Zit in de cut op moment om wat bf% te zakken, dan ga ik eten nog meer appreciërenquote:
Welterusten Letquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga een einde aan deze dag maken. Vaarwel
Trustenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Het is 2 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Het wordt steeds erger.quote:
Ik mag jou niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.
Apple
Amsterdam
Waar gaat het eindigen.
The Big Texanquote:
Gaat mij meer om de Apple Store die ze daar hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berlijn top 3 plekken waar ik ooit geweest ben man
Staat wel op mijn to-do list in mn levenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.
Hier wil je toch eten![]()
gadverdamme, die steaksquote:
In Berlijn heb ik alleen gezopen en de hoofdattracties bekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de Apple Store die ze daar hebben
Waarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.
Hier wil je toch eten![]()
Heart-Attack Grillquote:
Watquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee ze verandert weer in een piemelhoofd!!! AAAAH.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staat wel op mijn to-do list in mn leven![]()
En Ajaxquote:
De indoor kartbaan in Harderwijkquote:
Bible belt is dan ook klachtwaardigquote:
Moet er ook echt eens naartoequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gezelligste stad waar ik ben geweest in m'n leven![]()
Harders Plazaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De indoor kartbaan in Harderwijk
De vorige keer dat ik er was kneusde ik mijn ribben. En toen moest ik de dag er na uitstrekken op een tandartsstoel, ik maakte echt gênante geluidenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De indoor kartbaan in Harderwijk
Klein marokko hiero.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bible belt is dan ook klachtwaardig
quote:
Ik ga eigenlijk nooit alleen op vakantie dus het komt vast wel een keertje. Ooitquote:
Steak van 2 fucking kiloquote:
Ik luister 30 sec en vind hem al leukquote:
De stoeltjes zijn niet erg comfortable maar de baan is erg tof. Ik wil er weer naartoe nu ik erover nadenkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was kneusde ik mijn ribben. En toen moest ik de dag er na uitstrekken op een tandartsstoel, ik maakte echt gênante geluiden
Ik weet niet eens wat dat is en woon hier al 17 jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ze komen in de bible belt ook eens een buutnlander tegen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga in 1 dag proberen zo veel mogelijk aan te komen, en dan ga ik 365 dagen keihard mijn best doen om weer op het zelfde gewicht te komen als daarvoor!
Jij heb echt een kut leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga in 1 dag proberen zo veel mogelijk aan te komen, en dan ga ik 365 dagen keihard mijn best doen om weer op het zelfde gewicht te komen als daarvoor!
Daar krijg je alleen maar ziek veel lichamelijke klachten van dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Steak van 2 fucking kilo
Als je hem inclusief bijgerechten binnen 1 uurr op eet is hij gratis
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
Drie gayquote:
Brave men tell the truth,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik luister 30 sec en vind hem al leuk
Ga je sws verliezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
Ik daag een fokker uit om te karten
Ik ook. Heb het al zo vaak gedaan dat ik er best goed in ben inmiddelsquote:
Oh ik had er aanhalingstekens om moeten zetten. Dit was zeg maar mijn idee van naar 'Heart-Attack Grill' gaan.quote:
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.quote:
In Harderwijk, die baan heb ik zeker een keer of 8 bezochtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
Ik daag een fokker uit om te karten
Ik ga 365 dagen niet rukken en dan alles in 1 dag inhalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik had er aanhalingstekens om moeten zetten. Dit was zeg maar mijn idee van naar 'Heart-Attack Grill' gaan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga 365 dagen niet rukken en dan alles in 1 dag inhalen
En niet tegen moi.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.
Hoiquote:
Jij gaat mij nooit verslaan met karten. Nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
Lol vriendjes, deze man is onverslaanbaar op de kartbaan. Meer dan 72 uur rijervaring.
Wie nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Harderwijk, die baan heb ik zeker een keer of 8 bezocht
Nooit geprobeerd. Geen idee dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan ik toch een hardaanval krijgen ?
4 baanrecords gereden op de 5 verschillende banen waar ik heb gereden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat mij nooit verslaan met karten. Nooit.
Ruk jij maar 7 keer per jaar, of wil je enorme pijn en je piemel kapot maken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat gaat je leuter niet leuk vindenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inbelmodem?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel de huistelefoonrekening.
Hjb.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Hoi.
[..]
Jou versla ik ook met mijn ogen dicht, no offense.
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit gekart, ook niet zo'n behoefte aan.
Dacht dat ooit iemand daar aan overleden was te vaak klaargekomen achter elkaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd. Geen idee dus
18 keer ofzo ja bedenk ik me nuquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Djeetje het volgende:
Dacht dat ooit iemand daar aan overleden was te vaak klaargekomen achter elkaar.
Ohja, daar dacht ik niet eens aan. Of gewoon je moeder in Afghanistan die jouw wachtwoord weetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Inbelmodem?
Of nee.. ik hang nu aan de lijn met een FA en die plaatst dit bericht.
![]()
Ik vind het wel leuk al hou ik er totaal geen rekening mee als ik een ander mogelijk in 'gevaar' brengquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit gekart, ook niet zo'n behoefte aan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
4 baanrecords gereden op de 5 verschillende banen waar ik heb gereden.
Ik heb het een paar keer gedaan.quote:
Geen arrogantie casjet, ik noem het zelfkennis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hjb.
Wat is iedereen vandaag arrogant.
Ik weet nog wel dat ik over vrouwen en autorijden begon tegen Sof en Promquote:
Fagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:32 schreef KLTZK het volgende:
Karten is wel geinig, maar de eckte bazen rijden paard B)
Gelijk huilen inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik over vrouwen en autorijden begon tegen Sof en Prom![]()
Komt van mevrouw Arrogantonio.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hjb.
Wat is iedereen vandaag arrogant.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rijinstructeur afkopen met BJ's jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Durf er wel een wedje op te leggen dat ik in minder lessen m'n rijbewijs heb
Klootzakquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rijinstructeur afkopen met BJ's ja
Echte bazen hebben een prive-pilootquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
echte bazen vliegen in een privejet.
Dafuq lul jij dan weer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga je ook zijn klootzak (ander woord voor balzak) likken? Vind ik wel vies hoor
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ben ik, ja!quote:
Zacht uitgedruktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Jongens die paardrijden zijn altijd wel een beetje gay
of bi want dat is hipquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Vaker last van ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder die een scheet laat terwijl je in haar kont klaar komt.
Paardje rijden kan ook op iets andersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ga jou. Vanaf nu. Nooit meer in mijn hele leven terug quoten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al die vliegen eromheen. Lekker hoorquote:
Omdat ze jou graag willen pesten. Daar genieten ze echt van. Zitten ze in bomen voor je raam naar binnen te turen in hun pootjes te wrijven als je wakker wordt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn muggen zo tering dom om te prikken onder je voet ?
We zien het liever in het echt op de baan bitchquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb mijn theorie in één keer gehaald, ik heb mijn praktijk in één keer gehaald na net wat meer dan 20 lessen. Ja, ik ben hetero. Ja, mijn examinator was ook hetero.
Maar die rijervaring even terzijde: niemand, maar dan ook niemand verslaat mij in een kart. Ik zet wel een keer een camera op m'n helm, wat je ziet is PERFECTIE. De banden aan de binnenkant mis ik op een centimeter na, aan de buitenkant schampen de bovenste bacterielagen van de kart en de bandenstapel elkaar. Ik maak geen fouten. Ik krijg geen blauwe vlaggen. Die krijgen jullie.
FGGTS.
Misschien klopt het allemaal wat je zegt, maar kom op, niet zo opscheppen heh. Ik bedoel, jaloezie = haat, en je wil toch niet dat ik je haat?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb mijn theorie in één keer gehaald, ik heb mijn praktijk in één keer gehaald na net wat meer dan 20 lessen. Ja, ik ben hetero. Ja, mijn examinator was ook hetero.
Maar die rijervaring even terzijde: niemand, maar dan ook niemand verslaat mij in een kart. Ik zet wel een keer een camera op m'n helm, wat je ziet is PERFECTIE. De banden aan de binnenkant mis ik op een centimeter na, aan de buitenkant schampen de bovenste bacterielagen van de kart en de bandenstapel elkaar. Ik maak geen fouten. Ik krijg geen blauwe vlaggen. Die krijgen jullie.
FGGTS.
Jammiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die vliegen eromheen. Lekker hoor
Onnodig punt-gebruik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga jou. Vanaf nu. Nooit meer in mijn hele leven terug quoten.
Stoer man echt super. Echt mega.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:36 schreef Rodawa het volgende:
FGGTS.
Dan heb je mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:35 schreef xcachet het volgende:
Misschien mezelf maar eens onder stroom zetten danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze jou graag willen pesten. Daar genieten ze echt van. Zitten ze in bomen voor je raam naar binnen te turen in hun pootjes te wrijven als je wakker wordt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer man echt super. Echt mega.
Daar sta ik ook wel van te kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar sta ik ook wel van te kijken
Allemaal met zonder leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Wat moet iedereen op dit tijdstip op een internetforumpje?
kuttenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Mensen die slapenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Kart baan is dichtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Eind van de vakantie, ritme naar de tering, weinig te doen vóór morgenavond. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Fuck knowsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Niet altijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit gezien
Mannen die aan dressuur doen zijn wel altijd hommo.
Who is Fuck?quote:
Stel die vraag aan jezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:38 schreef LETMEIN het volgende:
Treinkoppen danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ging slapen![]()
Einde aan deze kutdag maken
Mensen die de afgelopen maanden geen een keer eerder dan 3 uur 's nachts naar bed gingenquote:
Zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
Moet ik dus volgende week al weer naar school
Ik sta ervoor open.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zien het liever in het echt op de baan bitch
Jij zou me nooit haten, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien klopt het allemaal wat je zegt, maar kom op, niet zo opscheppen heh. Ik bedoel, jaloezie = haat, en je wil toch niet dat ik je haat?!
Je moet je plek op de baan kennen, dat is alles.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stoer man echt super. Echt mega.
Gewoon licht #GEFRUSTREERD.quote:
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Jij zou me nooit haten, toch?
[..]
Woohooquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
Op welke banen heb je een record staan? Dan kom ik die wel ff verbrekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta ervoor open.
[..]
Jij zou me nooit haten, toch?
[..]
Je moet je plek op de baan kennen, dat is alles.
[..]
Gewoon licht #GEFRUSTREERD.
Ciaoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
Ja oke. Xcachet neemt afscheid. Het moment is daar. Doei.
Dan moet je meer dan 21 uur nonstop slapen, succesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ging slapen![]()
Dat komt door het grote succes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Maar maar, ik wil niet dat andere mensen je hier haten, en ze kijken nogal jaloers
Welterustenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
Niemand zijn 1e schooldag kan erger dan die van mij zijn. Groetjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef Djeetje het volgende:
in een kanaal springen danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:39 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ging slapen![]()
Je bent wel erg vol van jezelf hequote:
suicide note achtergelaten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
Ik las anaalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
in een kanaal springen dan
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
Dagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:40 schreef xcachet het volgende:
4. Geen meetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef Spatieloos het volgende:
1. Pretpark meet
2. Kart meet
3. Hoi, ik ben Ryan, nice to meetcha.
Ben je verkracht in de wc?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niemand zijn 1e schooldag kan erger dan die van mij zijn. Groetjes.
Ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:42 schreef Tchock het volgende:
Hahah allemaal klagen over school jullie. Schattig,
We don`t need to hear your dreamsquote:
Onder m'n kussen. Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
suicide note achtergelaten?
Zo nee, dan kan het niet erger dan jouw eerste schooldag zijn?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben je verkracht in de wc?
In elkaar getrapt door een kabouter ?
Of anaal vernederd voor de hele school ?
niet speciaal voor mij graagquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onder m'n kussen. Speciaal voor jou.
Lerenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind school wel leuk
Kan niet wachten tot 2 september
Leren
Ligt er aan of je andere anaal vernederen voor de school kut vindquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo nee, dan kan het niet erger dan jouw eerste schooldag zijn?
Voor jou en je dinnetje danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet speciaal voor mij graag
quote:
Alle 3, ik was er bij, ik was de kabouter, die haar anaal verkrachte voor de hele schoolquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben je verkracht in de wc?
In elkaar getrapt door een kabouter ?
Of anaal vernederd voor de hele school ?
• Dordrechtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Op welke banen heb je een record staan? Dan kom ik die wel ff verbreken
Geoje kabouter dat je bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alle 3, ik was er bij, ik was de kabouter, die haar anaal verkrachte voor de hele school
Jijquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
de enige die zichzelft vernederd ben jij![]()
WielrennenWielrenners
trustequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:46 schreef KLTZK het volgende:
* KLTZK volgt het voorbeeld van xcachet en Stuart en gaat ook slapen
Inderdaad, kinderen die alleen maar dood zijn is echt niet spannend genoegquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had het filmpje bekeken, had erger verwacht.
Nu al?quote:
Staan ergere dingen op de interwebzquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderen die alleen maar dood zijn is echt niet spannend genoeg![]()
![]()
jaquote:
idkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit ze trouwens niet meer op FOK! ? Of is ze gebanned?
Daar gaat het toch helemaal niet om manquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staan ergere dingen op de interwebz
Wrom?quote:
Waar gaat het dan om.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om manTering christus, hoe oud ben je?
Zoals?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staan ergere dingen op de interwebz
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijnquote:
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor jequote:
Gaat ook een beetje ver hem te betichten dat hij geen empathisch vermogen heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijn
Okjquote:
Als je foto's van opgestapelde kinderlijken afdoet met 'er bestaat erger' is dat toch ernstig wat ik vermoed.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat ook een beetje ver hem te betichten dat hij geen empathisch vermogen heeft.
Hoezo gore wedstrijd, gore is vies, niet erg. Ik kan me even niks ergers voorstellen dan wat jij nu bedoeld dat op internet staat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor je
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat er honderden vrouwen en kinderen koelbloedig zijn vermoord met (waarschijnlijk) zenuwgas, en dat dat voor sommige mensen die in staat zijn empathie te voelen aangrijpend kan zijn
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gorewedstrijd? Dat was helemaal mijn punt niet. Het is afschuwelijk dat er zoiets gebeurt en het levert bijzonder nare beelden op, maar als je lekker ter vermaak binnensmonds wil kotsen moet je echt betere dingen zoeken. In elk geval heb ik dan weinig respect voor je
Maar nu hadden we het over internet!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoor
Ik heb ook wel erger gezien. En daar zat ik trouwens ook wel even mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo gore wedstrijd, gore is vies, niet erg. Ik kan me even niks ergers voorstellen dan wat jij nu bedoeld dat op internet staat.
Ongetwijfeld. Maar met dat argument in de hand is niets op aarde meer erg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gebeurt genoeg shit met kinderen die je niet ziet hoor
DM?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook wel erger gezien. En daar zat ik trouwens ook wel even mee.
Hoezo?quote:
Tja, wat moet je dan. Afschuwelijk dat dat gebeurt maar er heel erg mee gaan zitten enzo heeft ook niemand wat aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:52 schreef Tchock het volgende:
Als je foto's van opgestapelde kinderlijken afdoet met 'er bestaat erger' is dat toch ernstig wat ik vermoed
Wat nee natuurlijk niet. Ik ben gewoon geïnteresseerd in wat er allemaal voor erge dingen op de wereld gebeuren.quote:
Dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nee natuurlijk niet. Ik ben gewoon geïnteresseerd in wat er allemaal voor erge dingen op de wereld gebeuren.
Google maar op two guys one hammer of hoe die shit ook heet. Ik hoef 't niet te zien in elk geval.quote:
Dat is toch iets heel anders dan Gore en kinderen die dood gaan in een oorlog!quote:
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
Hoe kun je je eigen bevolking nou zoiets aandoen![]()
Maar wie weet zag ik iets over het hoofd, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken.
Marokko is opzich prima afrikaans land. Zuid-Afrika ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.
Nou ja, op een dag eindigt het directe geweld in elk geval. De vraag is alleen hoe lang dat duurt en hoe veel doden er nog bij moeten vallen terwijl het westen met de handen in de zakken toekijkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.
De fuckquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan Gore en kinderen die dood gaan in een oorlog!
Niks mis met bdsm!
Ja dat is niet erg, dat is gewoon heel erg viesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Google maar op two guys one hammer of hoe die shit ook heet. Ik hoef 't niet te zien in elk geval.
Naar mijn mening is dat (helaas) ook het enige wat het westen kan doen in deze conflicten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Tchock het volgende:
De vraag is alleen hoe lang dat duurt en hoe veel doden er nog bij moeten vallen terwijl het westen met de handen in de zakken toekijkt.
Hij zegt nergens dat 'dat deel van de aarde' Afrika isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marokko is opzich prima afrikaans land. Zuid-Afrika ook.
Ja lees even hierbovenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat 'dat deel van de aarde' Afrika is
En de VS naar de rebellen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Zolang die smerige Russen wapens leveren aan het midden-oosten gebeurt er helemaal niks.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Oh lol ik faal. quote maar nietHet is laat +:
Ja Pro USA wat dat betreft hoorquote:
Mwao, ik heb niet het idee dat de rebellen een haar beter zijn.quote:
Alsof je zelf wist waar Syrië lagquote:
Ik zeg niet per se dat ze moeten gaan vechten om de oorlog te stoppen. Een burgeroorlog is nou eenmaal een interne aangelegenheid. Maar mensenrechtenschendingen, oorlogsvoering met verboden wapens, geweld tegen burgers en kinderen hoeft het Westen (of trouwens de Aziatische grootmachten of de Afrikaanse landen zelf) mogen niet getolereerd worden. En dan te bedenken dat ze die wapens ook nog krijgen van landen als Rusland en de VS ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dat (helaas) ook het enige wat het westen kan doen in deze conflicten.
Nee echt, ik weet echt wel waar die landen liggen, ik heb heel lang Riskachtige spellen gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je zelf wist waar Syrië lagBluf man dit
Oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet echt wel waar die landen liggen, ik heb heel lang Riskachtige spellen gespeeld
(www.sepica.com)
En sowieso kijk ik wel een BEETJE nieuws, dus dat Syrië bij Israël en Jordanië ligt enzo!
Geen idee, ik ken alleen landnamen, geen hoofdsteden, die waren vaak irrelevant bij dat spelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Hoofdstad van Syrie, zonder Google?
Damascus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Hoofdstad van Syrie, zonder Google?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |