Zit in de cut op moment om wat bf% te zakken, dan ga ik eten nog meer appreciërenquote:
Welterusten Letquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga een einde aan deze dag maken. Vaarwel
Trustenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Het is 2 uur 's ochtends?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:20 schreef LETMEIN het volgende:
Het wordt steeds erger.quote:
Ik mag jou niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger.
Apple
Amsterdam
Waar gaat het eindigen.
The Big Texanquote:
Gaat mij meer om de Apple Store die ze daar hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Berlijn top 3 plekken waar ik ooit geweest ben man
Staat wel op mijn to-do list in mn levenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.
Hier wil je toch eten![]()
gadverdamme, die steaksquote:
In Berlijn heb ik alleen gezopen en de hoofdattracties bekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gaat mij meer om de Apple Store die ze daar hebben
Waarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
De grootste hamburger bevat 33.000 kilojoule. De friet wordt gebakken in reuzel. Verder verkoopt men sigaretten zonder filter, bier, sterkedrank en frisdranken die veel suiker bevatten. Lightproducten ontbreken.
Hier wil je toch eten![]()
Heart-Attack Grillquote:
Watquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee ze verandert weer in een piemelhoofd!!! AAAAH.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Staat wel op mijn to-do list in mn leven![]()
En Ajaxquote:
De indoor kartbaan in Harderwijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |