Drie gayquote:
Brave men tell the truth,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik luister 30 sec en vind hem al leuk
Ga je sws verliezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
Ik daag een fokker uit om te karten
Ik ook. Heb het al zo vaak gedaan dat ik er best goed in ben inmiddelsquote:
Oh ik had er aanhalingstekens om moeten zetten. Dit was zeg maar mijn idee van naar 'Heart-Attack Grill' gaan.quote:
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.quote:
In Harderwijk, die baan heb ik zeker een keer of 8 bezochtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
Ik daag een fokker uit om te karten
Ik ga 365 dagen niet rukken en dan alles in 1 dag inhalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik had er aanhalingstekens om moeten zetten. Dit was zeg maar mijn idee van naar 'Heart-Attack Grill' gaan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga 365 dagen niet rukken en dan alles in 1 dag inhalen
En niet tegen moi.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.
Hoiquote:
Jij gaat mij nooit verslaan met karten. Nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wow wow wow. Ik kwam toevallig even kijken en dan zie ik DIT. Jij hebt nog nooit tegen mij gekart, blijkt wel.
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:30 schreef Rodawa het volgende:
Lol vriendjes, deze man is onverslaanbaar op de kartbaan. Meer dan 72 uur rijervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |