekker van bil te gaan, en dan gaat het hele feest niet door.quote:
En dat je zus elke dag moest komen werken? Misschien ben ik wel in de war met Spatiequote:
Zover laat ik het niet eens komen, woon hier lang genoeg om even wat vooronderzoek te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij wanneer je op het punt staat om eens lekker van bil te gaan, en dan gaat het hele feest niet door.
Nee jij bent in de warquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat je zus elke dag moest komen werken? Misschien ben ik wel in de war met Spatie
Hmmmmzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
Mijn zus moest idd alle dagen werken, en ik 2 dagen.
Je zou natuurlijk even contact op kunnen nemen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
Het leuke is dat het beide niet op het online rooster staatquote:
Ja, doe ik zo ook even na mn ontbijtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk even contact op kunnen nemen?
Noem het maar gewoon lunchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, doe ik zo ook even na mn ontbijt
Jouw schuldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee jij bent in de war
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
Nu hebben ze me op mijn werk ingeroosterd..
Voor over 2 weken zaterdag 3 uurtjes.. Niks deze week![]()
Albert Heijn
En daar staat ook NIETS deze week en nu heb je het over 2 dagenquote:
Ja, kijk wacht ho..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En daar staat ook NIETS deze week en nu heb je het over 2 dagen
Dat lees ik niet terug in dat bericht dus mijn verwarring is terechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, kijk wacht ho..
Dat was het resultaat na mijn eerste keer bellen.. Daarna heb ik nog 1 of 2 keer gebeld en een rooster voor deze week geregeld(Had ik hier ook gezegd dacht ik
)
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lees ik niet terug in dat bericht dus mijn verwarring is terecht
Maar goed, je mag dus nog een paar uurtjes werkenquote:
Dat wel ja, en dan (deze) zaterdag hopen dat ik niet hoef over te werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, je mag dus nog een paar uurtjes werken
Jawel man, extra centjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wel ja, en dan (deze) zaterdag hopen dat ik niet hoef over te werken
Ik heb dus zaterdag een dubbele afspraak, na mn werk direct door naar de treinquote:
Dat gaat wel weer overquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
Zometeen tandarts, ben me nu helemaal vol aan het proppen zodat ik niet verhonger na de verdoving, en ben nu misselijk
Vergeet je tanden niet te poetsen, Spatie!!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
Zometeen tandarts, ben me nu helemaal vol aan het proppen zodat ik niet verhonger na de verdoving, en ben nu misselijk
Ben er 2x geweest, wil ik graag zo laten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef aeque het volgende:
Komen jullie wel eens in Duitsland? Hier hebben ze een frisdrank wat cola en sinas gemengd moet voorstellen. Is niet te drinken...
Speziquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef aeque het volgende:
Komen jullie wel eens in Duitsland? Hier hebben ze een frisdrank wat cola en sinas gemengd moet voorstellen. Is niet te drinken...
Dan zeg je die afspraak lekker afquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb dus zaterdag een dubbele afspraak, na mn werk direct door naar de trein
(+ Om je overgewerkte uren uit betaald te krijgen moet ik weer gaan zeuren, 't kan wel maar AH doet het niet standaard dacht ik)
Nee joh, dat hoeft niet, dat maken zij wel schoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vergeet je tanden niet te poetsen Spatie!
Gaat moeilijk, weekje kamperen in limburgquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zeg je die afspraak lekker af
quote:
Al jaren niet meer in Duitsland geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef aeque het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft niet, dat maken zij wel schoon.
Eet veel knoflook!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, dat hoeft niet, dat maken zij wel schoon.
Aha, met de welpen toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaat moeilijk, weekje kamperen in limburg
Ja al is die merknaam tegenwoordig minder bekend dan 'Mezzo Mix' en 'Schwip Schwap'.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
'Hmmm wat zou een leuke reactie hier op zijn, een verlegen gezichtje. ik weet het, een gozer met een sigaar in zijn mond!'
Die denkwijze hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
'Hmmm wat zou een leuke reactie hier op zijn, een verlegen gezichtje. ik weet het, een gozer met een sigaar in zijn mond!'
Die denkwijze hebben
Ik moet er niet aan denken maar snap wel dat kinderen dat lekker vindenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:52 schreef d4v1d het volgende:
In Duitsland hebben zo nog Nutella & Go
In Engeland ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef KLTZK het volgende:
In Duitsland verkopen ze ook bier bij tankstations
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Hmmm, ik ben dom en stom en ik heet LMI, laat ik maar een koeienhoofd reageren!'
Waarom doen ze dat hier nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef KLTZK het volgende:
En de rookwaar is er goedkoper.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef KLTZK het volgende:
Iets met 'onder invloed rijden is verboden' denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat hier niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken maar snap wel dat kinderen dat lekker vinden
Ik vind jou ook aardigquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
'Hij heeft me door, snel post iets nog dommers!'
Niet alles, zorgverzekering is duurder.quote:
Bijna alles danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alles, zorgverzekering is duurder.
Ja dat is wel een feit.quote:
Ik ben er ook weer vandoor.quote:
Terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:55 schreef KLTZK het volgende:
Ook terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik kijk een Family Guy episode,
Klein jochie heeft de ziekte van Hodgkin en z'n ouders willen hem niet laten behandelen omdat ze christian scientists zijn. :|
hahahaquote:
over dat auto rijden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:21 schreef Stuart het volgende:
Hey Sof, ik liet gisteren je naam hier nog vallen
Fok-it maakte het wat groter inderdaad dan het was. Maar leuk vond je het destijds nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
over dat auto rijden?
Ik moest daar niet om huilen hoor zoals fokit zei
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fok-it maakte het wat groter inderdaad dan het was. Maar leuk vond je het destijds niet
Precies. Vrouwen kunnen gewoon niet autorijden en al helemaal niet parkeren. Ze missen dat inzichtquote:
ik kan behoorlijk autorijden jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen kunnen gewoon niet autorijden en al helemaal niet parkeren. Ze missen dat inzicht
Bejaarden kunnen helemaal niet autorijden neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:28 schreef Stuart het volgende:
Ik zie het gelijk op de weg aan het rijgedrag of het gaat om een vrouw of niet. Hoewel ik het soms verkeerd heb though, maar dan is het een man van 70+ uit India. Die kunnen ook niet rijden
Automaat zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan behoorlijk autorijden jamaar parkeren is iets anders, niet alleen omdat ik een dame ben.
rot opquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen kunnen gewoon niet autorijden en al helemaal niet parkeren. Ze missen dat inzicht
Inb4: Vrouwen horen in de keukenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter verplaatsen te voet. Of met de bus. Op de fiets zijn ze ook gevaarlijk
Het is gewoon een bewezen feit hoorquote:
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter verplaatsen te voet. Of met de bus. Op de fiets zijn ze ook gevaarlijk
Parkeren misschien, maar auto rijden echt wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gewoon een bewezen feit hoor
Vrouwen kunnen niet parkeren. Feit
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inb4: Vrouwen horen in de keuken
Te laatquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.
Of niet, Stu.
En de kinderen naar school brengenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter kunnen ze zich niet verplaatsen en in de keuken of de slaapkamer blijven.
Of niet, Stu.
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze heel langzaam en voorzichtig, dat kloptquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Parkeren misschien, maar auto rijden echt wel.
Dan kan ik weer 200 posts discusserenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.
http://www.dailymail.co.u(...)true-women-park.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met je uitspraken voordat je zo vijftig feministen binnenhaalt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Idemquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik weer 200 posts discusseren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)true-women-park.html
They is vrouwenquote:
quote:They are 23 per cent more likely to hit a car which is perfectly still, be it parked or in a line of traffic, according to insurers.
They are also almost twice as likely to have a collision in a car park - and 15 per cent more likely than men to reverse into another vehicle.
Nu niet, ze staat toch in de keuken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik weer 200 posts discusseren
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu niet, ze staat toch in de keuken?
Heerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:33 schreef Stuart het volgende:
They are also almost twice as likely to have a collision in a car park
Ditquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Feminism is the idea that we can make both sexes equal by focusing solely on the issues of one of them.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Een half uur om te parkeren. Dat kan alleen een vrouw
http://www.belfasttelegra(...)be-hit-29231698.html
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Een half uur om te parkeren. Dat kan alleen een vrouw
http://www.belfasttelegra(...)be-hit-29231698.html
En nog lukt het haar nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is ook niet zo'n kleine parkeerplek ook
He de titel globetrotter neem je me niet af jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Hmm, misschien als Portugal bevalt ter plekke een taalreis boeken voor als ik daar klaar benen afhankelijk van de kosten/financiën kan dat Granada in Spanje worden of heeel misschien zelfs Canada/USA
zou vet zijn, eerst zes maanden Portugal en van daaruit nog even een maandje of zo naar een ander land voor een taalcursus
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
In Leuven is donderdag rond half negen nog maar eens bewezen dat vrouwen en parkeren niet samengaan. In de Burgemeesterstraat, rechtover de oude filmzaal 'Studios', reed een wagen zomaar over een geparkeerde wagen. Er vielen geen gewonden. Wat de automobiliste bezielde, is vooralsnog onduidelijk.
Ha.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He de titel globetrotter neem je me niet af ja
Kijk nou maar uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
In Leuven is donderdag rond half negen nog maar eens bewezen dat vrouwen en parkeren niet samengaan. In de Burgemeesterstraat, rechtover de oude filmzaal 'Studios', reed een wagen zomaar over een geparkeerde wagen. Er vielen geen gewonden. Wat de automobiliste bezielde, is vooralsnog onduidelijk.
Hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ]
i c wot u did therequote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk nou maar uitStraks krijg je Supersoft weer over je heen
Ik kan er een topic mee vullen met bewijsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar..
Ja, maar dan nog.. Met een Golfje over een BMW heen rijden.. WTF?quote:
quote:
.............quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een Fiat Puntoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. Met een Golfje over een BMW heen rijden.. WTF?
Alsof je gelijk gaat drinken als je alcohol koopt!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:56 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Iets met 'onder invloed rijden is verboden' denk ik
verbrand tandvlees? wot da fok manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je gelijk gaat drinken als je alcohol koopt!
Okay, ik weet het nu zeker, verbrand tandvlees stinkt.
Je tandvlees kan niet verbranden manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof je gelijk gaat drinken als je alcohol koopt!
Okay, ik weet het nu zeker, verbrand tandvlees stinkt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je tandvlees kan niet verbranden man
Ze snijden het er af met elektriciteitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
verbrand tandvlees? wot da fok man
Tandarts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Of heb je er een aansteker tegengehouden?
je tandvlees eraf snijden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze snijden het er af met elektriciteit
Geëluktruceerd (hoe spel je dat?) tandvlees dan.
Naar wat voor tandarts ga jij?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze snijden het er af met elektriciteit
geëlektrocuteerd tandvlees dan.
Ehhhh dat jij er nooit van heb gehoord betekent niet dat het niet gebeurt. Maar ze hebben er toch echt een stukje afgesneden, moet ik anders morgen een foto proberen te maken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je tandvlees eraf snijden?
Nog nooit van gehoord. Het gaat soms een beetje kapot omdat ze achter je tandvlees tandsteen moeten verwijderen, maar er volledig afsnijden gebeurt niet hoor
Is trouwens al een oude grap.quote:
Blijft niet minder leukquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhhh dat jij er nooit van heb gehoord betekent niet dat het niet gebeurt. Maar ze hebben er toch echt een stukje afgesneden, moet ik anders morgen een foto proberen te maken?
Praat eens Nederlands manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:59 schreef Spatieloos het volgende:
Yay nieuwe Beelzebub mangachapter
Helloquote:
Dat komt ook wel weer goedquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
Blablabla saaaai nog 3,5 uur blabla
Tot?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
Wat is er danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef msacras het volgende:
Dat is wel even gevaarlijk jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies
Daarna nog wel naar huis fietsen maar ja.
Je vergeet een punt lulloquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 21-08-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 332 msacras
02. 249 Insomnia_
03. 184 d4v1d
04. 180 Toto69
05. 176 Spatieloos
06. 133 Fok-it
07. 109 Etsu
08. 108 LETMEIN
09. 101 Crack_
10. 088 KLTZK
11. 076 Tchock
12. 076 aeque
13. 072 hamerhaaitje
14. 043 Stuart
15. 033 Tjacka
16. 031 LittleBrownie
17. 029 Ezell
18. 028 DonnieDarkno
19. 019 VoornaamAchternaam
20. 015 supersof
Reeks-statistieken!
Overal op letten he.quote:
Hè of hé?quote:
Dan is de weg in ieder geval veiligquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Aan het werk, al vanaf 08:30...
Heb je 2 voor en 2 achternamen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:12 schreef msacras het volgende:
Ik bedenk me net dat mijn initialen een anagram van MMDA zijn. Maar 2 lettertjes andersom. Ben die eckte junk
Mag je je regenpak wel bij je hebbenquote:
Ze woont op het plattelandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je geen werk dichterbij vinden dan?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Leiden is geen platteland toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |