Dat kan je zelf ook wel bedenken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat nee natuurlijk niet. Ik ben gewoon geïnteresseerd in wat er allemaal voor erge dingen op de wereld gebeuren.
Google maar op two guys one hammer of hoe die shit ook heet. Ik hoef 't niet te zien in elk geval.quote:
Dat is toch iets heel anders dan Gore en kinderen die dood gaan in een oorlog!quote:
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:55 schreef Tchock het volgende:
Hoe kun je je eigen bevolking nou zoiets aandoen![]()
Maar wie weet zag ik iets over het hoofd, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel bedenken.
Marokko is opzich prima afrikaans land. Zuid-Afrika ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.
Nou ja, op een dag eindigt het directe geweld in elk geval. De vraag is alleen hoe lang dat duurt en hoe veel doden er nog bij moeten vallen terwijl het westen met de handen in de zakken toekijkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet meer te redden dat deel van de aarde helaas.
De fuckquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan Gore en kinderen die dood gaan in een oorlog!
Niks mis met bdsm!
Ja dat is niet erg, dat is gewoon heel erg viesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Google maar op two guys one hammer of hoe die shit ook heet. Ik hoef 't niet te zien in elk geval.
Naar mijn mening is dat (helaas) ook het enige wat het westen kan doen in deze conflicten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Tchock het volgende:
De vraag is alleen hoe lang dat duurt en hoe veel doden er nog bij moeten vallen terwijl het westen met de handen in de zakken toekijkt.
Hij zegt nergens dat 'dat deel van de aarde' Afrika isquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marokko is opzich prima afrikaans land. Zuid-Afrika ook.
Ja lees even hierbovenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij zegt nergens dat 'dat deel van de aarde' Afrika is
En de VS naar de rebellen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Zolang die smerige Russen wapens leveren aan het midden-oosten gebeurt er helemaal niks.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Oh lol ik faal. quote maar nietHet is laat +:
Ja Pro USA wat dat betreft hoorquote:
Mwao, ik heb niet het idee dat de rebellen een haar beter zijn.quote:
Alsof je zelf wist waar Syrië lagquote:
Ik zeg niet per se dat ze moeten gaan vechten om de oorlog te stoppen. Een burgeroorlog is nou eenmaal een interne aangelegenheid. Maar mensenrechtenschendingen, oorlogsvoering met verboden wapens, geweld tegen burgers en kinderen hoeft het Westen (of trouwens de Aziatische grootmachten of de Afrikaanse landen zelf) mogen niet getolereerd worden. En dan te bedenken dat ze die wapens ook nog krijgen van landen als Rusland en de VS ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dat (helaas) ook het enige wat het westen kan doen in deze conflicten.
Nee echt, ik weet echt wel waar die landen liggen, ik heb heel lang Riskachtige spellen gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je zelf wist waar Syrië lagBluf man dit
Oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet echt wel waar die landen liggen, ik heb heel lang Riskachtige spellen gespeeld
(www.sepica.com)
En sowieso kijk ik wel een BEETJE nieuws, dus dat Syrië bij Israël en Jordanië ligt enzo!
Geen idee, ik ken alleen landnamen, geen hoofdsteden, die waren vaak irrelevant bij dat spelquote:Op donderdag 22 augustus 2013 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
Hoofdstad van Syrie, zonder Google?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |