Moet er ook echt eens naartoequote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gezelligste stad waar ik ben geweest in m'n leven![]()
Harders Plazaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De indoor kartbaan in Harderwijk
De vorige keer dat ik er was kneusde ik mijn ribben. En toen moest ik de dag er na uitstrekken op een tandartsstoel, ik maakte echt gênante geluidenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De indoor kartbaan in Harderwijk
Klein marokko hiero.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bible belt is dan ook klachtwaardig
quote:
Ik ga eigenlijk nooit alleen op vakantie dus het komt vast wel een keertje. Ooitquote:
Steak van 2 fucking kiloquote:
Ik luister 30 sec en vind hem al leukquote:
De stoeltjes zijn niet erg comfortable maar de baan is erg tof. Ik wil er weer naartoe nu ik erover nadenkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was kneusde ik mijn ribben. En toen moest ik de dag er na uitstrekken op een tandartsstoel, ik maakte echt gênante geluiden
Ik weet niet eens wat dat is en woon hier al 17 jaarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Ze komen in de bible belt ook eens een buutnlander tegen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga in 1 dag proberen zo veel mogelijk aan te komen, en dan ga ik 365 dagen keihard mijn best doen om weer op het zelfde gewicht te komen als daarvoor!
Jij heb echt een kut leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga in 1 dag proberen zo veel mogelijk aan te komen, en dan ga ik 365 dagen keihard mijn best doen om weer op het zelfde gewicht te komen als daarvoor!
Daar krijg je alleen maar ziek veel lichamelijke klachten van dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Steak van 2 fucking kilo
Als je hem inclusief bijgerechten binnen 1 uurr op eet is hij gratis
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |